Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spicegirl schreef:Goed nieuws.en hij heeft zowaar een real live gesprek geregeld, et degene, die op papier mijn behandelend arts is.
als zij beiden nu nog eens luisteren,naar wat ik te vertellen heb, en dan ook eventueel zelf met oplossingen komen...
spicegirl schreef:safina- ik denk dat je het allemaal verkeerd begrijpt.
ik heb WEL tramadol geprobeerd, en werd er doodziek van.tramadol is een lichte opiaat, en ik kan er niet tegen. dan wil je toch geen sterker opiaat proberen ?
als in : je word ziek vaN alcohol, neem dan nog maar een paar borrels ??
mede te meer, omdat mijn zus-die hetzelfde heeft als ik- een zeldzame GENETISCHE afwijking heeft, waardoor ze niet tegen morfine kan, en het ook niet pijnstillend werkt bij haar. hier ben ik ook bang voor. eenmaal in mijn lichaam, en ik blijk er niet tegen te kunnen, ben ik weer een flink aantal dagen goed, goed ziek. dus ik durf niet..
ik heb dezelfde genen als mijn zus.we hebben zelfs dezelfde ziekte, op dezelfde plaats.
en ik heb ook NIET gezegd, dat ik geen decubitus matras wil, of onnodig vind . graag zelfs, maar we hebben net een duur topmatras erbij gekocht, juist voor dit. en ons geld strekt niet oneindig.ziekte brengt vele extra kosten mee, en we hebben het nu ff niet.
en thuis doe ik nog altijd alles zelf