Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
601 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 954


ClaudiaHS

Berichten: 8069
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 23:16

ClaudiaHS schreef:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met Faceland Zwolle?
En zit er veel verschil in degene die je behandeld?
Gewone behandelaar of premium?


Niemand?

Popstra
Berichten: 13984
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 11:36


Raineri
Berichten: 6367
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 12:33

Ik bedoel het ook niet verkeerd! Maar de arts bij Bergman heeft uitvoerig naar m’n lippen gekeken en ik twijfel niet aan haar kundigheid. Dit is ook na 4 jaar gebeurd, en niet na een jaar of 2. De fillers zijn ook gezet door een goede kliniek en niet de naaldenboer om de hoek. Ik heb voldoende uitleg gehad om een duurzame beslissing te nemen waarbij m’n lippen er zo natuurlijk mogelijk uit blijven zien. Ik ben slechts benieuwd of iemand persoonlijke ervaring heeft met spreiding en hoe het oplossen daarvan werd ervaren.

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 19:16

Geen ervaring maar lees echt overal dat het wel degelijk ligt aan verkeerd spuiten of teveel of te vaak.
Of dat de nazorg niet goed gevolgd is door de klant.

Overigens kan ook een gerenommeerde kliniek een fout maken. Dus roepen dat je naar Bergman kliniek gaat dus dat het wel goed moet zijn vind ik beetje slap. :)

Raineri
Berichten: 6367
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 19:33

Needje schreef:
Geen ervaring maar lees echt overal dat het wel degelijk ligt aan verkeerd spuiten of teveel of te vaak.
Of dat de nazorg niet goed gevolgd is door de klant.

Overigens kan ook een gerenommeerde kliniek een fout maken. Dus roepen dat je naar Bergman kliniek gaat dus dat het wel goed moet zijn vind ik beetje slap. :)


Dat is iets wat ik nergens heb gezegd, die conclusie maak jezelf. Ik hoef nergens mij te verantwoorden. Ik stel een vraag, die niet hier mee te maken heeft. Tuurlijk kan een fout gebeuren, maar ik vertrouw de analyse van Bergman meer dan een persoon van bokt (met alle respect natuurlijk).

Popstra
Berichten: 13984
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 10:07

Maar de mensen hier die reageren hebben zelf veelal hun lippen gevuld dus weten wel degelijk iets :)

Raineri
Berichten: 6367
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 11:08

Absoluut! En als ik dat niet had gewaardeerd had ik de vraag in eerste instantie nooit geplaatst hier. Goed om uit te lichten wat kan leiden tot spreiding voor iedereen en een discussie hierover lijkt me goed. Maar het is wat te voortvarend naar mijn idee om dergelijke conclusies te trekken over mijn situatie. Het voelt wat onprettig om hierover door te gaan gezien dit voor mij intiem voelt. Anders had ik immers ook nooit fillers laten plaatsen. Ik ben in goede handen en het ligt niet volledig aan overvullen of een menselijke fout. De enige manier waardoor dit niet meer kan gebeuren bij mij is geen fillers meer te doen. Een lipflip met Botox werkt ook niet helaas voldoende dat het esthetisch zichtbaar is..

Esmee_RS

Berichten: 4903
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 11:58

ClaudiaHS schreef:
ClaudiaHS schreef:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met Faceland Zwolle?
En zit er veel verschil in degene die je behandeld?
Gewone behandelaar of premium?


Niemand?

Wat je kunt doen is, kijken welke artsen daar werkzaam zijn en dan naar ervaringen met die specifieke arts hier in het topic zoeken. Veel artsen zijn namelijk in meerdere klinieken werkzaam, dus het kan best dat een bokker ervaring heeft met één van de artsen in Zwolle. :)
Het verschil tussen een gewone behandelaar of een premium behandelaar is ook al vaker aangehaald, als ik me niet vergis heeft een premium behandelaar simpelweg meer ervaring.
Succes met je zoektocht. Wat wil je laten doen?

Ik heb inmiddels mijn behandeling bij Whitney eind maart gepland. Dan zit er een half jaartje tussen met de vorige keer én ik kan dan met werk nog makkelijk wat vrij/thuiswerk plannen zodat ik niet als Katrien naar het werk hoef :+.
Ik ben echt enorm benieuwd.

Farjen

Berichten: 8056
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 12:39

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met HIFU of andere gelaatsbehandelingen?
Merk je echt verschil erna?

N4N4
Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 12:58

Ik weet niet wat HIFU is , maar heb sinds vorige week de 2e behandeling gekregen met profilo.
Zie zeker daadwerkelijk verschil :)

Cer

Berichten: 30256
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 13:03

N4N4 schreef:
Ik weet niet wat HIFU is , maar heb sinds vorige week de 2e behandeling gekregen met profilo. Zie zeker daadwerkelijk verschil :)

Wat heb je laten doen, als je dat wilt vertellen?

Ik had het van de week met de arts over kaaklijn verstevigen.. ik vind het best prijzig maar hij gaf aan dat het echt wel verschil kan maken... En ik stoor me er enorm aan.. Is het de moeite?

hahahatsjoe

Berichten: 2423
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 14:38

N4N4 schreef:
Ik weet niet wat HIFU is , maar heb sinds vorige week de 2e behandeling gekregen met profilo.
Zie zeker daadwerkelijk verschil :)


En wat voor verschil zie je dan ?

Popstra
Berichten: 13984
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 16:02

Raineri schreef:
Absoluut! En als ik dat niet had gewaardeerd had ik de vraag in eerste instantie nooit geplaatst hier. Goed om uit te lichten wat kan leiden tot spreiding voor iedereen en een discussie hierover lijkt me goed. Maar het is wat te voortvarend naar mijn idee om dergelijke conclusies te trekken over mijn situatie. Het voelt wat onprettig om hierover door te gaan gezien dit voor mij intiem voelt. Anders had ik immers ook nooit fillers laten plaatsen. Ik ben in goede handen en het ligt niet volledig aan overvullen of een menselijke fout. De enige manier waardoor dit niet meer kan gebeuren bij mij is geen fillers meer te doen. Een lipflip met Botox werkt ook niet helaas voldoende dat het esthetisch zichtbaar is..


Wellicht je een liplift/cupidlift kan overwegen.
Dan snijden ze een stukje onder je neus weg en liften ze je bovenlip.
Daar zijn erg mooie resultaten van te zien op de insta van de arts die ik eerder deelde. Het word in Nederland ook gedaan

https://www.instagram.com/reel/CfKc9Fev ... JmNzVkMjY=

Raineri
Berichten: 6367
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 16:29

Ah bedankt! Ik geloof dat een tijd terug ik hier wel eens naar heb gekeken maar was even weggezakt. Hier zou ik zeker wel interesse in hebben, lijkt ook niet een extreem complexe/intense operatie. Zal dit ook eens bespreken.

Prachtig resultaat bij die dame trouwens!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 16011
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:21

Popstra schreef:
Raineri schreef:
Absoluut! En als ik dat niet had gewaardeerd had ik de vraag in eerste instantie nooit geplaatst hier. Goed om uit te lichten wat kan leiden tot spreiding voor iedereen en een discussie hierover lijkt me goed. Maar het is wat te voortvarend naar mijn idee om dergelijke conclusies te trekken over mijn situatie. Het voelt wat onprettig om hierover door te gaan gezien dit voor mij intiem voelt. Anders had ik immers ook nooit fillers laten plaatsen. Ik ben in goede handen en het ligt niet volledig aan overvullen of een menselijke fout. De enige manier waardoor dit niet meer kan gebeuren bij mij is geen fillers meer te doen. Een lipflip met Botox werkt ook niet helaas voldoende dat het esthetisch zichtbaar is..


Wellicht je een liplift/cupidlift kan overwegen.
Dan snijden ze een stukje onder je neus weg en liften ze je bovenlip.
Daar zijn erg mooie resultaten van te zien op de insta van de arts die ik eerder deelde. Het word in Nederland ook gedaan

https://www.instagram.com/reel/CfKc9Fev ... JmNzVkMjY=


Ik vind wel dat ze heel moeilijk praat….Haar bovenlip doet het niet meer.

DiantaM
Berichten: 11288
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:33

Dit vind ik echt vreselijk om te zien. Haar lip lijkt misvormd, zeker als ze praat.

Raineri
Berichten: 6367
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:14

Het litteken lijkt ook nog vrij vers bij die dame. Ik geloof dat deze ingreep vaak in combinatie met Botox wordt gedaan zodat de lip minder beweegt en het litteken beter heelt. Vermoed dat het er over een 6-12 maanden wel eens heel anders uitziet. Ik heb het idee dat haar bovenlip ook nog niet zo goed aansluit op haar onderlip bijvoorbeeld.

Persoonlijk nog nooit iemand tegen gekomen die dit heeft ondergaan.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 16011
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:32

Raineri schreef:
Het litteken lijkt ook nog vrij vers bij die dame. Ik geloof dat deze ingreep vaak in combinatie met Botox wordt gedaan zodat de lip minder beweegt en het litteken beter heelt. Vermoed dat het er over een 6-12 maanden wel eens heel anders uitziet. Ik heb het idee dat haar bovenlip ook nog niet zo goed aansluit op haar onderlip bijvoorbeeld.

Persoonlijk nog nooit iemand tegen gekomen die dit heeft ondergaan.

Die gaat denk ik ook niet meer aansluiten. Het is gewoon ingekort. Maar wat deze ingreep ook onthuld is dat ze een spraakgebrek heeft. Ze praat met haar tong naar buiten. Dat, in combi met die bewegingloze bovenlip, maakt het rare beeld denk ik.

Raineri
Berichten: 6367
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 01:28

Goh, dat viel me niet zo op het spraakgebrek. Ik ga eens wat meer video’s kijken van mensen die deze ingreep zijn ondergaan.

Dat slecht aansluiten is wel een angst wat mij nog weerhoudt, evenals het litteken.

Popstra
Berichten: 13984
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 10:01

Ik ken wel iemand die het heeft laten en doen en zelfs wel 2x omdat ze de eerste keer niet heel tevreden was en die kan gewoon praten en haar mond sluiten. Het is hartstikke mooi.
Mooier dan een volgespoten vooruitstekende prutlip zoals bij de echte meiden in de Jungle zeg maar

Je kan overigens nog veel meer voorbeelden van de Cupido lift zien op zijn insta. Hij is een zeer kundig arts.

hahahatsjoe

Berichten: 2423
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 11:35

Ben Talei is een topper, vind het verbazingwekkend wat hij kan, mensen lijken soms echt ineens weer jong, zonder dat het nep lijkt. Is hier in NL niet zo'n chirurg ?

Suzanne F.

Berichten: 49658
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 12:47

hahahatsjoe schreef:
Ben Talei is een topper, vind het verbazingwekkend wat hij kan, mensen lijken soms echt ineens weer jong, zonder dat het nep lijkt. Is hier in NL niet zo'n chirurg ?


Ja echt heel mooi wat hij doet. Hele mooie voorbeelden op zijn Instagram te vinden. Totaal niet nep of strakgetrokken. Heel natuurlijk. Je ziet het niet eens dat er iets is gebeurd, ze zijn gewoon 10 jaar jonger, meer niet. Hier in Nederland heb je zulke artsen bijna niet. Ik ben weleens op consult geweest bij een grote kliniek en die zeiden ook dat ik voor zulke dingen naar Amerika zou moeten. Die doen ze hier gewoon niet. Hier is het veel meer de standaard dingen en zijn ze minder ver daarin dan in Amerika.
Jammer eigenlijk.

Popstra
Berichten: 13984
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 14:09

Ze lopen in Amerika gewoon heel ver vooruit op techniek enz. Dat is al jaren zo. De vraag daar is ook veel groter. Het is daar normaler dan hier.
Kijk maar naar de borstvergrotingen, die kwamen daar ook vandaan.
Er is nog 1 hele goede. Die staat bekend om zijn specialiteit de ,,ponytail lift,,
Ook hele mooie resultaten.
Ook doet hij borsten corrigeren. Ook heel netjes.

https://instagram.com/kaoplasticsurgery ... MyMTA2M2Y=

Dit is ook heel interessant bij volume verlies in het gezicht

https://www.instagram.com/reel/Ce3qsmcg ... MyMTA2M2Y=

Raineri
Berichten: 6367
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 14:27

Bokt trip naar Amerika :')
Popstra, naar welke kliniek is jouw vriendin geweest?

Earth

Berichten: 8024
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: Ergens oost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 14:32

Je moet nog wel even sparen voor een ponytail lift bij hem, kosten: $200.000 dollar :wow: :wow: :wow: :wow: