[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:50

kaatje888 schreef:
Ergens wil ik graag een tongpiercing, maar wil ook graag een snake bite of spider bite :)
Iemand die deze piercings heeft?
Tongpiercing lijkt me gaaf, maar lastig met eten, is dit ook zo?

Ik heb zelf geen snakebites, mijn schoonbroer heeft deze wel gehad. Is een kerel die niet moeilijk doet over wat pijn, maar die het zetten van snakebites toch een behoorlijk onplezierige ervaring vond. :+

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:51

ik heb net vorige week mijn tongpiercing na 6 jaar ongeveer eruit gehaald :P was er zo klaar mee haha

Suus___

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:55

Tongpiercing vind ik persoonlijk een bepaalde leeftijdsding.. Vind t vanaf n bepaalde leeftijd een beetje ehh.. Tja weet niet hoe ik t moet zeggen en wil niemand beledigen.. En als je m al hebt is t ook weer anders natuurlijk

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:09

snap t wel ja suus, vond t toen helemaal cool, nu irriteerde hij mij en snapte ik niet zo goed waarom ik nog zown stuk staal nog erin had zitten. wel ff raar.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:23

Snap wel wat je bedoeld suus.
Vind snake bites/spider bites erg mooi maar doe het toch maar niet denk ik haha.
Niet zo handig met mijn beroep.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:24

Ligt denk ik ook wel een beetje aan de rest van je uiterlijk/stijl. Ik heb ook een tongpiercing. Je went er snel aan en het voelt nu juist vreemd als ik hem uit doe :+
Veel mensen zien het bij mij niet eens, of het valt hen pas weken of maanden later op. Ik heb een vrij lange tong en daardoor zit hij bij mij best ver naar achteren.
Zetten deed bij mij overigens echt geen pijn, zo gepiept (heb het twee keer laten doen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:25

Ik vind dat het een beetje bij je moet passen ofzo. Ik kan een tongpiercing heel ordinair vinden maar vind het soms juist weer heel mooi. Kan een neuspiercing ook heel ordinair vinden maar vind het bij mezelf niet zo :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:27

Het ligt gewoon een beetje aan het totale plaatje imo, hetzelfde gaat op voor tatoeages.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:51

Ik vind een tongpiercing sonde, want die zie je amper tot niet. If you have it, show it!
Een HK topic hier van maken is inderdaad een goeie. Dan mag je ook over dit soort dingen chattelen :)

Een snakebite, jezus dat is lang geleden. Doet me denken aan mijn emo kid tijd 10 jaar geleden!

Ik laat binnenkort mijn longwanted tatt zetten. 1tje die met make up en uiterlijk te maken heeft. Omdat dit mijn leven heeft veranderd en meeega belangrijk voor me is.
En ik wil mijn schouder tatt uit gaan breiden (heb er nu ongeveer 7 jaar een sugar skull gypsy lady op zitten)

Emma, wat je zegt ben je zelf, knappe!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:54

Ik denk dat je piercings en tatoeages toch vooral voor jezelf hebt. Ik heb tatoeages die anderen niet of nauwelijks zien, maar dat doet er niet toe.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 14:06

True, maar ik zie die van mij ook wel echt als accesoire. Net zoals eeb armband of een piercing. Ze hebben niet allemaal een betekenis bij me, ik heb gewoob liever een tatt ipv een armband :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 14:07

Ik wilde juist bewust een minder opvallende piercing, zou ook niet snel (nouja, nooit wss) iets in mijn gezicht nemen wat direct zichtbaar is (neuspiercing, wenkbrauw, lip etc) omdat ik dat bij mezelf zonde vind.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 14:08

daar ga ik in mee met elke :) mijne zijn niet allemaal te bedekken en vind t echt prachtig het te dragen als 'sieraad' en krijg er veel complimenten over.

alleen mijn moeder vind dat k er maar genoeg heb haha.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:53

Ik heb 2 tongpiercings gehad, nu nog 1, nergens last van maar ik zeg erbij dat ik piercings met het normale formaat bal best ordinair vind tenzij hij ver naar achter zit. Zo'n koeienbal op je tong vind ik zo oncharmant. Ik draag 4mm balletjes. Ik ben meer van het rustige en subtiele :j

Ik heb geen snakebites gehad maar wel een labret, kan t niet aanraden, binnen een jaar was ik al m'n tandvlees kwijt, m'n wortels staan nu bloot, een goeie tik en ik ben m'n 2 ondertanden kwijt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:49

oliebol Elke wat ben je een knapperd zo. <3 (altijd wel maar je snapt me)

Ik heb maar 1 tattoo en die heeft veel betekenis voor me. Alleen als ik de keuze had of ik hem opnieuw zou laten zetten zou ik het niet doen. Ik heb er niet zo zeer spijt van maar ben HEEL blij dat hij op mijn schouder zit zodat ik hem eigenlijk niet zie, ik hou teveel van iets kunnen veranderen zoals dat je andere oorbellen in kan doen of andere sieraden om kan doen en ben hem dus eigenlijk een beetje zat. Ben blij dat 'ie ook niet om mijn pols zit, had mezelf dan echt even gehaat. := Maar snap daarentegen heel goed dat anderen dat niet hebben en het als accesoire zien en vind het ook altijd prachtig om naar deze vorm van kunst te kijken bij iemand.

Net zoals piercings vind ik dat het echt bij iemand moet passen of niet. Tongpiercings (net zoals navelpiercings) ben ik echt geen fan van, om nog maar niet te spreken van medusa's want dat vind ik de lelijkste van al, maar sommige mensen kunnen er zo goed mee weg komen dat ik het bij hun heel mooi vind. Zit zelf altijd nog te twijfelen over een neuspiercing, en dan een ringetje.

Elke, ben heel benieuwd naar je tatt als ie gezet is! :)

En misschien is HK inderdaad slimmer. _O- _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 17:40

Shizzel schreef:
Net zoals piercings vind ik dat het echt bij iemand moet passen of niet. Tongpiercings (net zoals navelpiercings) ben ik echt geen fan van, om nog maar niet te spreken van medusa's want dat vind ik de lelijkste van al, maar sommige mensen kunnen er zo goed mee weg komen dat ik het bij hun heel mooi vind. Zit zelf altijd nog te twijfelen over een neuspiercing, en dan een ringetje.

Noujaaaa zeg -O-

:))

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 17:47

Drunksheep schreef:
Shizzel schreef:

Noujaaaa zeg -O-

:))

Woah arme Drunksheep! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 17:51

Haha ik vind medusa's ook niet altijd mooi, maar ik vind hem bij jou juist weer heel goed staan Nadia :)) Persoonlijk vind ik snakebites echt 5x niks.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 17:55

Ik wist niet eens wat het was allemaal, die benamingen dus heb zitten googelen haha.. Maar eerlijk, vind het allemaal niet zo mooi. Snakebite vind ik ook erg lelijk, beetje ordinair. Afgezien van een tongpiercing of een wenkbrauwpiercing (bij mannen vind ik dat wel mooi), ben ik niet zo van piercings in het gezicht. Navelpiercing, tepelpiercing etc kan ik wel heel mooi vinden.

Zelf had ik dan ook een navelpiercing, tot mijn ongeluk, tijdens operatie eruit gehaald en tijdens herstel dicht gegroeid :P. Dus dan moet ik hem opnieuw zetten en dat hoeft niet zo voor mij. Het is wel jammer dat, ook al heb je de piercing niet meer, je de rest van je leven gaatjes hebt bij je navel. Daar denk je niet zo over na als je 14 bent en het stiekem laat zetten :').

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:06

Ik associeer snakebites vooral met 16 jarige emo's :P (Hoop dat ik niemand hiermee voor het hoofd stoot :+ )

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:11

Is bij bijna elke piercings en tattoo zo, uitstraling van de persoon maakt hoe het eruit ziet.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:13

Al die termen zeggen mij echt totaaaal niets!

Ik vond het vroegah wel gaaf om een ringetje door het midden van mn onderlip te hebben, maar alleen bij de suggestie werd ik al bijna de deur uit gegooid haha

En ik had het toch ook nooit gedurfd

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:19

Gaaf hoor piercings en tatoeages, ik ben er weg van! Niet allemaal vind ik het even mooi hoor, ook niet bij iedereen.

Qua piercings heb ik niks, alleen 3 oorbellen aan de ene kant en 2 aan de andere kant. Had eerst ook daar 3 gaatjes, maar die genas niet en bleef maar ontsteken dus heb hem eruit moeten halen. Baal daar wel enorm van.

Twijfel enorm, wil al heel lang graag een neuspiercing, een aangesloten ringetje. Maar mijn ouders en vriend vinden het niks, ik twijfel zelf ook een beetje dus heb het nog niet gedaan.

Tatoeages heb ik ook nog niet, maar die gaan er hoogstwaarschijnlijk nog wel een keer komen, vind het heel erg mooi!

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:29

@ friemel

Labret piercing heb ik al maar draag ik niet heel vaak meer.
Ik laat het wel bij de piercings die ik al heb :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:55

Wat mij betreft zou dit topic ook wel het mogen worden :) ik bedoel, er wordt altijd genoeg gepraat over makeup! Nu merk je dat er ook andere gedeelde interesses zijn

Ik heb een neuspiercing gehad van mijn 11e tot mijn 13e, en toen gewisseld voor een navelpiercing die heb ik nu bijna 10 jaar :)