Vorig jaar heb ik dat 55 keer gedaan.
Als je maar goed naar je lichaam luistert en goed opbouwt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BB80 schreef:Duke: wat zou ik graag een keer om het hoekje van jouw loopgroep trainingen willen kijken. (Lees:meedoen)
Lijkt mij super motiverend en hoe gaaf dat je gewoon een level sneller erbij hebt! Goed zeg!
Supervixen schreef:Ach ik heb al 8 keer de minimale HM afstand gelopen dit jaar, waaronder een marathon en ultra, dus het kan altijd gekker![]()
Vorig jaar heb ik dat 55 keer gedaan.
Als je maar goed naar je lichaam luistert en goed opbouwt.
Puera schreef:Goedemorgen!
Hoe gaat het BB80, knap je al wat op?
Fijn dat je je les zonder migraine hebt kunnen afronden, Helderder. Al een mudrun opgegeven?
Je bent nog in opbouw, Kiwi, dus iedere keer dat je loopt is al een prestatie op zich.
Kylan, de halve marathon van Sneek is eind juni en is een mooie, vind ik. Maar dat zal een beetje uit de richting zijn voor je, denk ik.Deze start om 19.00 uur en ik heb nog niet meegemaakt dat het enorm warm was met deze marathon.
Leuk Imay! Wie weet treffen we elkaar nog! Wil je zelf niet meedoen met de halve in A'dam?
Mooie plannen heb je!
Fanatiek Musli! Vandaag een rustdag?
Poes weer back in the game. Van het weekend weer Tour de Kempen of is dat afgelopen?
Gisteren lekker gelopen. Gelukkig was het droog. Wel veel plassen dus met natte voeten thuis gekomen.
[ [url=m/NdPgho.jpg]Afbeelding[/url] ]