rebeltje schreef:t/m een week nadat je gestopt bent met antibiotica als je het echt veilig wilt doen
Tegen blaasontsteking veel sinaasappelsap drinken.. werkt snel tegen het continue naar de wc rennen gevoelstandaard vitamine c/cranberry pillen/sap kan helpen voorkomen.. of de kans op blaasontsteking minder maken..
Dankje.
Dat had ik net nodig; want ik word er af en toe schijtziek van. 
Cranberry sap moest ik vroeger altijd drinken (Had toen bijna Altijd blaasontsteking.)
Maar dat is wel heel goor. Bij een winkeltje hier in H'veen, 't winkeltje heet die, hebben we nu cranberry sap met frambozensmaak.
Stukken beter, wel duurder. Maar werkt Perfect!
standaard vitamine c/cranberry pillen/sap kan helpen voorkomen.. of de kans op blaasontsteking minder maken..
), maar voel me er nog steeds niet lekker bij. Tegen het eind van de maand zit ik evengoed steeds weer in de stress of ik ongesteld wordt terwijl er niks raars is gebeurd.. Nu wil ik dus zelf weer beschermd zijn, maar de pil durf ik niet meer aan. Had toen al één van de lichtste (femodeen) en volgens de dokter zou ik bij een nog lichtere meer kans op zwangerschap en trombose krijgen. Met het emotionele gedonder erbij heb ik daar niet veel zin in. Nu dacht ik dus aan die nuvaring... Ook hormonen, maar minder en gelijkmatiger. Wie heeft deze en kan mij er wat over vertellen? Ik wil gewoon niet weer een emotioneel wrak worden.. 
?
)