Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:Ik ben even een tijdje weg geweest, maar dat komt eigenlijk meer omdat ik verder niet echt veel van die piercings weet
T enige wat ik weet is dat ik denk ik wel een tongpiercing ga nemen!
Maar ik ben naar bed, als ik morgen niet meer op bokt kom: Fijne jaarwisseling iedereen!
xDramaQueen schreef:je moet gewoon zelf een oorbelletje kopen en die ombuigen
__Shannon schreef:Ik heb nou trouwens ook een koele, niet de meest charmante foto, maargoed:
KLIK ik ben de rechter (goh)
Ligt het aan mij of is dat balletje echt uge?
__Shannon schreef:Ik heb nou trouwens ook een koele, niet de meest charmante foto, maargoed:
KLIK ik ben de rechter (goh)
Ligt het aan mij of is dat balletje echt uge?
Jakary schreef:Is nu ook niet echt een smakelijke kleur
Ketaki schreef:hoe groot hoort zo'n balletje bovenop een tongpiercing dan te zijn?
iemand een idee?
nils schreef:maare ik gaat slapen...
nils schreef:blauw00gje schreef:Ik ben even een tijdje weg geweest, maar dat komt eigenlijk meer omdat ik verder niet echt veel van die piercings weet
T enige wat ik weet is dat ik denk ik wel een tongpiercing ga nemen!
Maar ik ben naar bed, als ik morgen niet meer op bokt kom: Fijne jaarwisseling iedereen!
wordt jij nou nooit moe van jezelf, durf te wedden dat je nog 100x veranderd van gedachten....
slaap lekker en jij ook een fijne jaarwisseling!
blauw00gje schreef:nils schreef:
wordt jij nou nooit moe van jezelf, durf te wedden dat je nog 100x veranderd van gedachten....
slaap lekker en jij ook een fijne jaarwisseling!
Ja ik word ooit moe van mezelf ja..
Ben er ondertussen wel aan gewend dat ik zoveel twijfel..
Saskiaatje schreef:blauw00gje schreef:
Ja ik word ooit moe van mezelf ja..
Ben er ondertussen wel aan gewend dat ik zoveel twijfel..
Je moet niet twijfelen. Je moet 's ochtends wakker worden den denken "Ik doe het gewoon!"
Ik besloot op maandag dat ik het wilde en ik had 'm vrijdag.