Al 10 dagen bloed plassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-25 01:47

Bedankt!

Ja, deze manier van Vitamine P opnemen raad ik niet aan :+ Schuld van onze 3 jarige.. Ze deed eigenlijk niks, maar dat was het probleem juist, ze moest gewoon even naar mij toekomen :=

Landing was idd zacht en deed totaal geen pijn gelukkig. De kou daarna deed wel flink pijn aan m'n benen, maar met de verwarming flink aan werd dat snel beter.

Het was zeker fijn weer even bij ze te zijn. Zie ze veel te weinig momenteel, 2 staan op 30 minuten rijden en 3 op 20 minuten, maar precies de andere kant op. Gelukkig worden ze fantastisch verzorgd en hoef ik me niet druk te maken om ze, maargoed had het graag anders gezien..

CrazyCat

Re: Al 10 dagen bloed plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 17:07

Ja dat is ook een manier om het stalgevoel mee naar huis te nemen....hahahaha.
Ik hoop dat je genoten hebt!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-25 18:58

Zeker weten! Heerlijk om weer even bij ze te zijn. M'n humeur is weer een stukje beter :))

Wel weer meer pijn. Weet niet zo goed waarom dat nu is.. Stomme is dat m'n benen onder de blauwe plekken zitten en daar voel ik helemaal niks van, kan er gewoon op duwen en voel niks. Maar ín m'n benen doet zo'n pijn |o

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 21:40

Wat naar dat je zo’n pijn hebt. Take care!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 22:56

Hi Daphne, ik was benieuwd hoe het met je gaat nu? :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-25 17:54

Lief dat je het vraagt. Ik voel me rot...

Door de pijn, maar ook spanning. En dan komt er nog allerlei sh*t bij, wat normaal al gewoon vervelend is, maar ik nu echt niet erbij kan hebben. Onze auto ging kapot en de monteur die z'n best zou doen om hem voor de MRI te maken, die bleek gelogen te hebben en de auto helemaal niet opgehaald te hebben.. Dus toen ik daar achter kwam zat ik flink in de stress. Een lieve bokker bood aan om mee te gaan als ik niks geregeld kreeg, maar uiteindelijk een goedkoop autotje kunnen kopen met nog 2 maand APK :')
Echt een rijdende deuk, gewoon genant, maargoed kon wel gewoon rustig naar het ziekenhuis.

Gelukkig was de lead van m'n neurostimulator nog helemaal top, dus kon zonder problemen in de MRI.
Die trouwens echt méga lang duurde, ze zeiden toen ik er ging dat het een half uurtje zou duren en elke keer was het "Deze scan duurt 10 minuten" "Deze scan duurt 4 minuten"
Op een bepaald moment dacht ik al, ben niet goed in rekenen, maar volgens mij zijn we die 30 minuten al ruim voorbij. En daarvoor zei ze daarna ook sorry, omdat het door m'n neurostimulator idd echt veel langer duurde, minstens een uur. Had te maken met dat de MRI niet zo hard mocht werken oid, omdat de neurostimulator dan te warm word en dat is slecht voor de neurostimulator en de zenuwen waar de lead bij ligt.
Had al een beetje paniek in het begin, omdat m'n hoofd vast zat en dan nog een plaat over me heen en dan de MRI zelf die ook niet erg ruim is.. En in het begin lag ik best lekker, maar kreeg steeds meer last van m'n benen en elke minuut lag ik rotter. Was dus echt blij toen ze zei dat het klaar was :=

Heb de uitslag van de MRI al gezien. Maar weet niet zo goed wat de conclusie is, het is iig geen Hernia. Maargoed, Vrijdag heb ik een afspraak bij de Neuroloog en dan hoor ik meer.
Ben daar wel echt zenuwachtig voor.. Hoop dat het straks helemaal duidelijk is, maar denk het nog niet.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 20:55

Spannend Daphne, wel fijn dat de MRI is gemaakt
Hopelijk snel duidelijkheid en een plan hoe verder. Dikke knuffel

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 00:20

Fijn dat je snel bij de neuroloog terecht kan. Aan de ene kant is het fijn dat je zelf de uitslagen kan zien, maar het zorgt toch ook wel regelmatig voor onrust en verwarring (in het algemeen dus niet specifiek in jouw geval).

Ik zat vandaag ook nog voor een nerveuze patient een uitslag te vertalen die ze al had gezien, maar pas over 10 dagen een afspraak bij die arts. Verslag stond ook nog eens vol afkortingen dus ik had af en toe ook hulp van dr google nodig om het goed uit te leggen ;) (zag wel in een oogopslag dat het goede uitslag was gelukkig)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 09:07

wat fijn dat de mri achter de rug is. Klinkt vreselijk dat het zo lang duurde zeg.

Hoe is het uiteindelijk met de auto afgelopen? hebben jullie de sleutels nog teruggekregen?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-25 11:18

Ja, online de uitslagen kunnen inzien is soms fijn, maar denk dat het vaker alleen maar bezorgd maakt.. Ik had me ook voorgenomen om de uitslag niet te bekijken voor de afspraak met de Neuroloog, maarja toen was het een paar uur later en dacht ik, straks wacht ik een week in spanning en staat er al die tijd gewoon in m'n dossier dat er niks aan de hand is, of dat het een hernia oid is. Dus toch maar even gekeken := Maar nu weet ik dat er iig iets te zien was, maar na een poos Googlen is mijn eigen conclusie dat het misschien niks is en misschien wel :') Heb er dus helemaal niks aan.

Ja, de sleutel hebben we terug Juval! Moesten er flink voor zeuren, maar we hadden gezegd dat we de sleutel voor het weekend wouden hebben en anders de politie ingeschakeld zou worden, wat ook echt zo was, we hadden al contact gehad. Vrijdagavond lag de sleutel ineens in de hal.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 09:59

Sterkte vandaag Daphne. We duimen voor een duidelijke en goed te behandelende uitslag.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-25 10:29

Bedankt! Moet er half 11 al zijn, dus nog maar even zenuwachtig zijn :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 11:01

Ik duim voor je mee, hopelijk een uitslag met een prognose waar je iets mee kan :j

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 11:01

Sterkte Daphne

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 11:09

Sterkte en ook ik duim voor je!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-25 13:09

Nou, ik heb een heel goed gevoel overgehouden aan de afspraak met de Neuroloog. De MRI was goed, daarop was wel wat te zien, maar dat was het centrale kanaal en dat zegt niks. Bij de EMG was dus alleen de Suralis geleiding niet goed.

Maar, en nou ben ik toch een beetje bang iets verkeerd te verwoorden, houd me heel :+ Het komt er op neer dat ze denkt dat er schade is, maar nog niet zo erg dat het zichtbaar is. Dat paste bij dat mijn klachten ontstonden na langere tijd niet kunnen eten en ook duidelijke tekorten.

Ze zei dat het bij zenuw problemen altijd is dat het heel lang duurt, maar uiteindelijk vaak langzaam weer beter gaat. Heel veel geduld hebben dus... Moet wel direct contact opnemen als ik meer last krijg van uitval. En ze heeft me doorverwezen naar de revalidatiearts.

Afbeelding

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 13:53

heel fijn dat je er een goed gevoel aan hebt overgehouden. Dus nu door naar de revalidatie! ik hoop dat je daar snel terecht kan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 14:17

Nou dat klinkt positief. Wel een super langdradig proces :(:)

Ik gun je spoedig wat duidelijke verbetering :j

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-25 14:59

Wachttijd voor de Revalidatiearts is gelukkig heel kort, volgens de site van Isala 10 dagen :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 15:00

Oh nee, ik doelde op het hele gebeuren, dat je nu al zo lang zo zwakjes bent zeg maar :(:)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-25 17:00

Ja, ondertussen alweer een half jaar.. Tijd voor verbetering. Merk ook wel echt dat m'n dipjes langzaam wat meer worden, voel me afentoe echt rot. Maargoed, er is/komt nu iig een duidelijk plan voor hoe verder en verder geduld hebben.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 17:05

Klinkt alsof er nu goede stappen worden gezet. Gaat het eten nu ook weer beter?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-25 17:55

Ja, dat gaat eigenlijk best wel goed :j Eet redelijk normaal en neem elke dag nog een flesje nutridrink. Heb ook nogsteeds contact met de diëtist, volgende week beeldbellen en in April heb ik nog een afspraak met de Diëtist en ook nog een keer met de Internist.

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 21:07

Fijn dat het gesprek goed voelde. Zenuwen genezen inderdaad heel langzaam Heb je op dit moment het gevoel dat het nog wel heel langzaam vooruit gaat?

Heel veel kracht gewenst voor het aankomende traject.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-25 00:01

Dankjewel!

Nee, dat idee heb ik niet echt.. Eerder merkte ik wel dat dingen echt langzaam beter gingen, zoals zelf weer kunnen douchen en zonder hulp van de bank kunnen komen. Maar nu merk ik eigenlijk geen verbetering meer.