Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Dus tis voor mij ook even doorbijten nu. Maar misschien dat ik het hem in de toekomst wel vertel, hij komt er ooit toch wel achter wat mijn daadwerkelijke klachten zijn tijdens die buikpijn-aanvallen.

)

(of van die dingen waar je naar gaat snaaien)
(of je er blij mee bent is een tweede hihi
)
maar ik ben naar een homeopaat gegaan en nu is het een beetje over aan het gaan ^^
echt een aanrader. Ze gaan dan allemaal dingen over je vragen en dan krijg je uiteindelijk een korreltje mee die je moet oplossen in water en dan opdrinken ;P ik zou zeggen, zoek het gewoon eens op op internet
Flosje446 schreef:@Phietje: Misschien kan je accupunctuur proberen? Daar heb ik best wel goede verhalen over gehoord. Voor de rest kan ik je niet echt tips geven.
Vandaag was het weer drama. Ik stond al met een buik vol gas op. In de trein moest ik ineens onwijs nodig naar de wc en werd echt heel erg misselijk. De trein zat helemaal bomvol en ik schoot volledig in de stress. Gelukkig kon ik het even volhouden en waren we snel in Utrecht, maar als het langer geduurd had, had ik echt een paniekaanval gekregen. In de frisse buitenlucht knapte ik al snel op. Op Utrecht moest ik 20 minuten wachten en ben ik maar op het perron heen en weer gaan lopen en gelukkig kwam mijn buik weer tot rust. De volgende trein was lekker rustig. Dat ik zo in paniek raakte heb ik echt al een tijd niet gehad. In april moet ik verplicht een week op excursie naar Noord-Oost Duitsland met de bus. Dat zie ik dus totaal niet zitten. Dan zit ik echt helemaal opgesloten en kan ik geen kant op. Als ik er over nadenk raak ik al gestressd. Dan komt ook nog het verblijven in een vreemde omgeving en 5 dagen lang vanalles en nog wat doen. Dat ga ik dus echt niet trekken. Ik ben na 1 hele dag iets doen al gesloopt en een paar dagen er na ook nog. Het is echt verplicht. Als ik nu niet ga, moet ik volgend jaar mee, maar dan met mensen die ik helemaal niet ken. Dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Maar leuk vind ik het niet.
Vreselijk is dat..
ga liever in mijn eentje.
Ik raakte toen al helemaal in paniek. ( buik + tand) 
Maar daar heeft bijna iedereen het, terwijl ik (heel stom, ik weet het) het idee heb dat het allemaal wel meevalt bij hen.
Doe ik al een aantal maanden 3 keer per dag, toevallig deze week iets minder en gek genoeg zie ik niet zo veel verschil.

)