Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:[ [url=m/tPbdj9.png]Afbeelding[/url] ]
Enige vertraging, maar hierbij is dan de tabel van week 3. Mensen die nog niets naar mij in pb hebben gestuurd, maar vandaag nog de gegevens van vorige week opsturen (startgewicht (of geheim), streefgewicht, startdatum en huidig gewicht (van 14 tot 21 januari), kunnen in de definitieve versie van vanavond opgenomen worden. Als ik niets meer binnen krijg, blijft wordt dit de definitieve versie.
Mariska88 schreef:Ik was eens optijd voor een lesje spinning.. Zo dat was lkkr! (zweten haha) volgende keer maar weer vetverbranding programma op hardloop band
Aanstaande zaterdag is er hier in de bossen een hardloop loop(wedstrijd).
Zit te twijfelen of ik mee ga doen.. De 5,5 km
2 jaar terug de 7,5 gelopen maar nu (na de bevalling) pas weer conditie aan het opbouwen, al valt het me nog niet tegen..
Lieke schreef:Petitparis, verwacht je niet te snel resultaat? Een halve kilo per week is namelijk echt wel goed.
Tortilla schreef:Ik zat vanmorgen ineens bijna weer op mijn begingewicht![]()
Wel iets gezondigd, maar toch niet zodanig dat er meteen weer 2 kg aan zou moeten zitten. Dus maar even hopen dat het puur aankomende ongesteldheid is..
petitparis schreef:Lieke schreef:Petitparis, verwacht je niet te snel resultaat? Een halve kilo per week is namelijk echt wel goed.
Mss maar had mss eerder richting 1kg gehoopt voor de eerste weken omdat ik naar mijn gevoel er toch best hard op let en het daarna nog afzwakt...
Leuk een trailrun. Kan bijna niet wachten totdat mijn conditie beter is en de dzgen langer: terug in het bos gaan lopen. Voel mij nadien altijd zo voldaan