Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan_O schreef:Voor gisteren twijfelde ik over alleen een lange duurloop doen of woensdag samen met mijn zus. Omdat het gisterochtend ook regende maar gekozen voor het laatste. Alleen blijf ik het uitstellen en de marathon komt nu wel heel erg dichtbij... Gisteren nog wel lekker gelopen, ronde van 11km met gemiddeld 5.19 per km
Ik baal er wel van dat ik niet goed voorbereid ben voor de marathon. Ik ben bang dat ik sowieso zal moeten wandelen tussendoor...
Plien91 schreef:Ik heb bij Rotterdam steeds 5 km gerend en dan bij de drankpost even wandelen om te drinken (ik kan echt níet drinken terwijl ik ren uit zo'n bekertje). Prima bevallen hoor.Daan_O schreef:Voor gisteren twijfelde ik over alleen een lange duurloop doen of woensdag samen met mijn zus. Omdat het gisterochtend ook regende maar gekozen voor het laatste. Alleen blijf ik het uitstellen en de marathon komt nu wel heel erg dichtbij... Gisteren nog wel lekker gelopen, ronde van 11km met gemiddeld 5.19 per km
Ik baal er wel van dat ik niet goed voorbereid ben voor de marathon. Ik ben bang dat ik sowieso zal moeten wandelen tussendoor...
Joh en wat dan nog? Ik denk ook dat ik tussendoor wandel. Op de site van runners world stond afgelopen week nog een artikel over wandelen tijdens je marathontraining en dat dat helemaal niet verkeerd is. Zal even zoeken of ik nog ergens een linkje heb.