Duhelo: Uitgroeikans is erg groot, vooral daar. Ik raad zelfs op die plaats MD's aan, de uitgroeikans is veel kleiner (maar zoals anderen zullen zeggen niet nihil)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:DQ: Dank jeze zijn ter herinnering aan mijn katten die ik kwijt raak door de scheiding
Duhelo: Uitgroeikans is erg groot, vooral daar. Ik raad zelfs op die plaats MD's aan, de uitgroeikans is veel kleiner (maar zoals anderen zullen zeggen niet nihil)
Lous schreef:Op CS heb je juist heel veel kans op reactie omdat hier nikkel inzit en daar kunnen veel mensen niet tegen.
Ukkiee schreef:Lous schreef:Op CS heb je juist heel veel kans op reactie omdat hier nikkel inzit en daar kunnen veel mensen niet tegen.
Zit daar nikkel in? Dacht juist dat chirurgisch staal nikkelvrij was en dat ze er daarom altijd mee piercden. Ben zelf ook hartstikke allergisch voor nikkel, maar heb ook een CS-piercing erin gehad de eerste twee weken en dat ging prima.
Afgelopen dinsdag ring er in laten zetten, maar werd gisteren opeens helemaal dik en er kwam allemaal vocht uit. Misschien dan dus toch een reactie op het nikkel? Ring toen open gebogen (i.v.m. dikke neusvleugel kreeg ik hem er niet uit), dus nu piercing helemaal verrot, heb het toen schoon gemaakt met zeezout en er een gebogen piercing in gedaan en nu gaat het weer prima. Nog wel wat dik en er komt nog wat vocht uit, maar het doet niet meer zo'n pijn.
C_hristel schreef:Verkoop iedere V&D piercings?
bellenadie schreef:waar kopen jullie je piercings? wetn jullie een goede online shop?
Myryana schreef:DQ: Dank jeze zijn ter herinnering aan mijn katten die ik kwijt raak door de scheiding