Zodra ik mijn school op orde heb ga ik wel kijken naar behandeling
is het aan te raden? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

is het aan te raden? 
Dinsdagavond weer naar feest geweest en was om 12 uur thuis. Gisteravond ook weer (gekostumeerd feest, echt hilarisch hoe sommige erbij lopen!), maar dit keer hield ik het tot kwart over 10 vol. Moe viel mee, dat ben ik eigenlijk niet echt. het is meer de misselijkheid en de buikpijn.
Paula schreef:@Hannanas; Begin je een nieuwe opleiding dan? (omdat je intake hebt?)
@Knabbelgril; Welkom! Ben je als CVS patiënt betitelt of hoe bedoel je dat?![]()
@Hermlein; Lekker dat je goed mee hebt kunnen paardrijden. Ben je al op school begonnen?
@miss_kippie; Balen van die ontsteking!! Heb je al de uitslag van de MRSA test?
@Marilla; Zo jij hebt aardig gefeest, hoeveel avonden ben je weg geweest? Wel lekker als je dat allemaal kunt!
Ik moet de 24e naar de cardioloog.
Marilla schreef:Ben benieuwd Paula!
Hoe gaat het met je op school?
Ik ben vrijdagavond, zaterdagavond, dinsdagavond en woensdagavond weg geweest. Scheelt dat ik niet blijf totdat ik moe ben en overdag rust. Ik ga gewoon nog naar huis wanneer ik fit ben, zodat ik niet over m'n grens ga.
En ik wil niet denken over hoe ik me volgende week ga voelen
En nergens zin in en nergens puf voor!
Heb je nu eigenlijk ook nog school of ga je een jaartje werken?
Nog niets voorbereid deze hele week dus nog een berg huiswerk te doen, en ook nog het voorbereiden voor volgende week dan.
Verder dus de kanteltafeltest.. Bij beide testen wordt het slagvolume en nog veel meer gemeten, je zit echt onder de metertjes