Ann_Pam schreef:Ja op dit moment ben ik even al die naaldjes zat, telkens er weer in schieten en vaak gaat het verkeerd ook, torenhoge suikers weer.. en ik heb inderdaad ook rode plekken! Verder heb ik geen last van de pomp hoor bevalt me echt prima.. alleen die naaldjes vind ik soms zo'n drama
\\welke naaldjes gebruik je? want de 1e x dat ik over ging naard e pomp had ik van die rechte naaldjes maar die zaten dus vaak dubel gebogen ed, nu ik sibnds 1 jaar weer aan de pomp zit, heb ik van die schuine, voelt zo goed als niks met inschieten, zelf veel minder dan injecteren metd e pen, tsja ok je houdt er eevn klein littekentje aan over maar aan de andere kant zo veel meer vrijheid met dei pomp eb gemakken, dat ik al die plekjes wel trotseer, ben toch geen catwalk model en mijn leevnsgenot staat wat hoger aan mijn prioriteiten lijstje zeg maar.
jeuk heb ik r ook niet van, insuline opname blijft goed en ik ga ze tot max 4 dgn laten zitten, vervang ze dus alleen als reservoir leeg is en vervangen moet worden, ik mien anti naald vind dat geweldig, van min 4x p dag injecteern zit ik nu op gem 2x per week injecteren, verder veel gemakken en hoppa we gaan weer verder
schoppen hebebn we allemaal wel s nodg maar laten we ook eerlijk zijn, zo'n strak regime houdt niemadn het 24/7 vol, tuurlijk t zou t ideaalse zijn maar niet praktisch
tootje meid jouw lijf jouw keuze hoe en wat he, je moet het team niet tevreden houden, maar jezelf!!