Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Janou, ik schrok me dood.
Anthea schreef:Btw Myryana, heb jij toevallig een outer labia piercing? Want in dat geval, heb ik je schaamlip gevonden op internet.
Anthea schreef:Ja tattoo's.Zijn alleen nogal grote tattoo's opzich, dus daar moet ik toch even overna denken.
Surface is wel gaaf.Over surface gesproken, met mijn sternum gaat het goed.
MD's boven m'n engel lijken me wel gaaf, maar ik vind ze eng om te laten zetten.
Barmat schreef:Ik heb nooit zo de behoefte mezelf "daaro" eens fijntjes te bekijken moet ik bekennen![]()
Maar misschien ben ik de enige
Www.JewelsOfFantasy.nl schreef:Vanaf 1 April is de studio aan de Stoofstraat gesloten, het is voor mij vanwege de hoge kosten niet meer op te brengen.
Ik heb ontzettend genoten van al het mooie werk wat ik op deze fantastische locatie heb mogen doen, en wil vooral ook alle bijzondere mensen die ik gepierced/ getatoeerd of op een andere wijze hun eigen schoonheid nog meer tot zijn recht heb laten komen, enorm bedanken voor jullie vertrouwen!
Ik blijf wel in Den Bosch piercen en tatoeëren, want dat is nou eenmaal waar ik mijn hart aan verloren heb, maar de stress van een eigen bedrijf is niet meer aan mij besteed. Het is nu voor mij tijd voor een nieuwe start, voor de vrijheid!
Het nieuwe adres in Den Bosch maak ik zo snel mogelijk bekend, daar ga ik alleen piercen met standaard sieraden, en heb geen losse sieraden in de verkoop.
LET OP!
De studio is vanaf 12 April geopend op de nieuwe locatie.
DE STUDIO IS UITSLUITEND OP AFSPRAAK OP ZATERDAG VAN 11.00 TOT 17.00 GEOPEND.
Omdat er geen wachtruimte is, wil ik je vragen om alleen te komen, of met één iemand erbij voor de ondersteuning.
Myryana schreef:Trouwens snap niet waarom jullie er zo'n heel groot punt over maken, hier en het andere topic.. Het zijn gewoon piercings.. en je ziet ze overal op BME, moet je maar niet gericht gaan zoeken als je het niet wilt weten