Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Miiej schreef:opisop_shop schreef:Zo, heb de hele middag lopen opruimen en schoonmaken enz in huis. Ben daardoor niet veel aan eten toegekomen; af en toe een glas sap (uit pak) voor de dorst en regelmatig even wat fruit. Ben twee keer naar de wei gelopen (per keer 20min wandelen en dan nog in de wei bezig met water en hooi enz) en ga vanavond dus nog rijden. Redelijk actief dagje dus
Ik wil vanavond denk ik iets met pasta maken, misschien tagliatelle met spinazie - achtig iets, zal eens even opzoeken waar niet teveel calorien inzitten
Vandaag tijdens boodschappen doen bij de Lidl geweest en daar kwam ik een blik ovenschotel tegen, zaten maar iets van 70kc ofzo in per 100gram dat vond ik niet veel!
Verder hadden ze er allemaal leuke drankjes deze week, ook dingen als groentesap en tomatensap enz.
Volgens mij is dat echt heel vies, maar toch maar 2 soorten meegenomen
Heb jij dat nooit, dat je na pasta al best snel weer trek krijgt?
Weet iemand hoe dat komt?

, merk wel dat dat helpt voor mij... Iets waar ik echt kan naartoe streven (bv half uur kunnen hardlopen, een strakke buik/gespierdere kuiten,...) helpt voor mij veel beter dan streven naar een gewichtsverlies (vermits ik me algemeen eigenlijk nooit echt veel heb aangetrokken van de kilo's. Als ik er goed uitzie -ondanks de kilo's- is dat voor mij meer dan voldoende).
. Nu is het nog een twijfelgeval (omwille van de vetjes aan mijn benen/buik/heupen), dus: ik wil deze zomer nog kunnen uitgaan in dit jurkje MET een strakke buik, strakke billen en benen die toonbaar zijn voor de buitenwereld
.
weeer 1.1kg eraf!! ik sta momenteel op de 3e plaats van de challenge, dus dat geeft hoop. de eerste 3 winnen namelijk een geldprijs. Er zijn nog 3 weken te gaan (waaronder wandelvierdaagse en paardrijvierdaagse) dus ik hou nog wel even vol! 

xManon_ schreef:Ik vind het zo eigenlijk ook prima kunnen.
Oh wacht, jij moest afvallen voor je rug he, niet omdat je jezelf dik vind o.i.d.?
Miiej schreef:Zoek een foto van een model in bikini, met een mooi lichaam.
Werkt echt bij mij haha
. Dan denk ik alleen maar "zo ga ik er nooooit kunnen uitzien" (en trouwens ook niet willen).
, morgen gewoon de draad terug oppikken!
).
Jij gaat als een speer!! Zou ook leuk zijn als je daarmee nog wat wint ook
dus met de beweging komt het wel goed.

Mijn streefgewicht is in eerste instantie 67, maar mijn ideale gewicht is 65 (ik ben 1.72 m lang
). Had mijn streefgewicht willen bereiken op 4 juli (dag voordat ik op vakantie ga
) maar nu ik er al zo dichtbij ben en nog een paar weken heb ga ik toch nog proberen de 65 te halen
) En veel snoepen.. en dat doe ik nu niet meer
Ik eet nog wel af en toe gebakken aardappels
maar meestal gewoon gekookt, of aardappelpuree
Ook in de pasta doe ik nu vaker een sojasaus dan een romige witte saus etc.. en ik eet niet meer 2 zakken chips leeg in een week
Ben wel wat meer gaan bewegen.. maar niet extreem veel
ik moet dus gewoon meer gaan snoepen als ik jouw post lees