Ik kan alleen maar een knuffel geven vreselijk lijkt me dit. Een troost het weer is schitterend nu vlinders komen ook al fladderend voorbij. Misschien geeft dat wat troost
-Namiro-
Geplaatst: 18-02-19 15:26
Hartverscheurend Ik hoop zo dat jullie samen nog een beetje kunnen genieten tussen al het geregel door.
Sterkte dekt eigenlijk geen lading.. Toch kan ik niet meer zeggen.. Heel veel kracht en sterkte, hopelijk kunnen jullie nog wat mooie. Momenten samen hebben
Lieve stoere dappere mama, ik denk met heel mijn hart aan jullie en hoop dat jullie samen alles kunnen regelen wat er te regelen valt, hoe moeilijk ook, hoe is met die kleinste van de twee mooie mannen?
Lieve lieve Angelique. Mijn hart gaat uit naar jullie. Wat moet dit ongelooflijk zwaar zijn. Maar zoals je zelf al zegt, geeft het een zekere rust om dat soort dingen juist samen te kunnen uitzoeken. En sterkte dekt inderdaad de lading niet, maar toch wens ik jullie het allerbeste in deze situatie toe.
Wat fijn dat jullie het onvermijdelijke samen alvast kunnen regelen. Dat brengt zoveel rust... en natuurlijk ook heel veel verdriet.... Geniet van elkaar, heel veel sterkte!
Echt wat ontzettend lood en loodzwaar voor jullie. Onbeschrijvelijk gewoon Ik wens jullie alle liefde en sterkte van de wereld, dat jullie nog maar lang van elkaar mogen genieten.
Weet de kleine ervan? Hoe gaat hij er mee om?
Figo88
Geplaatst: 18-02-19 22:11
Ach lieverd toch.. Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen.. Wat hartverscheurend is dit zeg.. Ik denk aan jullie en wens jullie alle kracht Heeft je mannetje wel weinig pijn? En hoe gaat het met jullie kleine man?
Een dikke knuffel voor jullie. Jullie zijn in mijn gedachte
Myfairytale
Geplaatst: 19-02-19 09:19
Verschrikkelijk dit... met angst open in het topic elke keer. Zo ongelooflijk zwaar dat jullie dit gebeurd. Ene kant fijn dat jullie het samen nog kunnen regelen allemaal, maar hartverscheurend dat het moet. Hoop zo dat jullie toch nog wat mooie momenten samen kunnen pakken. Wil jullie ongelooflijk veel sterkte wensen en zoveel meer geluk en liefde en alles wat maar goed is.
Ach Angelique , wat een hartverscheurend topic is dit toch..
De wereld raast door in tijd , terwijl jullie de tijd wel zouden willen remmen , geniet nog maar zoveel mogelijk van elkaar , laat de wereld maar de wereld zijn, voor jullie is alleen het nu wat telt..
hele dikke knuffel en hier brandt elke dag een kaarsje voor jullie
Met een bang hart open ik telkens dit topic, je weet dat het bericht gaat komen.
Maar hoop zo dat jullie samen nog even wat tijd gegund is, dat je alles kan regelen wat je wilt samen en dat je nog kan genieten van de kleine dingen en je mannetje.
Sterkte en een dikke knuff vanaf hier.
jansje73
Geplaatst: 20-02-19 20:29
Lieve Angelique , elke dag denk ik aan jullie! Dan denk ik hoe gaat het nu met jullie ? Heel veel sterkte en een super dikke knuffel