Vliegen op de stijgwind bij het duin...
Echter doe je dat met een stuk meer wind als ik gewend ben met normaal lieren.. Dus dat gaf soms een leuk effect.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoop dat dat je ook duidelijkheid gaat geven 
) vergeet niet dat alle mensen met Asperger weer verschillend zijn, zoals Kitten84 ook al zegt..Ik heb op kamp meerdere kinderen meegemaakt waar je zo op het eerste gezicht echt geen (autisme)diagnose aan zou geven
Gewoon leuke sociale meiden, totaal niet sociaal onhandig, geen obsessieve fixaties etc
Gewoon normale kids om mee om te gaan, maar af en toe komen er wat vreemde dingen om de hoek kijken (angst voor harde geluiden, bang in het donker op 12jarige leeftijd etc.)

Daar kan ik ook inkomen misschien 
)dus denk ik dat er toch ergens een "reguliere" oorzaak moet zijn.

Merk je vanzelf wát er dan uitkomt 
siskeh schreef:Sociaal is een rekbare term, ik ben ook sociaal(misschien wel socialer als vele andere mensen), het is alleen zo dat het mij heel veel moeite kost.
Overigens is het nu zo dat ik mezelf "afleer" om sociaal te zijn, het kost me te veel moeite en ik krijg er te weinig voor terug.
ik ben nu alleen echt even op en dat merk je.
misschien kun je vragen of je haar weer terug kunt krijgen? ladypaard schreef:Daarbij komt dat zij t eigenlijk alleen maar heeft over waar ik problemen mee heb, wat ik dus niet kan etc. terwijl m'n grootste probleem is dat ik perfect wil zijn. Voelde me dan ook net een debiel toen ik daar vandaan ging.