Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:Ik heb lekker een uurtje personal training gedaan. Zo paardrijden, mesten etc en dan heb ik er al aardig wat beweging opzitten.
Verder besloten dat het voor mij in deze reis het belangrijkste is om de tijd te nemen eten goed te plannen en te bereiden. Dat gaan we per direct dus maar weer doen.
Daarna voel ik me het beste en slaap ik het beste als ik veel buiten ben, zeker in combinatie met een kantoor baan. beweging buiten krijgt dus ook prio. En vanaf daar kijk ik wel weer verder.
Roosch schreef:Ik ben benieuwd hoe het je bevalt!
Ik heb eigenlijk volgens mij nog niet eens uitgelegd hoe ik deze reis doe, maar ik doe IF gecombineerd met caloriebeperkend eten. Heb uitgerekend wat mijn BMR is en probeer daarop te richten. Ik eet tussen 12 en 20 uur (wat in de praktijk vaak neerkomt op tussen 12 en 19).
Hiermee ben ik dus sinds januari bezig en ik voel me erg goed bij (plus een kledingmaat of 3 kleiner inmiddels).
Het scheelt ook dat mijn intoleranties opgelost zijn: ik heb 5 jaar enorm veel last gehad van intoleranties en in het ziekenhuis en bij de dermatoloog kwamen ze er niet achter wat het was. Ze wilden me op hormoontherapie zetten. Dolblij dat ik toen het alternatieve circuit ben ingestapt want na 4 behandelingen dus compleet klachtenvrij én van 60% energie naar 95% gegaan. Dat heeft me een flinke boost gegeven, ben gestopt met roken en ben de relatie met Foxy gestart.
Als ik het zo terug kijk is mijn gemopper van gisteren dan toch ook wel stom he.
LoveUggs schreef:De topics hier op bokt zijn zooop fijn! Ik reageer niet veel maar lees wel bij
Mn weegschaal is kapot denk ik...
Vorige week, bijna 6 kilo eraf. Ga nu op de weegschaal staan, nog eens bijna 2.5 kilo eraf. Van bijna op mijn eerste doel, naar bijna 2.5 kilo eronder![]()
En nu durf ik het voor het eerst te zeggen, ik zit weer onder de 100!
LoveUggs schreef:De topics hier op bokt zijn zooop fijn! Ik reageer niet veel maar lees wel bij
Vorige week, bijna 6 kilo eraf. Ga nu op de weegschaal staan, nog eens bijna 2.5 kilo eraf. Van bijna op mijn eerste doel, naar bijna 2.5 kilo eronder![]()