[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 22:52

Janou, ik schrok me dood. Nagelbijten / Gniffelen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 23:08

Ach gut Nagelbijten / Gniffelen

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 23:13

Anthea schreef:
Janou, ik schrok me dood. Nagelbijten / Gniffelen

Dat word dan nog wat als je jezelf een keer goed van onder ziet... Ach gut Clown

En myryana is volgens mij inderdaad terug te vinden op internet.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 23:21

Ik heb nooit zo de behoefte mezelf "daaro" eens fijntjes te bekijken moet ik bekennen Haha!

Maar misschien ben ik de enige ROFL

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 23:54

Anthea schreef:
Btw Myryana, heb jij toevallig een outer labia piercing? Want in dat geval, heb ik je schaamlip gevonden op internet. Scheve mond

Ja op piercingforum.nl ben ik te vinden en daar is mijn piercing ook gepost dus dan zou jij mij idd daar gezien hebben.

Heb daar geen problemen mee *shrug*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 23:56

Nee, dat zag ik ook al op je Deviantart. *LOL*

Hmm, ik wil mischien 2 revolvers daarzo bij m'n heupen die schuin naar beneden staan zegmaar.
En een smiley, maar dan schiet Kaily me denk ik neer. Clown Heb echt zin in een nieuwe piercing maar m'n inspiratie is op. Huilen van het lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:00

tattoo's bedoel je? (die revolvers dus)

qua piercing - surface op je pols oid?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:01

ik weet al wat voor je linda: MD's boven je enkel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:04

Ja tattoo's. Ja Zijn alleen nogal grote tattoo's opzich, dus daar moet ik toch even overna denken. *LOL*

Surface is wel gaaf. Ja Over surface gesproken, met mijn sternum gaat het goed. Haha!
MD's boven m'n enkel lijken me wel gaaf, maar ik vind ze eng om te laten zetten. Nagelbijten / Gniffelen

(Edit; om de een of andere reden typte ik engel ipv enkel..)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-08 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:06

Trouwens snap niet waarom jullie er zo'n heel groot punt over maken, hier en het andere topic.. Het zijn gewoon piercings.. en je ziet ze overal op BME, moet je maar niet gericht gaan zoeken als je het niet wilt weten Tong uitsteken

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:09

Anthea schreef:
Ja tattoo's. Ja Zijn alleen nogal grote tattoo's opzich, dus daar moet ik toch even overna denken. *LOL*

Surface is wel gaaf. Ja Over surface gesproken, met mijn sternum gaat het goed. Haha!
MD's boven m'n engel lijken me wel gaaf, maar ik vind ze eng om te laten zetten. Nagelbijten / Gniffelen

Ah joh, over die grootte kom je wel heen Haha!

Ik ging ook voor een bescheiden draakje op mn rug... en kwam met een DRAAAAAKKK thuis (vriend zei heel droog "was de inkt in de aanbieding?") Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:16

En was de inkt ook in de aanbieding, omdat ie toch groter werdt dan gedacht?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:21

Nou... ik heb vantevoren tegen de artist gezegd dat ik dat-en-dat ontwerp wilde, voor de rest liet ik hem de vrije hand. Toen ik daadwerkelijk op mn afspraak kwam, zei hij tegen mij "Je bent geen poppetje van 1.60m, dus we gaan er geen l-ullig draakje van maken" (ik ben 1.83m) en ik was gelijk wég van het ontwerp hoe hij het bedacht had! Het past bij mijn rug, bij mijn lengte en mijn lichaam, het vormt heel mooi de spieren van mijn rug en nu na drie jaar, ben ik nog steeds happy er mee!

En de inkt was idd in de aanbieding, want het kostte niks extra Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:24

kijk das mooi, ook mooi dat je er nog steeds happy mee bent!ik zou ook wel een tattoo willen maar ben bbang dat ik toch spijt ga krijgen achteraf

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:26

Dan moet je het niet doen Piercing kun je er uit halen, tattoo wordt lastiger Knipoog

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:28

daarom, dat is ook mijn redenatie.Alleen wil ik meer piercings, moet alleen van mezelf wachten tot m'n conch helemaal genezen is

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:30

Is wel beter ja Knipoog

Hoe lang heb je die nu al?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:32

nu 12 weken, maar er zit een genezingstijd van 3-9 maanden aan.Het gaat steeds beter, maar geeft nog wat korstjes en is soms wat gevoelig nog

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:38

Nog even dus Haha!

Welke wil je nu nog? Of eigenlijk - als volgende?

Ik zit nog steeds te twijfelen over eentje in het oor er bij... weet alleen niet waar. Maar ben nu ook aan het strechen aan de linkerkant. Leuk vind ik het echter niet, heb nogal taai vleesch Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:42

ik heb mijn conch, helix en tragus.Die wil ik ook in m'n linker oor hebben, dus ben nog wel even zoet, want een conch vergt nog best wel wat geduld moet ik zeggen

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:40

Zo, ik heb gisteravond m´n navelpiercing door geprikt! Vond t maar niks dat ie eruit was Tong uitsteken Ik weet ´t, waarschijnlijk niet zo slim om zelf te doen, maar goed, ik hoop dat ´t goed gaat, hij is nu al niet meer rood^^

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:49

Barmat schreef:
Ik heb nooit zo de behoefte mezelf "daaro" eens fijntjes te bekijken moet ik bekennen Haha!

Maar misschien ben ik de enige ROFL

Hahha, ik ook niet...maar als je er op een piercinforum al van scrhikt, heb je nog heel wat mee te maken (want daar staan ze toch in overvloed Tong uitsteken )

Ik zit trouwens nu te denken over een MD maar die zetten ze hier helemaal nergens in de buurt Verward
Het is nog niet in in Denemarken ofzo. En om nou een sternum surface te laten zetten zie ik niet zitten. Mijn huid tolereert toch al niet zo veel dus de kans dat ie uitgroeit is wel heel groot en dat vind ik zonde.

Maargoed, eerst nog minstens 2 helixen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 13:51

Www.JewelsOfFantasy.nl schreef:
Vanaf 1 April is de studio aan de Stoofstraat gesloten, het is voor mij vanwege de hoge kosten niet meer op te brengen.

Ik heb ontzettend genoten van al het mooie werk wat ik op deze fantastische locatie heb mogen doen, en wil vooral ook alle bijzondere mensen die ik gepierced/ getatoeerd of op een andere wijze hun eigen schoonheid nog meer tot zijn recht heb laten komen, enorm bedanken voor jullie vertrouwen!

Ik blijf wel in Den Bosch piercen en tatoeëren, want dat is nou eenmaal waar ik mijn hart aan verloren heb, maar de stress van een eigen bedrijf is niet meer aan mij besteed. Het is nu voor mij tijd voor een nieuwe start, voor de vrijheid!

Het nieuwe adres in Den Bosch maak ik zo snel mogelijk bekend, daar ga ik alleen piercen met standaard sieraden, en heb geen losse sieraden in de verkoop.

LET OP!

De studio is vanaf 12 April geopend op de nieuwe locatie.
DE STUDIO IS UITSLUITEND OP AFSPRAAK OP ZATERDAG VAN 11.00 TOT 17.00 GEOPEND.

Omdat er geen wachtruimte is, wil ik je vragen om alleen te komen, of met één iemand erbij voor de ondersteuning.

Noooo, ik wist al dat ie ging sluiten, maar toch. Dat is verdomme mijn piercer. Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 17:42

Myryana schreef:
Trouwens snap niet waarom jullie er zo'n heel groot punt over maken, hier en het andere topic.. Het zijn gewoon piercings.. en je ziet ze overal op BME, moet je maar niet gericht gaan zoeken als je het niet wilt weten Tong uitsteken

ik snap niet waar jij een punt van maakt om je wat aan te trekken wat andere mensen zeggen, en daarover een topic te beginnen op piercing forum dat iedereen <18 is, beetje <18 van jezelf, en ik heb ze zelf niet eens maar sorry ze staan je echt niet dus daarom zei ik niet dat ze je niet staan, het is gewoon een feit imo.
kortom lekker kinderachtig jij Misselijk

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 19:45

Jaajaa, heb me navel piercing (voel me heel klein tussen jullie, om al te lezen wat sommigen hebben laten schieten Bloos! )
Het deed echt pijn Scheve mond Maar denk omdat ik het 'spannend' vond. Was niet echt gespannen oid maar was heel benieuwd wat er zou gebeuren.
Laatst bijgewerkt door honolulu op 05-04-08 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt