En zeker in ons nieuwe huis zie ik het niet meer goedkomen met m'n verzameling hihi. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig sloeg pt niet terug, denk dat ik dan in twee minuten zeker vijf keer knock-out was gegaan

alleen kwa kracht leg ik het zwaar af trouwens
), maar de blauwe plekken en andere mogelijke gevolgen zijn wat minder. Ik kan niet op m'n werk met een blauw oog rondlopen, hihi.
Wil de verleiding voor zijn en gewoon een bakkie moeten pakken, opwarmen en BAM gezond eten met voldoende eiwitten.
avondeten maak ik wel zo omdat dat in 15 min klaar is
Nooit voor een hele week, maar vaak wel voor twee of drie dagen. We eten een deel en ik koel of vries de rest in. Spaghetti-saus maak ik wel voor een hele week en vries het per tweepersoonsporties in. Kortom, voor mij heel normaal, heeft niets met het sporten te maken, maar alles met kookgemak op werkdagen

(dankjewel dorien, hoefde het nu niet op te zoeken :p)
Of je nu sport of niet het is altijd makkelijk.
) Vind het bizar om te merken hoe snel je conditie verbetert
Ik kwam eerst heel snel in ademnood (ademde ook verkeerd) en nu is dat al veel beter. Hartslag ging eerst richting 160, nu ongeveer 140.. 
Rebel_Jits schreef:Super Relaxed! Altijd fijn als je goede resultaten hebt met training en juiste voeding. Doe je supersets of HIIT ofzo?
sinds de vorige meting.
Is er morgen weer vanaf

en daarna lees ik graag mee
Relaxed schreef:Euh, geen idee hoe het heet.. Maar het is steeds een afwisseling tussen cardio en kracht en nooit langer dan 30 sec rust tussen de oefeningen.. Ik heb dan bijvoorbeeld 2 verschillende krachtoefeningen in setjes van 3 (bijvoorbeeld lunches en bench press) en dan weer 45 sec met de touwen slaan en dan daarna weer 2 rondes kracht.. Maar dat wisselt ook weer per schema.
Dan doe je twee (of drie) oefeningen, elk een andere spiergroep, zonder rust ertussen. Werkt als een trein, haha.
Dat is laag, wow. Ik durf niet meten, heb nog teveel lovehandles haha. Maar gok ergens 20%.