Nog wel opzoek naar een hardloopjasje voor als het iets frisser is maar nog geen leuke gezien
pNg
Geplaatst: 22-08-16 09:45
@hyawatta: das echt te warm hoor. ik heb als het echt koud is een shirt aan met lange mouwen en daaroverheen zo'n windjack. vaak heb ik het dan nog te warm. maarja jij bent een koukleum ik niet hahah
Ja had laatst wel ff gekeken bij h&m Bij Lidle hebben ze die Softshell inde aanbieding vandaar dat ik het vroeg
Ook wel windjacks maar geen leuke kleuren
Bienotje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-16 09:56
Als je nog wandelt tussendoor is zo'n softshell misschien wel fijn dat je dan niet te snel afkoelt.
Maar verbaasde me gister ook toen ik begon in korte broek en shirt vond ik het frisjes. Spijt van korte broek bijna. En aan het eind baalde ik zelfs dat ik hemd zonder mouwen niet aan had bijvoorbeeld
pNg
Geplaatst: 22-08-16 09:57
trouwens sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen.. lees graag mee. Leuk dat er zoveel bokkers lekker aan het hardlopen zijn.
@Hyawatta: komt wel joh. zul je binnenkort vanzelf wel tegenkomen. gaan toch langzaam richting herfst(kijkt nu naar buiten en het lijkt nu al wel herfst hier) haha
Ik moet zeggen dat ik mijn jas ook eigenlijk alleen maar aantrek als het echt regent of sneeuwt ofzo.
pNg
Geplaatst: 22-08-16 10:16
Ik loop trouwens met Shealth. Hele fijne app op je samsung om je kilometers geleidelijk mee op te bouwen.
Lopen jullie ook wel eens wedstrijdjes mee? gewoon voor de fun? Ik moet zeggen dat ik dat soms doe en dat eigenlijk ook echt nodig heb als stok achter de deur. Want dat MOET ik van mezelf. Ik vind het heerlijk om te lopen. Krijg er echt veel energie van. Maar door mijn ploegendiensten heb ik sowieso met niks een regelmaat. Door dan een wedstrijd in het vooruitzicht te hebben heb ik voor mezelf een doel en dan ga ik dus. Herkennen jullie dit?
hyawatta
Geplaatst: 22-08-16 10:18
Leuk dat je je hier meld. Ja had al wel een shirt met lange mouwen alleen nog een jasje. Zit er verschil in lange broeken voor zomer en winter of krijg je dan iets van thermo?
Lijkt me wel een keer leuk een wedstrijdje maar voorlopig nog niet voor mij weg gelegd haha
Je hebt inderdaad gewone lange tights en gevoerde, dan zit er een opgeruwd/fleece laagje aan de binnenkant. Ik had er online 1 bij Buff besteld en dat is met recht een winterbroek zeg Softshell voorkant dus winddicht. En iets gevoerd, heerlijk voor als het vriest!
ik loop in de winter in een lange zomertight. een wintertight vind ik veel te warm, zelfs als het vriest. Lange mouwen draag ik alleen rond het vriespunt. Tot een graad of 4 gewoon een korte mouw (na de warming up).
ik heb vrees ik een lopersknie. veel pijn in rust, tijdens het lopen nauwelijks last. straks de fysio bellen, kijken of hij snel kan tapen zodat ik kan doortrainen. anders komt de halve afsluitdijk echt in gevaar...
gisteren veel tempotraining en heuveltraining gehad en toen schoot het in mijn rechterbil. echt heel diep van binnen zeg maar, echt een nare pijn. heb de training wel vervolgd, maar lang niet zo actief als zou moeten. na het trainen begon mijn knie pijn te doen. even snel door de trainer laten bekijken en hij gaf al aan dat het een lopersknie zou kunnen zijn. als ik zo kijk op internet komt het inderdaad overeen.
patatkraam
Geplaatst: 22-08-16 10:38
Bedankt voor alle tips! Ga van deweek weer een poging wagen.
Lees later bij, succes voor iedereen die vandaag nog gaat lopen
Djilna
Geplaatst: 22-08-16 10:39
Ik loop in de winter als het vriest zelfs met 2 lange broeken over elkaar Mijn bovenbenen worden zó koud! Dus ik ben wel blij met zo'n dikke
En sterkte met je knie benangelique! Duim dat het meevalt en snel over is!
DJILNA heb je een linkje waar jij die hebt besteld? Kom alleen op buff shawls uit
benangelique
Geplaatst: 22-08-16 10:42
hahah wat een verschil in kleding he? ik zag afgelopen week (met temperaturen boven de 20 graden nog 's avonds), diverse mensen in lange mouw en lange broek. Ik ga dan echt kapot hahaha. Liep ik daar in mijn hemdje en korte broek
hyawatta
Geplaatst: 22-08-16 10:45
Ik loop altijd wel met een lange broek maar wel een dunne. Eerst gewoon jogging broek met wat wijdere pijpen, meer huisbroek haha en van de week lange strakke broek gekocht, zit wel lekkerder
Djilna
Geplaatst: 22-08-16 10:53
hyawatta schreef:
DJILNA heb je een linkje waar jij die hebt besteld? Kom alleen op buff shawls uit
http://www.buff.eu/nl/outlet?familia=long+tights Ik heb die Case Fanfare gekocht en die is dus veel dikker dan verwacht (jippie in dit geval ) Maar er zijn ontzettend veel artikelen in de OUTLET Zou zo weer een bestelling doen en heb er al 3 gedaan Oa shirts, korte tight, capri, lange tight en Buffs.
benangelique ik loop nu ook steeds in hemdje en shorts hoor! En als het frisser is en meer wind staat een shirt met korte mouw en een capri. Maar er zijn sowieso mensen die nooit korter dan een capri gaan.