Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
youreperfect schreef:xxappiexx schreef:Deze pil heb ik een paar jaar gehad, ben er zelf tevreden over. Alleen toen ik ermee begon ben ik 2 maanden ongesteld geweest...
Half jaartje geleden over moeten stappen naar Stediril 30 i.v.m. verzekering en nu weer terug naar de mircogynon 30 omdat ik van de nieuwe pil veel last van bijwerkingen heb (ik hoop tenminste dat ik die daarvan heb, dan is dat probleem ook opgelost).
Mag ik eens vragen, heb je de pil toen tijdens die 2 maanden altijd doorgenomen of toch een stopweek ingelast?
Denk namelijk dat ik met het zelfde probleem zit, maar dan met Daphne.
marleendv_88 schreef:Vraag over de pil (diane35)
Ik ben in oktober gestopt...bevalt goed op zich...op een ding na en wil gewoon toch weer aan die pil...
Weet iemand of je nu gewoon weer kunt beginnen zonder rare verschijnselen te krijgen? Misschien iemand daar ervaring mee?
Snap dat ik het als ik echt 100% zeker wilt weten naar de HA moet gaan, maar dr zijn wat redenen dat ik me voorlopig liever even niet laat zien bij de HA...vandaar hier de vraag
_janet_ schreef:mijn libido is echt 0,0 met de pil.
Diamante schreef:Ik moest eigenlijk vorige week maandag mn laatste pil nemen .. en dan vrijdag ongesteld worden.
Nou kwam ht in het weekend niet uit, dus heb ik gewoon doorgeslikt,
Mag ik nou 2 weken doorslikken en dan stoppen?
Ja toch?
Heb ik dus niet de heeele strip doorgeslikt!