Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannuh schreef:Voor de mensen met een tepelpiercing..is je tepel dan echt constant stijf? is dit niet irritant?
En hebben jullie nog steeds hetzelfde gevoel in je tepel als daarvoor of voel je minder?
Myryana schreef:Vraagje.. zou je zo'n piercing ipv het ringetje voor je hoodpiercing kunnen doen?
Muizje schreef:Ik hoorde gisteren trouwens van iemand, die had 3 piercings gehad, gewoon goed verzorgd enzo. Maar die waren er gewoon uitgegroeid.
Hoe zie je het als zoiets gebeurt, of waarom gebeurt het?
Of moet je er gewoon gevoelig voor zijn? (dat waren weer al m'n vrage)
Myryana schreef:Nou iig zoiets als dat... Aangezien ik het ringetje een beetje zat ben.
Kasss schreef:Myryana schreef:Vraagje.. zou je zo'n piercing ipv het ringetje voor je hoodpiercing kunnen doen?
Dat is een navelpiercing...
Akke schreef:Sannuh schreef:Voor de mensen met een tepelpiercing..is je tepel dan echt constant stijf? is dit niet irritant?
En hebben jullie nog steeds hetzelfde gevoel in je tepel als daarvoor of voel je minder?
Nou bij mij issie iets verder naar achteren gezet, als mijn tepel dus niet hard is is ie ook echt niet hard. Ook niet door die piercing. Verder is het bij mij extreem gevoelig geworden.
Sannuh schreef:
Nou ik heb em![]()
En het deed piijjjjn![]()
Sannuh schreef:gister deed ie geen pijn meer, maar nu wel weer een beetje..
hmm misschien komt het door de kou
Kasss schreef:Muizje schreef:Ik hoorde gisteren trouwens van iemand, die had 3 piercings gehad, gewoon goed verzorgd enzo. Maar die waren er gewoon uitgegroeid.
Hoe zie je het als zoiets gebeurt, of waarom gebeurt het?
Of moet je er gewoon gevoelig voor zijn? (dat waren weer al m'n vrage)
Dat zie je als de huid waar de piercing doorheenzit steeds dunner wordt, totdat hij op een gegeven moment nog maar aan een klein velletje hangt en er gewoon uitvalt na verloop van tijd.
Het gebeurt doordat het ene lichaam de piercing harder probeert af te stoten dan de andere. Het kan ook zo zijn dat je lichaam m uiteindelijk accepteerd.. het is dus niet van te voren te zeggen of hij er bij jou uit groeit of niet.. ik heb t nog nooit gehad maar een vriend van me wel..
amberp schreef:Sannuh schreef:gister deed ie geen pijn meer, maar nu wel weer een beetje..
hmm misschien komt het door de kou
Hahaha wacht maar tot de winter komt