Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spottedponie schreef:Ik kan me juist wel redelijk inhouden als we samen thuis zijn, mijn vriend wijst me er dan wel op dat ik het beter niet kan doen, maar hij dringt niet overdreven aan, het is toch mijn beslissing...
Ik kom meestal rond 5 uur thuis (tenzij ik naar mn paard ben geweest, dan pas 7 uur) en mn vriend vaak pas rond 7 uur of later, dus ik moet nog iets verzinnen om dan niet te gaan snaaien... fruit hoef ik dan niet meer, dat eet ik al op mn werk maar ik kan dan gerust de koektrommel plunderen...
Amyyy schreef:Nee op stage is niks lekkers! Daar kan ik me juist heel goed aan mijn lijstjes houden, we gaan elke middag naar de albert heijn, maar daar koop ik nooit iets, of het is komkommer en worteltjes. Ik ben wel benieuwd of er deze week iets af is. Ik heb het gevoel of ik ben aangekomen, maar we zullen zien.
blubblabhoi schreef:Zo'n 1 heb ik hier ook![]()
Een dagje samen weg loopt nooit goed af qua gezond eten.
spottedponie schreef:dat is wel een idee inderdaad, thuis een kop thee te nemen! Ga ik straks meteen mee beginnenthnx!
Mijn vriend is wel ideaal hoor, hij helpt me waar hij kan maar dwingt me nergens toe en zal me ook echt niet scheef aankijken als ik me niet in kan houden...
Hij schept bijvoorbeeld ook het eten op sinds een paar weken, ik gooi mijn bord altijd veel te vol (zonde om te laten staan of erger nog, om weg te gooien, en het is zoooo lekker!) dus nou doet hij dat, en eigenlijk heb ik dan ook gewoon genoeg gegeten, soms nog wat vla of yoghurt als ik echt nog honger heb na een uur na het eten maar meestal heb ik gewoon genoeg, voorheen had ik altijd een overvol gevoel...
hij vraagt ook regelmatig of hij een chippie mag pakken, of ik daar dan geen last van heben als hij dat dan doet is het 9 van de 10x super makkelijk om er vanaf te blijven en hem alleen te laten eten...
Raar persoon ben ik
blubblabhoi schreef:@spottedponie: handig zo'n vent!
@Janine1990: tuurlijk, daar heb je zeker gelijk in, maar voor de weegschaal is het wat minder leuk![]()
Ik gun mezelf ook zeker wel wat lekkers af en toe, zolang het daar maar bij blijft en ik dan niet ineens in het extreme ga vallen (wat in het verleden erg vaak is gebeurd) : 'oh we gaan vanavond uit eten, dan kan ik nu ook wel een appelflap bij de thee nemen', bij wijze van.
Gister zijn we voor Valentijnsdag uit eten geweest, tapas![]()
'Helaas' was dit onbeperkt en nu ben ik al de hele nacht/dag ziek geweest van ineens al dat ongezonde en vele eten
Dus vandaag heb ik een balansdagje