Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:36

Balmain is eigenlijk samen met Greath lengths een van de best aangeschreven merken. Erg prijzig dat dan weer wel. Ik heb zelf double hair van Balmain, nu al bijna 8 maanden, en het is nog steeds prachtig.. Ik heb er nog niet mee gezwommen maar dat kan wel gewoon, beste is dan om je haar los te doen! (tegen alle adviezen in) want als je het vast doet kan het niet 'luchten' en gaat het nog makkelijker in de klit.. Goed uitspoelen daarna in ieder geval.. Balmain is topkwaliteit! Voor mij geen ander merk meer.. :)

WonderWanita

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:38

oh top! Dankjewel :D
Ze zet extensions met bondings?!? en Balmain Double hair. Dat is met een vlechtje?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:40

Ik vind balmain en greath lenghts niet te vergelijken hoor de 2e steekt daar een heel stuk boven uit.

Daarbij staat balmain er om bekend dat het sneller uitzakt als andere merken.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:41

double hair, dat zijn matjes die met 5 waxjes worden vastgezet. Voor mij niets anders meer.. Losse extensions lieten bij mij allemaal los, mn haar brak er vanaf, deze matjes heb ik nu al bijna 8 maanden, er is nog niemand geweest die ziet dat ik extensions heb, haar is mooi glanzend en mooi zacht en glad.. top! Heel happy mee.. was heel duur maar iedere cent waard

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:43

Laatst bijgewerkt door _Kimmm op 16-04-10 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:44

Hey Nathalie, ik hoor er hele andere reacties over, ook praat ik wel namens mezelf natuurlijk. Maar het blijft iets persoonlijks, wat voor de een super is, is voor de ander 3x niets... Ik vind de kwaliteit van balmain echt buitengewoon goed.. ik heb zelf extreem dun/fijn haar en het zakt niet snel uit, integendeel.. ik denk dat het meer te maken heeft met het zetten! Ik ging afgelopen maand 'vreemd' bij een andere kapper omdat ie de helft goedkoper was dan mn eigen kapper, nou ik kon in 2 weken tijd 4 keer terug omdat alles uitzakte.. nu weer bij mn eigen kapper en alles zit weer perfect...

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:46

zowiezo kan ik niet meepraten over losse extensions omdat dat bij mijn haar niet werkt.. ik weet alleen dat het haar op zich supergoed is van Balmain!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:53

Ik heb een aantal kapsalons gesproken over balmain en allemaal zetten ze het niet meer. Ik vind het zelf ook niks. Kwaliteit van het haar is prachtig maar op de 1 of andere manier de kwaliteit van de waxjes niet.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:53

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:55

Afbeelding

dees :D ?

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 12:01

Ik heb ook extensions van Socap, ben er heel tevreden over :D

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 12:13

Ik denk echt dat het ligt aan hoe een kapper het zet want dat kan een wereld van verschil betekenen, ben ik nu wel achtergekomen. In de 8 maanden dat ik nu double hair -dus Balmain- heb, is het misschien 3 of 4 keer voorgekomen dat er een waxje uitzakte of losraakte, dus dat is heel weinig. Bij die 'goekope' kapper zakten ze letterlijk allemaal uit binnen een week tijd.. Dus ik blijf Balmain zeker aanprijzen mits je het door deskundigen laat zetten, wat natuurlijk voor alle extensions geldt.. :)

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:04

sorry, dat ik hier even "binnen val" maar ik wil ook graag extentions laten zetten voor een volledige verlenging.
Nu begrijp ik uit meerdere reacties dat het erg van belang is dat je naar een goede kapper gaat die ze goed kan zetten.
Weet iemand misschien zo'n goede kapper in de omgeving van Zeeland? Ik woon in Vlissngen maar heb een auto ;-)
En welk merk zouden jullie adviseren voor echt sterk krullend haar? ik heb namelijk begrepen dat niet alle merken echt mooie krullende extentions?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:10

Ik heb het ook niet over een termijn van een week. Maar met een maand of 2 gaan ze glijden. En normaal moeten extensions er toch wel minimaal 4 maanden in blijven zitten. Een paar kun je er in de tussentijd wel verliezen maar natuurlijk niet te veel.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:15

@Nathalie, tja daar kan ik niet over meepraten, omdat ik double hair heb.. en dus geen losse extensions. Die matjes zijn dus ook van Balmain maar die waxjes zitten verder super en glijden helemaal niet in ieder geval.. Mijn collega had laatst ook balmain losse extensions en die was er in ieder geval heel tevreden over, daarvoor had ze greath lengths gehad, ze was over allebei zeer te spreken.. Ik denk dat het per haar en per persoon verschilt..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:17

Ja dat zoiezo maar ik heb er te veel slechte ervaringen over gehoort van teveel verschillende kappers. Heb er wel een paar die beter te spreken zijn over de double hair als over de losse extensions van balmain.

Zonde want het haar is inderdaad erg mooi!

Ik baal als een stekker. vanmorgen flink mn haar gefohnt dan lijkt het nog wat maar het is echt niet veel |(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:21

Hier ook een balmain- gebruikster ;)!

Ook ik heb in het verleden tig merken geprobeerd met losse extensions. Deze zaten allemaal binnen een week naar beneden gezakt en dan brak het af. Bij het Double Hair in eerste instantie ook, maar toen heb ik de microbondjes laten vervangen door waxjes en deze bleven wel goed zitten op zich. Na 3 weken voelde het toch aan alsof ze allemaal gigantisch naar beneden waren gezakt, maar uiteindelijk bleek bij de kapper dat er eentje heel erg was uitgezakt en daar door de andere matjes ook vreemd voelden. Dat is vorige week gecorrigeerd en nu zit het allemaal weer super. Ik had bij de double hair ook nog 10 losse extensions voor aan de voorkant, ook binnen die 3 weken lagen er al 6 uit. Ook deze zijn vorige week er weer gratis ingezet, maar ik heb er alweer eentje uit. Die losse dingen blijven bij mij gewoon niet hangen, weet echt niet wat het is. Heb al zoooooooooveel merken en verschillende kappers geprobeerd in het verleden, helaas zonder resultaat. Dat double hair is voor mij echt een uitkomst..
Kwaliteit vind ik ook prima, vind het alleen te stug in vergelijking met mijn eigen haar. Toch mengt mijn eigen haar hier veel mooier in dan menig ander merk extensions.

Waarom heb je ze er niet meteen weer in laten zetten dan Nathalie? Of nieuwe?

Sja, die ogen.. Denk dat ze dat lekker zelf moet weten, zijn immer haar ogen :). Mijn smaak is het niet, als ik zo rond zou lopen kreeg ik geloof ik meteen een nieuwe bijnaam waar ik neit blij mee zou zijn :=

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:25

Ik heb ze niet zelf gehad. Ik zet zelf extensions dus ik spreek veel kapsalons. En alle kapsalons waar ik ben geweest om zelf extensions te zetten liepen er tegen aan dat balmain eerder uitzakt als andere merken. En 9 van de 10 zijn dus ook gestopt met balmain zetten :) zonde want het haar zelf is prachtig.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:29

Dat bedoel ik niet :+. Je vind jezelf kaal omdat je na zo'n lange tijd geen extensions meer hebt. Waarom heb je ze na het uitlaten ze niet meteen weer erin laten zetten of zelf gezet?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:33

WonderWanita schreef:
heeft iemand hier ervaring met Balmain hair?

en kan je zwemmen in de zee/ zwembad met extensions?
( ik neem er rond de 40 )

In principe kan je met extensions gewoon zwemmen.. als je t maar wel heeeel goed uitspoelt erna, maargoed dat is normaal ook t beste voor je eigen haar :P

_Kimmm schreef:
Afbeelding

Die had ik eerst ook! Fijne mascara.. Maar ik deed maar 1 laagje :j Vind ik zelf t mooist.. 2 kan ook nog wel maar heb al lange wimpers van mezelf.. Ik vind dat dikke nooit mooi maar das kwestie van smaak natuurlijk :D
Ik heb nu die roze ervan, false lash effect. Die is ook errug fijn! :D

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:36

oke dankje :j

ik ga er dan nog maar goed over nadenken of ik het bij die kapster wil laten doen. Er zit er eentje verderop die ook met Great Hair en Great Lenghts werkt.. misschien kan ik beter daar even binnenvallen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:38

oo zo haha nou omdat ik volgende week mn springset van dik over de 1000 euro moet betalen en het geld dus ff op is :+ had ze er al dik 8 maanden in zitten dus ze moesten er echt uit. Ze zaten nog muur vast hoor de meeste maar een aantal ook niet en was er al weer wat kwijt dus dan is het geen pan meer.

Enige probleem nu dus is dat ik een dikke rechte pony had laten knippen, mijn haar grens begint hoog dus best wat haar van achter moeten halen. Maja door die extensions had ik genoeg over. Maarja nu die er uit zijn heb ik amper nog een staartje :Y) mn pony is dikker als mn staartje :Y)
Heb het wel flink gefohnt en met krulborstel wat rond gefohnt dan lijkt het nog wat, maarja staartje zelf verraad het :+

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:55

dankjewelmeiden :)

Heb maar even een mascara topic gemaakt haha!

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 09:52

hmm ik durfde het toch niet aan en had me afspraak voor vandaag afgezegd.
Maandagavond een nieuwe afspraak gemaakt ergens anders die dus andere merken heeft. ;)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 11:25

_Kimmm schreef:
Afbeelding

Ja die!