Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dat betekent dus ook dat ik nu best veel schoenen heb. Maar ik ben aan het minderen door schoenen af te lopen. Echter, voor wandelingen heb je toch wel een bepaald comfort nodig. Wolky valt dan af.
.

Nu loop ik sowieso liever op blote voeten dan op schoenen (iets met 'you can take the girl out of Africa'
), dus ik hoefde er niet eens aan te wennen, liep er zo op weg.
's Winters in de bagger wel iets minder, maar dat neem ik voor lief; ze blijven nog verbazingwekkend warm, zeker met een paar sokjes aan.
Afgezien van mijn ommetjes tijdens mijn lunchpauzes, heb ik eigenlijk niet zoveel gelopen recentelijk.
nog niet zo hoog als sommige hier maar wel lekker. 

(al zal ik op het werk genoeg km maken ) Grit schreef:Ik vind het aantal km/uur niet belangrijk en het lijkt mij al helemaal niet belangrijk als ik een blokje om zou gaan met oma. Hopelijk hebben jullie het gezellig gehad samen.
). Was wel een duur grapje geworden als ik een boa was tegengekomen, maar ik had mazzel. En ik heb het er eerlijk gezegd wel voor over, want op deze manier vindt pony wandelen leuk. Elke keer dezelfde rondjes vindt ze echt geen klap aan en dan halen we de 4 km/u niet eens omdat ze steeds stopt want “stom
“ Mandyy schreef:Ook vandaag is het met de wind nog niet echt lekker, maar toch is het genieten om even buiten te zijn. Ik ben met m’n vriend naar Kootwijk geweest:
[ [url=m/VK1MA6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sLeDWG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QebP5g.jpg]Afbeelding[/url] ]

arabella2000 schreef:Beterschap lizard!!!
@ femke_tweety: elke keer als ik habibi zie smelt ik en denk ik aan buddy. Het hondje van mijn broertje. Andere kleur maar wrs (weten alleen dat het een sheltiekruising is) dezelfde kruising
[ [url=m/u4eygn.jpg]Afbeelding[/url] ]