Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Ik hoop ook dat het snel achter de rug is en ik snel weer wat op de been ben.. Iets te lezen heb ik al ingepakt en inderdaad als ik wat nodig heb kan iemand dat altijd voor me meenemen.. 
Achteraf zou ik het wel weer doen, als ze me maar genoeg pijnstilling geven de eerste 10 dagen.. Hoop voor jou dat het inderdaad net zo gaat als bij mij, en dat die arnica druppels helpen bij jou, dan zie je er niet zo rampzalig uit als mij! Hoop dat je net zo snel als mij weer kunt eten enzo..
moest ook zó lang wachten daar.
Ik vind het echt super voor jou dat het nu allemaal zo goed gaat
! Ik ga er maar gewoon vanuit dat het wel een beetje mee zal vallen, ik laat het in elk geval maar over me heen komen. Nu ik eenmaal de keus heb gemaakt is er gewoon geen weg meer terug! Tijdschriften en boeken heb ik al ingepakt, dus dat komt helemaal goed. Zachte tandenborstel nu ook, bedankt voor de tip! Voor jou was het echt vervelend dat je zo lang moest wachten inderdaad.. Ik ben 's ochtends aan de beurt dus dat scheelt wel weer.. Ik ben zelf ook benieuwd of die arnica druppels zullen helpen, ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal met hoe het geweest zou zijn als ik ze niet had genomen maar we zullen zien! Is het bij jou nu nog dik en blauw? Eet jij nu alweer n beetje normaal?
het herstel is me echt 100x meegevallen, al zag ik het vlak na de operatie somber in. Het is nog een heel klein beetje gelig, en het laatste beetje dik zal soms pas na een jaar verdwijnen.. Het valt voor anderen niet meer op, maar ik voel wel dat het nog ietsjes dik is.
! Hoop wel dat ik wat kan slapen vannacht.. Zal wel niet! haha Is het resultaat n beetje hoe jij het had verwacht?
gaat inderdaad snel met eten enzo..