Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jeddah schreef:Wat is het nadeel?
Je kan alleen iets doen aan een probleem mits je het onderkent en begrijpt denk ikWil niet zeggen dat je het compleet kan oplossen hoor!
sanne222 schreef:Hetgeen wat mij tegenhoud is dat ik al met chronische klachen bij de kno-arts en de gynocoloog loop, en ik bang ben om nog een "stempeltje" erbij te krijgen..
En ik weet voor mezelf al voor 95% zeker dat ik het heb, het verklaart namelijk een heleboel klachten.
sanne222 schreef:Misschien wil ik het eigenlijk wel helemaal niet weten of ik het heb...![]()
Ik heb al meer dan 10 jaar klachten en weet inmiddels redelijk goed hoe ik ermee om kan gaan.
Jeddah schreef:Joh maar Sanne, als je het niet wíl weten moet je je natuurlijk gewoon niet laten onderzoeken toch?
Fijn Rosita dat je er zo mee omgaat hoorScheelt denk ik ook wel dat je al vanaf zo'n jonge leeftijd last hebt, Inderdaad hoort het dan wel heel erg bij je.
_rosita_ schreef:Tsja... Misschien heeft het er idd mee te maken Jeddah dat ik er al zolang last van heb, al is het de laatste jaren wel behoorlijk verergerd... Maar goed.... HEt zit er toch.. dan kan ik bij de pakken neer gaan zitten of doen wat goedgaat, dan kies ik toch voor het laatste
IK ga ook even lezen Geerke!
ER is hier al eerder de discussie over geweest, maar ik blijf ook rondkijken naar iets wat het veroorzaakt, dus alle info is welkom. Ik geloof niet namelijk niet dat het er zomaar is, iets waarvan geen enkele aanwijzing, oplossing etc te vinden is, ik ben ervan overtuigd dat het érgens vandaan moet komen.( noem mij maar gek, maar zo heb ik ook lang gedacht en stiekem nog steeds een beetje dat het misschien best eens voort kan komen vanuit rokende ouders tijdens de zwangerschap., Degenen die ik ken met fibro, hebben allemaal een rokende moeder gehad tijdens de zwangerschap)
Jeddah schreef:Wie weet rookten ze wel stiekem![]()
_rosita_ schreef:Oké... bij deze is mijn theorie teniet gedaan door Goof en Elise.... Bedankt!