Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan me voorstellen dat je prettig werkt met een coach, zelf heb ik een personal trainer en deze sport oppakken was/is af en toe ups en downs vind ik, maar hij is denk ik een belangrijke factor in het niet op te hebben gegeven.
Of bijvoorbeeld nu squatten met een pauze onderin in plaats van standaard. Maar praktisch 75% vd oefeningen is denk ik nieuw-nieuw. Vind een nieuw schema altijd mega pittig, ben erg perfectionistisch en wil nogal graag direct perfecte uitvoeringen doen en krijg snel errors als het kwartje niet valt of ik niet voel wat je hoort te voelen zeg maar. Maar ik moet zeggen echt een prima week en zoals gewoonlijk wel weer mega fijn geholpen en begeleid in de gym!
Het squatten op zich ging dan wel weer goed maar vond het niet zozeer voor herhaling vatbaar.
Dat was een lower dag en vandaag een upper met mijn pt gedaan, dat is altijd top.

De burgundy sweater is trouwens het enigste item wat ik van Gymshark wél gehouden heb van BF, lol.

Heeeel fijn materiaal en fijne kwaliteit, zit onwijs lekker en mooi. Heel blij mee!
En heb m'n nieuwe sleeves en m'n lifters terug (die was ik vergeten op wedstrijd dus zijn opgestuurd, squatten zonder vond ik echt vreselijk) dus heb helemaal zin om te trainen vanavond haha.
dus stik erin, ga het niet nog keer typen.
Je bent mijn spirit animal

Ik had wel lekkere zweetknieën hahaha maar verder. Begin van een nieuw blok betekent hier vaak veel volume, dus vandaag had ik sets van 6 op squats en bench en het viel me ZWAAR bij squats haha. 97.5kg (75%) dus dat is nog niet heel zwaar, volgende trainingen worden stuk zwaarder, maar ik vind sets van 6 mentaal vooral zo heftig
Maar goed, wel lekker getraind, vind die afwisseling met meer volume en meer accessoire oefeningen soms best lekker.
Palmboom95 schreef:Ah nee, lees net dat waarschijnlijk de sportscholen helemaal dicht gaan tot half januari... Wat een ellende![]()
Ik had zo gehoopt op het opnieuw verplichten van tijdsloten o.i.d...
En super van je reps op PR!!
Echt super blij mee.
mijn 1RM was vorig jaar 40kg, daar zit ik dus wel al ruim overheen
En ook top van je bench, fijn als je zulke vooruitgang ziet t.o.v. vorig jaar.
Ik heb spullen genoeg thuis maar zoveel mag ik nog niet straks natuurlijk. Ik hoop dat ik bij de fysio wel onder begeleiding kan trainen maar vermoed dat de sportschool die daarbij zit ook dicht moet. Dus ben wel benieuwd hoe dat dan verder moet als ik kracht mag gaan opbouwen. We gaan het zien…