BeFunny dikke knuffel Wat een achtbaan zeg. En zoveel op korte termijn, maar het is fijn dat je zo snel geopereerd kunt worden. Dat geeft denk ik een iets geruster gevoel.
Het gaat echt snel hier.
Lizard had veel mooie foto’s, Pien ook met gelukkige vriendin en een prachtige salamander. Vuursalamanders komen voor in een bos waar ik vlakbij woon. Heel zeldzaam voor Nederland.
Goof toch even gelopen, en een mooie 8,5 km ondanks vermoeidheid.
Gaucho jullie hadden er aardig het tempo in!
Noordje, ik vind het toch zo mooi, die sneeuw Maar téveel is ook niet fijn
Ik zag het leuke peerd van Hilary
En las over niet fit voelen. Gisteren 10 km gewandeld en ik was zó moe erna Wel even lekker zonnevitamientjes bijgetankt We liepen vanuit Sint Geertruid via Mheer en Banholt. Was leuk en rustig
Bootsiebob,weer mooie foto's. Blijft een mooi landschap.
moonsparkle
Geplaatst: 08-01-23 13:55
Die vorm van de boom vind ik mooi boots en heerlijk dat de zon er weer is
cursebreaker
Geplaatst: 08-01-23 14:10
_Mirjam schreef:
Ik weet niet wat ik verder kan zeggen dan dat het zeer zwaar moet zijn wat je allemaal over je heen krijgt nu. Sterkte BeFunny
*komt uit meeleessteen*
Hier sluit ik me bij aan. Sterkte BeFunny
Eelmo
Geplaatst: 08-01-23 14:19
Lekker zonnig Boots!
In het kader van 'het is een zonnige zondag' ben ik samen met hond en vriend, en half Nederland een rondje gaan wandelen bij de Posbank. Prachtig gebied, maar dit doe ik niet meer op een zonnige zondag Inschattingsfoutje.
Er waren natuurlijk wel meer mensen,maar het was zeker niet druk. Aan de overkant van het veld,in het midden van de foto,zie je de radio telescoop. En nu door mijn verrekijker gefotografeerd. Nog even bij het informatie centrum rondgelopen. Daar is een verdiept pad door de vijver. Zo kan je onder water kijken.
Bootsiebob
Geplaatst: 08-01-23 16:30
Wel hele mooie foto’s Eelmo! Jammer van de drukte, maar die heb je goed verborgen met deze foto’s
Lizard wat een prachtige luchten en dat vijverpad lijkt me onwijs leuk! Goed gelukt door de verrekijker
Hier ook net een ronde van 8,5 km gemaakt. Zonder hond, die is weer terug naar Engeland. Het waait hard, maar was wel warm