Heb ik zelf met verven geen goede ervaringen mee

Maar dat verschilt misschien wel per zaak ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_ schreef:Hmm de Cosmo hier is niet zo,
Heb ik zelf met verven geen goede ervaringen mee
Maar dat verschilt misschien wel per zaak ?
Deboooraaah schreef:ik wil graag een nieuw kapsel maak ik weet niet wat bij mij past
ik had al iets gezien op het internet maar ik weet totaal niet of dit bij mij past
[url]]http://i59.photobucket.com/albums/g314/Rossi69/Hayley_Williams5.jpg[/url] (het gaat niet om de kleur maar wel om het kapsel zelf, ik mag namelijk mijn haar niet kleuren van mijn ouders)
http://i43.tinypic.com/3482gp5.jpg http://i44.tinypic.com/2whfgrd.jpg (huidig kapsel)
zo, ik hoop dat iemand hier mij kan helpen (andere kapsels zijn ook welkom, in de stijl van de foto hierbeven liefst)
Deboooraaah schreef:het is net iets langern maar op de foto's lijkt het korter
Anne. schreef:Ik heb nu een pony, een best lange.. maar ik ben 'm eigenlijk zat, dus ik wilde hem weer laten groeien.. Maar hoe!?
Ja, dat ding groeit vanzelf wel, maar waar moet ik hem laten?! Iemand tips?
WolinLotte schreef:kaatje89 schreef:Wolinlotte, nu ben ik idd ook wel nieuwsgierig hoe het echt eruit ziet! Hopelijk kan je eigen kapster er nog wat aan veranderen!
Ik heb helaas geen foto gemaakt..
Maar het zat niet omdat mijn pony slecht geknipt was, deze was gewoon zoek.. kon ik niet meer uit mijn haar halen, is me nog nooit gebeurt!!
Daarnaast..aan de voorkant moeten wat lagen zitten, te zien op de foto, maar nu heb ik aan de voorkant kort, twee lange slierten er achter en dan loopt het weer op.. ik heb oo nog aan de achterkant plukken er onderuit geknipt.. mijn moeder zag het opeens!!
Ik baal nog steeds, want ik steek het nu gewoon weer op.. mijn kapster was ziek, dus moet weer even nieuwe afspraak maken..
Weet niet of het nog in hetzelfde terug gebracht kan worden...wilde eigenlijk liever niet korter dan dit..
Kwam wel een foto tegen van dit kapsel... heeft iemand dit? Is wel flink wat korter..
Ik heb een klassiek gezicht, maar ben wel 1.80.
JENNx schreef:Ben net bij beide kappers langs geweest in mijn woonplaats. Bij Bouclé hadden ze geen plaats, en wilden ze alleen met highlights mijn haar blonderen, omdat het zo lang is. Ik had m'n haar bij m'n jas in gestopt, omdat het anders zo wappert op de scooter. Dus die vrouw vroeg hoelang mijn haar is, en ik zo tot onder m'n tiet. Dus die schrok zich een ongeluk.
Naar de andere kapper geweest, daar kan ik morgen terecht, om 10.30 en dan ga ik het sowieso een stuk korter knippen en het wordt wel weer lichter geverfd. Ik weet alleen nog niet hoe kort ik het wil en hoe licht mijn haarkleur morgen gaat worden.
Nemurin schreef:Pff nou ik heb bijna een neiging het af te scheren en er een pruik op te doen hoor. De punten beginnen dus dood te zijn en ik moet gauw beslissen wat ik ga doen, maar het blijven pluizige kleine krulletjes.
Heb met een stijltang wat geprobeerd maar daar wordt het alleen maar droger en wijder van en echt helpen doet het niet. Dus de rest maar heel voorzichtig beetje erdoor gehaald en ik zie wel hoe het opdroogt.
Nou kwam iemand met de suggestie van haargel met water erdoor, en dat door je haar doen, want zij had ook een hekel aan dat vieze gel-gevoel in d'r haar, vandaar het water. Is dat nou een idee, is iemand daar bekend mee?
Rian_Luna schreef:Ik heb lang haar maar, het moet nodig geknipt worden maar hoe?
zal ik het lang houden en dan dat het achter in een punt loopt. en in lagen( dat wil ik zoiezo omdat het nog weleens wil krullen)
of
een stuk korter nogwel dat het op een staart kan en een leuk model erin uiteraart.
JENNx schreef:Ja, maar dus niet in één keer. Ga het nu gewoon eerst wat lichter verven, en het wordt wat spannender. Dus ik denk wat highlights erdoor ofzo, dat gaat ook wat makkelijker om dat weer lichter te maken.
Of ik ga het gewoon bleken. Maar dat gaan we dan morgen overleggen. Dan kon ik er nog even een nachtje over slapen, en dan kon zij haar klant helpen die inmiddels al 5 minuten zat te wachten, dankzij mij.