Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:ik denk dat dat verschilt per teststraat, ik zou het gewoon over je heen laten komen.
Ik word vrijdag getest op mijn eigen werk, helaas in die kitjes ook nog geen dunnere/flexibele stokjes en gewoon in keel en neus. Het zij zo..
Mloes schreef:Ik ga me morgen laten testen, beetje grieperig met keelpijn, verkoudheid, hoofdpijn en spierpijn. Las ik ergens dat er een nieuwe manier van testen is, dat ze alleen nog in je keel gaan met een stokje? Heb afgelopen zomer ook een test laten doen en ik vond de neusswab niet heel chill
Silvia schreef:Zijn degenen die positief getest zijn ook daadwerkelijk gebeld door de GGD? Mijn vriend is afgelopen zaterdag getest (geen klachten maar moest een negatieve test kunnen overleggen om bij een klant op bezoek te kunnen). Tot zijn verbazing werd hij ‘s avonds gebeld door het commerciële lab dat hij positief getest is. De GGD zou maandag contact met hem opnemen. Tot nu toe niet gebeurd en het is nu woensdag. Mijn vriend neemt het zekere voor het onzekere en blijft sowieso 7 dagen in isolatie ondanks dat hij nog steeds geen klachten heeft. En ik blijf 10 dagen in quarantaine. Ik heb mijn vriend verbannen naar ons tuinhuisje.Daar kan hij ook slapen en eten.
Aangezien ik afgelopen zondag een beetje keelpijn had heb ik online een afspraak gemaakt voor een test.
Wat ik heel vreemd vond is dat ik me niet hoefde te legitimeren.Jullie wel?
En waar ik van baalde is dat ik een afspraak had om 10.09u (alleen het tijdstip al), er een rij van hier tot Tokyo stond en toen ik eindelijk om 10.30u vooraan stond ging de deur dicht: koffiepauze....![]()
Ik snap dat dat ook moet gebeuren maar iets klopt er dan niet in de planning, of er waren veel mensen voor mij die veel te vroeg waren. Stuur die dan terug of zo of zet ze aan de kant.