Alvast gefeliciteerd!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynn_Nikita schreef:senna slaapt overdag ook vrij weinig, kan natuurlik wel zijn dat dat straks meer word
Hij gaat nu na voeding van 1200 uur in zijn bedje liggen en slaapt dan een uurtje, en na de voeding van 18.00 en slaapt dan door van voeding tot voeding
rest van de dag is hij dus wakker
met hand kolven werkt hier niet zo goed, kolven ging gisteren erg goed vandaag weer niks.
ga deze week nog de pump in style bestellen, kijken of dat scheelt
benangelique schreef:gisteren trouwens wat vreemds. had woensdagavond een bloedblaartje op mijn tepel die ze kapot had gezogen. ze heeft dus wat bloed binnen gekregen en gisteren had ze hele dikke pekachtige zwarte ontlasting. leek wel van dat meconium. ze heeft een aantal luiers vol gehad met die zwarte troep en nu is het donkergoen?
Jennyxx schreef:Boya schreef:Bij de opvang hadden ze ook nog geen baby gehad die zo weinig sliep. Daar wil ze hooguit 1,5 uur totaal slapen op een dag hihih.
Joy sliep soms maar 2x een half uurtje en heel soms maar een half uurtje. 'Mijn' consultatiebureau zei dat dat niet kon en ze zijn zelfs bij mij thuis geweest om te kijken of ze het konden veranderen. Maar het enige advies dat ze konden geven was: laat maar huilen. Dat heb ik dus ff niet gedaan. Bovendien werd Joy alleen maar wakkerder van huilen. Ze huilt nooit, dus dat wilde ik graag zo houdenAls ze in de puberteit komt, moet ik haar waarschijnlijk haar bed uitschoppen, dus het komt vast goed
Nu slaapt ze trouwens sinds kort wel ietsje langer, maar niet heel veel, ach. Overdag kan ik haar rustig een uur (of langer denk ik) alleen laten spelen, dus ik klaag verder niet, ze is gewoon verder verschikkelijk lief en makkelijk
Ninita, wat goed dat Milan doorgeslapen heeft!!
WA, Joy is nu bijna een jaar, ik hoop niet dat ze jouw kindje opvolgd
Jennyxx schreef:Joyce B, mijn baby sliep in het begin ook overdag alleen maar op mijn schoot hoor. In bedje kon ze niet slapen. 's Nachts gelukkig wel. Destijds vond ik het soms lastig, omdat ik niks anders kon doen met slapende baby op schoot. Maar nu denk ik...sliep ze nog maar op schoot, dan kan ik tenminste weer eens een boekje lezen of tv kijken![]()
Ninita, zeker mooie foto! Leuk dat je die zelf kan bewerken. Ik heb van die amateur foto's ha ha. Wel vandaag een leuke gemaakt (had wel petjes even af mogen doen)
Miss_Blimm schreef:Goed topicff in de gaten houden. Geef namelijk ook bv aan mijn kleine van 3 weken oud. Maar sjonge, die stuwing... wat pijnlijk! En dan heb ik ook nog afgelopen week borstontsteking gehad... voor mij is het echt een domper na de bevalling. Stom he...
Wel even een vraagje, hoelang is (of was) jullie babbie met 3 weken oud, wakker?