Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Eleeke schreef:Inderdaad zoals Janneke2 zegt. Je lichaam reageert hierop ( als het dat niet deed, bouw je die afweer ook niet op). Paar dagen gammel, pijn in de arm etc is dus heel gewoon en wat mij betreft geen bijwerking maar de werking.
Heb ik met de griepprik ook. Met covid wel erger ( ja daar baal ik van). Maar kon nog gewoon werken en beetje aangepast sporten, dus eigenlijk niets te klagen.
Is het ook bewezen dat je zonder bijwerkingen van het vaccin geen antistoffen opbouwt? Want dan heb ik pech
Jis_ schreef:Eleeke schreef:Inderdaad zoals Janneke2 zegt. Je lichaam reageert hierop ( als het dat niet deed, bouw je die afweer ook niet op). Paar dagen gammel, pijn in de arm etc is dus heel gewoon en wat mij betreft geen bijwerking maar de werking.
Heb ik met de griepprik ook. Met covid wel erger ( ja daar baal ik van). Maar kon nog gewoon werken en beetje aangepast sporten, dus eigenlijk niets te klagen.
Is het ook bewezen dat je zonder bijwerkingen van het vaccin geen antistoffen opbouwt? Want dan heb ik pech
bigone schreef:Had ik ook, na een dikke week weer weg. Niet echt hoofdpijn maar het gevoel dat er fikse hoofdpijn aan zat te komen.
Normaal heb ik echt nooit hoofdpijn dus viel wel op.
Suzanne F. schreef:Hier niet ziek geweest. Wel pijnlijke arm en een pijnlijke oksel, deze was ook dik. Had echt vocht onder mijn oksel. Maar was allang blij dat ik niet ziek ben geworden.
Dorus schreef:Suzanne F. schreef:Hier niet ziek geweest. Wel pijnlijke arm en een pijnlijke oksel, deze was ook dik. Had echt vocht onder mijn oksel. Maar was allang blij dat ik niet ziek ben geworden.
Ik had ook een pijnlijke oksel van m’n derde Pfizer. Of het dik was konden we niet echt goed zien, maar ik was wel blij als m’n bh uit kon, want die beugel zat precies verkeerd te pikken. Bij de andere twee helemaal geen klachten.
Bij Moderna staat opgezette lymfeklieren wel als bekende bijwerking, maar bij Pfizer niet. Ik hoorde vandaag wel iets op de radio over die bijwerking, maar kon niet alles horen dus weet niet precies in welke context het genoemd werd.
Zebrastreep schreef:bigone schreef:Voordeel van de booster is dat je na twee weken niet meer in quarantaine hoeft met de nieuwe regels. Hopen dat veel jongeren die booster halen, blijven de scholen en bedrijven open. Ook de horeca ( straks) en winkels.
1 week zelfs! Vanaf morgen zit die er bij mij alweer een week in