Mooi Goof, volgens mij ben ik daar een paar maanden geleden ook geweest. We wilden toen nog doorfietsen naar Belgie maar de 10 kg op mn rug (poezen) werd me te veel dus zijn we daar gestopt en hebben we daar gewandeld. Is een mooi gebied!
Jammer Bootsiebob van het weer, maar rondje rennen met de hond is ook gezond.
Heel mooi goof, ook nog nooit daar geweest. Was nog lekker weer ook vanmorgen.
noordje
Geplaatst: 29-12-21 16:42
Mooi daar Goof, en het weer was ook niet slecht
Ik heb een rondje door de sneeuw gemaakt. Nala lekker los, die vond het helemaal geweldig. Er was weer sneeuw gevallen gisteren, dus de bomen zijn weer mooi wit.
pien_2010
Geplaatst: 29-12-21 16:51
Marlies proficiat, ik wens je een fijne dag toe.
Moonsparkle heerlijk die zonnige foto's. Noordje prachtig je sneeuw foto's Goof zit er mooi tussen in De Strijbeekse heide heeft ook prachtige menroutes.
Mijn fiets had paar dagen geleden een lekke band en ik was net een kind met een geweldig cadeau dat kapot was gegaan . Ik vond het zo erg. Dinsdag 4 januari kon hij gemaakt worden, want manlief heeft reuma in zijn handen en kan dit echt niet meer en ik zelf heb nog nooit met succes banden geplakt want altijd bij het er weer opleggen prikte ik er nieuwe gaten in, dus ik heb al 20 jaar geleden na intensief oefenen onder begeleiding besloten dat mens Pien wel veel maar niet alles kan Komen gisteren vrienden hier een bakkie doen, vraagt mijn vriend of hij de nieuwe fiets mag bewonderen , en die vraag deed pijn, en toen hij de platte band zag zei hij: "ton pneu est crevé" en gelijk klik, klik en had hij het wiel in zijn handen en zegt ik laat het je weten als het gerepareerd is (frans vlaggetje maar even voor in de plaats denken) . En vanochtend zijn manlief en ik na sms je naar onze vrienden toe gereden met de fiets in de auto en klik - klik met enkele moeilijke handelingen vanwege de ketting en de versnellingen en de hele boel zat weer keurig in elkaar VAn enthousiasme zei ik ipv "mon ami merci beaucoup", "mon amour merci beaucoup". Gelukkig konden mijn vriendin en ik er hartelijk om lachen. Ik heb af en toe van die uitglijders in de Franse taal en zij weet hoe tuk ik dat vind. Dus heerlijk 50 minuutjes in de regen terug gefiets, tot grote afschuw van onze vrienden dat ik dat nu leuk vind.
En ik ook want vanmiddag regent het en dan wil hij niet lopen. En als hij niet gelopen heeft dan is het een heel vervelend puberend ventje. Die blaft en gromt tegen zijn eigen spiegelbeeld en maar blijft "praten" en doen. Dus ik moest voor de regen uit even flink lopen.
Nu is dat op te lossen met lekker spelen en hersenwerken. Maar dat ga ik pas vanavond doen denk ik.
Net ook nog even een halfuur bij 2 oppaskatten geweest dus ik heb mijn portie oppasdieren weer gehad. Hoewel teckel natuurlijk nog op schoot ligt.
Ja snap ik ik noem hem vaak "vuile rat", "flikkie" als hij zijn verlichting om heeft of Takkie. Maar ook Jojo (hij heet Jozi). Hij is echt zo vreselijk makkelijk voor een hondje van 1,5.
Ik was vandaag naar Osnabrück. Naar de watermolen in het Nettetal. Eerst naar de ruïne van de wittekindsburg. Toen doorgelopen naar een paar hunebedden. De ostringer steine.
En vandaar langs het water terug naar de watermolen.
SdaphneS
Geplaatst: 29-12-21 18:20
Ik zag een mooie wandeling over de hei met schuilplaats voor de regen voorbij komen, een lekke band die weer heel is en waardoor er weer gefietst kan worden, een wandelende teckel en mooie Duitse plaatjes van Lizard. Heerlijk!
Hier vandaag naar een wildpark in Duitsland, net over de grens. Was hartstikke rustig en heel corona proof. In de buitenlucht in een bos wandelen met wat dieren bekijken.
Dit wildpark is in Gangelt. In het bos, ze hebben ook een valkenier. Toen wij er waren ging hij ook met enkele vogels aan het vliegen. Een gigantische uil en een valk. Prachtig om te zien.
Ik gokte al zomaar Gangelt. Die uil daar is zo mooi
Ik had een hele post getypt, was ie weer verdwenen
Mooie plek lizard, lijkt me een heerlijk gebied . Mooi ook die watermolen
Pien ik moest hardop lachen om jouw taalfoutje Erg fijn, zo‘n handige kennis. Banden terug op het wiel krijgen is ook niet mijn specialiteit
Marlinde die graaffoto’s
Noordje ik ben zoooo jaloers op jouw sneeuwfoto’s!
Ik was verdwaald met hardlopen Ik wist niet dat mijn richtingsgevoel zo slecht was. En het regende, dus ik moest wel blijven lopen om warm te blijven Zomaar 12,5 km verder, met 200 hoogtemeters, waren we weer thuis.
Bootsiebob, oeps verdwaald, lekker met de pootjes omhoog vanavond.
Noordje wat is het mooi bij jullie
Prima weer Goof voor een wandeling. Prachtig het zonnetje er zo door de wolken bij.
Lekker Marlinde even met Josi op pad. Dacht dat het nog een pup was maar 1.5 is een mooie leeftijd. Vrienden van ons hebben net een teckel pup, te schattig.
Pien wat fijn zulke vrienden. Koesteren.
Ik heb vast een aantal van jullie over geslagen, sorry, nadeel van mobiel bijlezen.
Dank voor de felicitaties dames.
pien_2010
Geplaatst: 29-12-21 19:53
Daphne en Lizard wat een leuke en mooie foto's. Lizard ik vind het bijzonder dat in Nederland, Duitsland en Frankrijk hunnebedden zijn en ik moest lachen om de paarden parkeerplaats. Ik neem aan dat België ook hunnebedden kent. Klopt dat?