Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Maar zou het niet gewoon beter zijn, i.p.v. medicijnen te geven voor symptomen, de ziekte te genezen? En zou het ook niet interessanter zijn om te weten waarom je überhaupt ziek wordt, zodat je wat aan de oorzaak kunt doen en zo voorkomen dat het weer gebeurd.
Dinopino schreef:Welke ziekte dan Nathalie. Wanneer ze er al zo lang mee bezig zijn, dan is het toch niet moeilijk om iets te noemen. Het is niet mijn bewering. Jullie beweren het en ik vraag naar een voorbeeld.
Dinopino schreef:Welke ziekte dan Nathalie. Wanneer ze er al zo lang mee bezig zijn, dan is het toch niet moeilijk om iets te noemen. Het is niet mijn bewering. Jullie beweren het en ik vraag naar een voorbeeld.
IMANDRA schreef:Moeten we toch met gentherapie aan de slag MyWishMax
MyWishMax schreef:IMANDRA schreef:Moeten we toch met gentherapie aan de slag MyWishMax
Ja! Of zou dat ook weer niet goed zijn?
Ik moet eerlijk zeggen dat als er een mogelijkheid zou zijn om te kiezen of een kind mijn ziekte krijgt of niet ik dat echt wel zou aangrijpen. Ook al betekent het niet dat ze het net zo heftig als mij zouden krijgen, kan veel minder, hetzelfde of veel erger...
Edit: en met die huidkanker. Mijn familie heeft dat gen wat bekend is dus niet. Maar uit een gezin van 7 hebben 5 het gehad, 3 overleden erdoor. En de familie eromheen ook heel veel. Dus doen wij mee aan inderzoeken of er nog ander gen is. Want het komt te veel voor in deze familie om niet ergens in te zitten
janderegelaa schreef:bigone schreef:Voor mijn vriendin met heftige MS komt zo’n vaccin helaas te laat maar wanneer ik haar leven zie dan hoop ik dat het er komt .
Kan ze niet naar Mexico? Daar hebben ze hele goede resultaten met stamceltranspantatie.
Dinopino schreef:Mooi om te lezen dat er zoveel ontwikkelingen zijn.
BeFunny schreef:IMANDRA schreef:Je hoeft niet zo denigrerend te doen over degelijke wetenschappelijke onderzoeken hoor.
Je kunt ook gewoon antwoord geven op mijn vraag natuurlijk.
IMANDRA schreef:BeFunny schreef:
Je hoeft niet zo denigrerend te doen over degelijke wetenschappelijke onderzoeken hoor.
Je kunt ook gewoon antwoord geven op mijn vraag natuurlijk.Waarom zou ik moeite doen als je onderzoek al gelijk zo denigrerend neerzet? Belooft niet veel goeds voor jouw visie qua betrouwbaarheid van een eventuele onderbouwing.
BeFunny schreef:Nou misschien komt dat denegerende omdat je vroeg naar de onderzoeken terwijl daar al zoveel over te vinden is. Zonder zelf antwoord te willen geven op een doodsimpele vraag. Maargoed dat antwoord gaat er niet komen omdat het vooral een loze reactie was van je. En die onderzoeken daar kun je elkaar over en weer mee blijven doodgooien.