[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:06

November108 schreef:
Heeft iemand hier goede ervaringen met tatoeëerder die een kattenpoot zou kunnen en willen plaatsen? Het gaat om een eigen afdruk (niet realistisch dus, de afdruk is gemaakt met verf dus meer een zwarte stempel), dus geen plaats voor creativiteit, kan mij zo voorstellen dat niet elke artiest hier enthousiast van wordt. Precisie en goede, solid invulling met zwart vind ik erg belangrijk. Liefst in het midden van het land, maar rijden is niet zo'n probleem.

Mandy Denise? Doet ook veel realistische dierenportretten, dus ik denk dat dit ook wel in haar straatje past :)

Ik ga binnenkort met de artiest kijken voor de rest van mijn onderbeen. Heb haar gevraagd of ze het ziet zitten een halve been sleeve te maken op de stijl die we nu gedaan hebben en dat lijkt d'r tof :) Dus ik ben heel benieuwd, dat word de eerste echt 'grote' piece dan =:)

Joanne1987

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:02

Hoop het, deze afspraken staan al sinds vorig jaar gepland :(
Kan wel de afspraken van mijn zusje overnemen, die doet minder, maar dat redtik financieel niet, want die zijn ook aanoomemde maand net als die van mijn man
Gaan morgen avond even naar de shop, manlief moet even zijn ontwerp ook doorspreken die start 1 oktober met zijn 2e sleeve

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 18:23

Ik wacht al bijna drie jaar om eerlijk te zijn maar goed ik heb ook een artist die niet alleen in Nederland prikt

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 08:47

Ik ben aan het even tot mijn banksaldo en halve sleeve toestaat :') Nog even geduld hebben zeg maar :')

Zag trouwens dat Kiki Raven, artiest bij Kynst in Deventer een give away doet met echt wel leuke flash! Dus heb meegedaan en ga hard duimen O:)
https://www.instagram.com/p/CFfXTQDjL53 ... g6dox4ma81

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 06:12

Gister gezeten bij Miss Poppy!!

Mega blij met het resultaat so far. In November terug voor nog twee karakters en inkleuren.

Eerst Stitch, Bambi en Morph gezet.
Afbeelding

En daarna Simba toegevoegd.
Afbeelding

Jiminy en Tink komen er nog bij, daarom lijkt Simba niet af. Maar dit is er voorbereiding op..

<3

Edit: oja, Stitch heeft het hart van Te Fiti vast.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 10:57

Heel erg tof! Wanneer gaan jullie verder?

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:07

xx_Irisje schreef:
Heel erg tof! Wanneer gaan jullie verder?

We hebben een afspraak staan half november.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:28

Ik zit in de stoel :D

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:00

Mand schreef:
Ik zit in de stoel :D

Nice!!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:11

Ik voel er bijna niks van. Mega chille plek, bovenbeen :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:29

Lekker, Mand! :D

Ik zou vandaag mijn bovenarm verder laten inkleuren, maar omdat we thuis aan het verbouwen zijn heb ik moeten afzeggen. Balen. -O- Hopelijk kan ik gauw een nieuwe datum prikken, zo'n half ingekleurde tatoeage is niks.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 13:46

Balen Imre!

MarlonNaldo leuk! Ik ken ze niet allemaal maar wel gaaf getekend!

Ik mag morgen naar Jenny :):)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 13:54

Zó ontzettend blij mee <3

Gezet door Persephoni :)

Afbeelding
Hij lijkt een beetje scheef maar dat komt door hoe ik zit.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 17:57

Wat fijn dat je er blij mee bent, ik vond je idee ook erg tof! Ik zit alleen even te vogelen hoe het nu zit met die arm/schouder van de rechter persoon?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 18:06

Komt omdat het zo opgezwollen is dat de shading nog niet duidelijk loopt. Viel mij zelf ook al op ja :D Die zwarte is zijn rechterarm, de witte de linker. Door de zwelling, vocht en resterende inkt is t lastig te zien op foto. In t echt zie je het wel :')

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 18:58

Tof Mand! Ik vind em erg gaaf!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:08

Hoi allemaal :wave:
Ik meld me. Ik ga binnenkort (morgen of maandag) langs om een sternum/chest piece te bespreken. Dit wordt dan mijn vierde grote tattoo. Meer mensen met zo iets? Ik wil heb ongeveer tot mijn bh band laten komen. Maar stel dat bh dragen geen optie is ivm pijn oid, wat droegen jullie dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:15

Bralindy schreef:
Ik meld me. Ik ga binnenkort (morgen of maandag) langs om een sternum/chest piece te bespreken. Dit wordt dan mijn vierde grote tattoo. Meer mensen met zo iets? Ik wil heb ongeveer tot mijn bh band laten komen. Maar stel dat bh dragen geen optie is ivm pijn oid, wat droegen jullie dan?

Dan had ik gwn geen bh gedragen en t-shirt er over heen. Met dit weer er een trui overheen en niemand ziet het. (althans dat is bij mijn formaat voorkant zo)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:23

Mooie tattoos komen er weer voorbij!

Hier vandaag zitten sparren met de artiest. Direct een goed gevoel erbij en ze gaf zelf ook tips en ideeën. Had op Pinterest al een hele verzameling ideeën en dan kwam nu helemaal tot z'n recht. Ze snapt helemaal wat ik in gedachten heb en maakte een ruwe schets. Dieren gaan als stempel erop, de rest freehanding. Vrijdag 5 maart staat genoteerd. Mede doordat het scheerseizoen is begonnen. Scheren en een verse tattoo vinden we beiden niet samengaan :')
Nu de dagen maar aftellen _O-

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:24

Bralindy schreef:

Ik heb een sternum piece en lag gewoon naakt. Het grootste gedeelte van m’n borsten inclusief tepels werden afgeplakt. Vond ik zelf ook het fijnste! Anders iets van een bandeautop die makkelijk te verschuiven is?

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:33

Marije_1997 schreef:
Bralindy schreef:

Dan had ik gwn geen bh gedragen en t-shirt er over heen. Met dit weer er een trui overheen en niemand ziet het. (althans dat is bij mijn formaat voorkant zo)

Ik heb gelukkig ook niet zoveel. Ik heb nog wat shirt ps die hoog maar ruim aangesloten zijn. Dan inderdaad trui of vest over heen moet lukken!

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:54

Wat gaaf mand! Zij heeft een hele eigen stijl vind ik. Erg mooi.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 11:51

WesternWay schreef:
Wat gaaf mand! Zij heeft een hele eigen stijl vind ik. Erg mooi.

Klopt! Ik heb haar ook gewoon de foto doorgestuurd en gezegd "maak er maar wat van". Was precies zoals ik wou :D 25 november mag ik weer terug <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 15:24

Die bambi, stitch en simba :+:

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:52

Oh ik baal, bijna een half jaar gewacht op mijn tattoo, vandaag was het zo ver. Ze heeft bijna 2 uur aan het stencillen geweest, we kregen het design er niet mooi op..
Dus ze,gaat een nieuw design maken en binnen 2 maanden mag ik teruggaan.
Nu weer 3u terug naar huis.. ik heb liever dat ze perfectionistisch is en het design helemaal goed is. Maar is toch een verspilde dag :o