Binck8 schreef:@ Telpeva, super dat je nu zo'n fijne uitstapjes kunt maken! Welke handschoenen heb je? Ik ben op zoek ivm syndroom van Raynaud) en ik krijg naar niet iets echt werkends gevonden
Ik heb medicijnen tegen Raynaud, jij niet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Binck8 schreef:@ Telpeva, super dat je nu zo'n fijne uitstapjes kunt maken! Welke handschoenen heb je? Ik ben op zoek ivm syndroom van Raynaud) en ik krijg naar niet iets echt werkends gevonden
Ik heb medicijnen tegen Raynaud, jij niet?
Bellatrix schreef:Google:
Bij ernstige vormen van het Raynaud fenomeen krijgt u vaak vaatverwijdende medicijnen. Nifedipine is een voorbeeld van een veelgebruikt vaatverwijdend medicijn. Andere vaatverwijders zoals amlodipine, losartan of ketensin (ketanserine) zijn ook een optie. Bloedverdunnende middelen helpen soms ook.
Nifedipine is bij mij niet meer verkrijgbaar dus ik ben over naar amlodipine.
DuoPenotti schreef:De Ozybag van Ozysleep helpt jou aan een betere nachtrust. – Ozysleep NL https://share.google/IdksPTh99Y66xNNwk
Iemand hier ervaring mee?

xSagan schreef:Zou wel heerlijk zijn zo’n knop en dat bedoel ik positief. Soms is het best een uitdaging die te vinden inderdaad ook voor de omgeving. Heerlijk lijkt mij dat.
Met regelmaat word ik zelf zo moe van mezelf ook qua hoofd in de vorm van steeds blijven denken.
F_T schreef:xSagan schreef:Zou wel heerlijk zijn zo’n knop en dat bedoel ik positief. Soms is het best een uitdaging die te vinden inderdaad ook voor de omgeving. Heerlijk lijkt mij dat.
Met regelmaat word ik zelf zo moe van mezelf ook qua hoofd in de vorm van steeds blijven denken.
Ik wil dan ook zo'n knop met automated responses op die nonsens reacties.
Liefst met minstens 1500 bloedsarcastische come backs![]()
F_T schreef:xSagan schreef:Zou wel heerlijk zijn zo’n knop en dat bedoel ik positief. Soms is het best een uitdaging die te vinden inderdaad ook voor de omgeving. Heerlijk lijkt mij dat.
Ik wil dan ook zo'n knop met automated responses op die nonsens reacties.
Liefst met minstens 1500 bloedsarcastische come backs![]()