[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 12:27

Hmm de Cosmo hier is niet zo,
Heb ik zelf met verven geen goede ervaringen mee :+

Maar dat verschilt misschien wel per zaak ?

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 12:48

Amber_ schreef:
Hmm de Cosmo hier is niet zo,
Heb ik zelf met verven geen goede ervaringen mee :+

Maar dat verschilt misschien wel per zaak ?

Het is al 2 jaar geleden dat ik daar geweest ben dus eigenlijk durf ik het niet meer zo goed aan :o Heb nu donkerbruin haar maar wil het wat tinten lichter voor de zomer. Heb al 3 pakjes verf er doorheen gegooid maar het is er niet beter op geworden. De kapperszaak hier in de buurt had het eens rood? inplaats van lichtbruin gekregen |(

Deboooraaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 14:44

ik wil graag een nieuw kapsel maak ik weet niet wat bij mij past
ik had al iets gezien op het internet maar ik weet totaal niet of dit bij mij past

Afbeelding (het gaat niet om de kleur maar wel om het kapsel zelf, ik mag namelijk mijn haar niet kleuren van mijn ouders)

http://i43.tinypic.com/3482gp5.jpg http://i44.tinypic.com/2whfgrd.jpg (huidig kapsel)

zo, ik hoop dat iemand hier mij kan helpen (andere kapsels zijn ook welkom, in de stijl van de foto hierbeven liefst)

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 16:36

Deboooraaah schreef:
ik wil graag een nieuw kapsel maak ik weet niet wat bij mij past
ik had al iets gezien op het internet maar ik weet totaal niet of dit bij mij past

[url]]http://i59.photobucket.com/albums/g314/Rossi69/Hayley_Williams5.jpg[/url] (het gaat niet om de kleur maar wel om het kapsel zelf, ik mag namelijk mijn haar niet kleuren van mijn ouders)

http://i43.tinypic.com/3482gp5.jpg http://i44.tinypic.com/2whfgrd.jpg (huidig kapsel)

zo, ik hoop dat iemand hier mij kan helpen (andere kapsels zijn ook welkom, in de stijl van de foto hierbeven liefst)

ik denk dat het je harstikke leuk staat! Je haar komt nu tot je schouders?

Deboooraaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 17:56

het is net iets langern maar op de foto's lijkt het korter

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:35

Deboooraaah schreef:
het is net iets langern maar op de foto's lijkt het korter

Dan komt het kapsel helemaal goed uit! Ik vind het zelf erug gaaf, heb zoiets gehad maar vond het niet leuk staan bij langer haar. Denk dat de ideale lengte niet veel verder onder je schouders is hiervoor :D
Ik zou wel het plaatje uitprinten,meenemen en goed uitleggen.. kappers knippen nogal eens verkeerd }:0

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 21:19

Ik heb nu een pony, een best lange.. maar ik ben 'm eigenlijk zat, dus ik wilde hem weer laten groeien.. Maar hoe!?
Ja, dat ding groeit vanzelf wel, maar waar moet ik hem laten?! Iemand tips?

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:49

Anne. schreef:
Ik heb nu een pony, een best lange.. maar ik ben 'm eigenlijk zat, dus ik wilde hem weer laten groeien.. Maar hoe!?
Ja, dat ding groeit vanzelf wel, maar waar moet ik hem laten?! Iemand tips?

Je kan je pony met een clipje opzij schuiven, of naar achteren? Heb je een schuine of een rechte pony?
Anders bijknippen tot schuine( klein beetje ) en die kan je gewoon een stuk langer al laten groeien zonder dat je niets meer kan zien ;)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:58

WolinLotte schreef:
kaatje89 schreef:
Wolinlotte, nu ben ik idd ook wel nieuwsgierig hoe het echt eruit ziet! Hopelijk kan je eigen kapster er nog wat aan veranderen!

Ik heb helaas geen foto gemaakt :n ..

Maar het zat niet omdat mijn pony slecht geknipt was, deze was gewoon zoek.. kon ik niet meer uit mijn haar halen, is me nog nooit gebeurt!!
Daarnaast..aan de voorkant moeten wat lagen zitten, te zien op de foto, maar nu heb ik aan de voorkant kort, twee lange slierten er achter en dan loopt het weer op.. ik heb oo nog aan de achterkant plukken er onderuit geknipt :oo .. mijn moeder zag het opeens!!
Ik baal nog steeds, want ik steek het nu gewoon weer op.. mijn kapster was ziek, dus moet weer even nieuwe afspraak maken..

Weet niet of het nog in hetzelfde terug gebracht kan worden...wilde eigenlijk liever niet korter dan dit..
Afbeelding

Kwam wel een foto tegen van dit kapsel... heeft iemand dit? Is wel flink wat korter..
Ik heb een klassiek gezicht, maar ben wel 1.80.

Afbeelding
Afbeelding

Dat kapsel van die onderste 2 foto's heb ik ongeveer. :)

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:15

Ben net bij beide kappers langs geweest in mijn woonplaats. Bij Bouclé hadden ze geen plaats, en wilden ze alleen met highlights mijn haar blonderen, omdat het zo lang is. Ik had m'n haar bij m'n jas in gestopt, omdat het anders zo wappert op de scooter. Dus die vrouw vroeg hoelang mijn haar is, en ik zo tot onder m'n tiet. Dus die schrok zich een ongeluk. :+

Naar de andere kapper geweest, daar kan ik morgen terecht, om 10.30 en dan ga ik het sowieso een stuk korter knippen en het wordt wel weer lichter geverfd. Ik weet alleen nog niet hoe kort ik het wil en hoe licht mijn haarkleur morgen gaat worden.

chantaldewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:14

JENNx schreef:
Ben net bij beide kappers langs geweest in mijn woonplaats. Bij Bouclé hadden ze geen plaats, en wilden ze alleen met highlights mijn haar blonderen, omdat het zo lang is. Ik had m'n haar bij m'n jas in gestopt, omdat het anders zo wappert op de scooter. Dus die vrouw vroeg hoelang mijn haar is, en ik zo tot onder m'n tiet. Dus die schrok zich een ongeluk. :+

Naar de andere kapper geweest, daar kan ik morgen terecht, om 10.30 en dan ga ik het sowieso een stuk korter knippen en het wordt wel weer lichter geverfd. Ik weet alleen nog niet hoe kort ik het wil en hoe licht mijn haarkleur morgen gaat worden.

heb je geen foto jennx?

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:14

ga je dat serieus weer blonderen?

barbaar. :+

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:15

Ja, maar dus niet in één keer. Ga het nu gewoon eerst wat lichter verven, en het wordt wat spannender. Dus ik denk wat highlights erdoor ofzo, dat gaat ook wat makkelijker om dat weer lichter te maken.

Of ik ga het gewoon bleken. Maar dat gaan we dan morgen overleggen. Dan kon ik er nog even een nachtje over slapen, en dan kon zij haar klant helpen die inmiddels al 5 minuten zat te wachten, dankzij mij. :P

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:23

Ik mocht bij Bouclé toen ook een kwartiertje voor openingstijd komen, zodat we met z'n allen (Ik en de 2 kapsters) konden overleggen hoe we het gingen aanpakken. Naja, hoe hún het gingen aanpakken :'). Ik heb er trouwens ook highlights inzitten! Heb best veel verschillende blondtinten er nu in zitten, kan wel even een foto maken morgen!

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:24

ik weet echt niet meer wat ik met mijn haar wil, en ik ga morgen al naar de kapper xD

> ik heb dik donker bruin haar
> moet in staart pasen voor sport
> kort staat mij niet
> heb het ooit eens geverd maar zie je toch niet goed

foto's
http://nl.tinypic.com/r/2zdsri8/5
&
http://nl.tinypic.com/r/2qn9o50/5
let niet op mijn hoofd kom net terug van volleybal xD

groetjes gonny

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:40

Pff nou ik heb bijna een neiging het af te scheren en er een pruik op te doen hoor. De punten beginnen dus dood te zijn en ik moet gauw beslissen wat ik ga doen, maar het blijven pluizige kleine krulletjes.

Heb met een stijltang wat geprobeerd maar daar wordt het alleen maar droger en wijder van en echt helpen doet het niet. Dus de rest maar heel voorzichtig beetje erdoor gehaald en ik zie wel hoe het opdroogt.

Nou kwam iemand met de suggestie van haargel met water erdoor, en dat door je haar doen, want zij had ook een hekel aan dat vieze gel-gevoel in d'r haar, vandaar het water. Is dat nou een idee, is iemand daar bekend mee?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 01:38

@BOnjoy: Oh ik ben wel erg benieuwd ja!! Heb even in je profiel gespiekt ;) .. weet niet hoe oud die foto's zijn, maar vind het erg leuk zitten!! :D

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 13:15

Nemurin schreef:
Pff nou ik heb bijna een neiging het af te scheren en er een pruik op te doen hoor. De punten beginnen dus dood te zijn en ik moet gauw beslissen wat ik ga doen, maar het blijven pluizige kleine krulletjes.

Heb met een stijltang wat geprobeerd maar daar wordt het alleen maar droger en wijder van en echt helpen doet het niet. Dus de rest maar heel voorzichtig beetje erdoor gehaald en ik zie wel hoe het opdroogt.

Nou kwam iemand met de suggestie van haargel met water erdoor, en dat door je haar doen, want zij had ook een hekel aan dat vieze gel-gevoel in d'r haar, vandaar het water. Is dat nou een idee, is iemand daar bekend mee?

Misschien is dit iets?

http://www.beautygloss-forum.nl/viewtop ... =70&t=1062

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 13:31

Haaah wat cool xxxdonja, dank je wel! Ik ga eens even ermee spelen. :) Alleen dat zal dan tot volgend weekend moeten wachten want ik durf echt niks meer doordeweeks. _O-

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 13:33

ik heb mijn haar donkerbruin/zwart, maar de onderkant wou ik wit. dit gaat me niet lukken, athans niet zonder daar 40 euro o.i.d aan te besteden. dus die laag wil ik 1 of meerdere felle kleurtjes. maar welke??

een kleurcombinatie. misschien 2 kleuren blauw, of juist iets raars als paars en rood?

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 21:42

Ik heb lang haar maar, het moet nodig geknipt worden maar hoe?
zal ik het lang houden en dan dat het achter in een punt loopt. en in lagen( dat wil ik zoiezo omdat het nog weleens wil krullen :) )
of
een stuk korter nogwel dat het op een staart kan en een leuk model erin uiteraart.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 21:58

effe een vraagje..
hoeveel tijd doen jullie er meestal tussen als je je haar gevefd hebt voor je het weer opnieuw doet?
als je het thuis zelf doet dan zeg maar.

chantaldewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 21:59

Rian_Luna schreef:
Ik heb lang haar maar, het moet nodig geknipt worden maar hoe?
zal ik het lang houden en dan dat het achter in een punt loopt. en in lagen( dat wil ik zoiezo omdat het nog weleens wil krullen :) )
of
een stuk korter nogwel dat het op een staart kan en een leuk model erin uiteraart.

heb je misschien een foto Rian_Luna?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:01

JENNx schreef:
Ja, maar dus niet in één keer. Ga het nu gewoon eerst wat lichter verven, en het wordt wat spannender. Dus ik denk wat highlights erdoor ofzo, dat gaat ook wat makkelijker om dat weer lichter te maken.

Of ik ga het gewoon bleken. Maar dat gaan we dan morgen overleggen. Dan kon ik er nog even een nachtje over slapen, en dan kon zij haar klant helpen die inmiddels al 5 minuten zat te wachten, dankzij mij. :P

maar dat donkere staat je zoooo mooi!!