Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:56

_sharonnn schreef:
Ik ga me eens verdiepen in bikini body guide! Ik loop namelijk een aantal keer in de week al een uur, dus 3 keer in de week krachttraining erbij moet lukken toch? Iemand ervaring mee? :)

Heel veel doen ook dat Kayla Itsines programma, maar dat lijkt me zo rete zwaar :wow: Als ik die lichamen zie ben ik wel echt verschrikkelijk jaloers..

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:01

_sharonnn schreef:
Ik ga me eens verdiepen in bikini body guide! Ik loop namelijk een aantal keer in de week al een uur, dus 3 keer in de week krachttraining erbij moet lukken toch? Iemand ervaring mee? :)

Je deed toch al krachttraining?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:02

Steef schreef:
gribaldi schreef:
Vooral lekker zoet steef ;)
Ach een dag moet kunnen toch!

Ik moet ook de hele dag studeren, zit al de hele middag in de UB, af en toe eten maakt het leven dan net iets minder erg _O-

Gewoon lekker eten dan :') volgende week weer fanatiek sporten :D

Steef

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:06

Wat ik me wel afvroeg is waarin magere yoghurt verschilt van volle yoghurt. Scheelt dit veel in vet en zijn dit echt slechte vetten? Stiekem vind ik volle yoghurt namelijk lekkerder :+ en aangezien ik niet echt bezig ben met afvallen, maar vooral met iets gezonder eten hier en daar, vroeg ik me af in hoeverre volle yoghurt kwaad kan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:12

Ik vind volle yoghurt/kwark/melk ook lekkerder. Maar neem er maar zo weinig van (hooguit eens per week) dat ik het idee heb dat ik beter voor de vettige variant kan gaan, het zijn immers gezonde vetten over het algemeen

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:13

Magere heeft een lager vetpercentage. En verder zijn alle voordelen het zelfde als volle.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:16

Hmm ja je hebt inderdaad wel meer calorieën nodig :j. Ik eet nu ook meer als ik sport, omdat het volgens myfitnesspall mag :Y). Wel met mate dan inderdaad :j.

Ja een vriendin van mij wilde ook met die bikini body guide beginnen. Volgens mij is het erg zwaar! Ik heb het eetprogramma en het sportprogramma op mijn mail.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:18

Magere bevat minder vetten en daardoor meer eiwitten en khd. De vetten zijn verzadigde vetten, dus in theorie ongezonde vetten, hoewel die theorie niet lijkt te kloppen.
Ik kies altijd voor magere kwark, wat ik zelf aanvul met Griekse yoghurt 10%.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:22

MevrouwtJ schreef:
Hmm ja je hebt inderdaad wel meer calorieën nodig :j. Ik eet nu ook meer als ik sport, omdat het volgens myfitnesspall mag :Y). Wel met mate dan inderdaad :j.

Ja een vriendin van mij wilde ook met die bikini body guide beginnen. Volgens mij is het erg zwaar! Ik heb het eetprogramma en het sportprogramma op mijn mail.

Zou je het schema willen delen ? Mag ook privé ben wel nieuwsgierig eigenlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:25

Ik vind het eetprogramma echt drie keer niks, zou sowieso nooit een programma kunnen volgen met zo'n schema. Het sportprogramma vind ik wel netjes, maar ik hoor van ontzettend veel mensen dat op het moment dat ze weer stoppen de kilo's er echt weer aanvliegen. Vind de workouts persoonlijk te zwaar om ze te blijven doen

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:32

MevrouwtJ schreef:

oeh zou je dat sportprogramma naar mij willen mailen? O:)

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:33

Ja ik hoorde van verschillende mensen dat ze na een aantal weken zijn gestopt met de work-outs omdat ze te zwaar worden.. Dan kijk ik er al niet meer naar uit :+.

Ja gribaldi als je even je e-mail pbt dan stuur ik hem naar je toe :).

En barbabientje jij ook je mail even pben of hier neerzetten haha.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:03

Is dat het 4x 7 minuten circuit gebeuren? Ik stuur je even een pb.

De oefeningen van Neila Rey kan ik nog net aan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:03

Nee Kayla Itsines is wel een stuk intenser dan 4x7 minuten volgens mij haha

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:14

Maar dat is indd wel met circuit 1 en 2, die met 7 minuten :j
Maar ook stretchen, low intensity training etc. Schijnt vrij pittig te zijn. Zou hier even op bokt het topic zoeken als je meer informatie wilt hebben.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:43

Bedankt voor jullie welkom! :D

misschien moet ik ook maar gezonder gaan eten als ik jullie eet-dagboekjes lees := Maar ik heb zo'n "verslaving" aan chocolade, zeker de laatste tijd := weet echt niet wat ik ermee moet, maar soms heb ik echt zo'n "nood" aan chocolade dat ik erg pissed word.. Iemand tips?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:44

LOLLYYwood schreef:
Bedankt voor jullie welkom! :D

misschien moet ik ook maar gezonder gaan eten als ik jullie eet-dagboekjes lees := Maar ik heb zo'n "verslaving" aan chocolade, zeker de laatste tijd := weet echt niet wat ik ermee moet, maar soms heb ik echt zo'n "nood" aan chocolade dat ik erg pissed word.. Iemand tips?

70% of hogere pure chocolade. Na 1 blokje heb je echt geen zin meer in een hele reep. Is veelste bitter :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:45

Ik heb vandaag mn cheatdag, dus ga zo tortellini met kaassaus en spekjes eten <3 Kijk er al de hele week naar uit haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:45

Had een zak chips gehaald om een bakje uit te eten in het kader van cheatdag, probeerde ik er eentje en werd ik er kotsmisselijk van. Lekker dan :')

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:47

N0a: en die is dan ook gezonder, niet? Ben sinds een kleine week bijna 2kg aangekomen door mijn plotse chocolade-bui :')

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:27

LOLLYYwood schreef:
N0a: en die is dan ook gezonder, niet? Ben sinds een kleine week bijna 2kg aangekomen door mijn plotse chocolade-bui :')

Klopt, zitten minder suikers in. Uiteraard moet je ook daar geen hele reep van gaan eten :+

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:31

Da's waar ja :+ nu is het gewoon die mini-Toblerone reepjes, van 3 kleine driehoekjes, phoe mag er niet aan beginnen of ik ben in staat de hele zak te eten :')

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:42

Haha, ik heb ook van die periodes hoor! Maar nu ik echt een doel heb -strak op vakantie over 5 weken := - merk ik wel dat ik veel gezonder kan eten, en dat ik ook totaal geen behoefte meer heb aan zoete dingen. Zout af en toe nog wel. Elke zaterdag mag ik een zak chips kopen van mijzelf. Vorige week had ik na 1 bakje er absoluut geen zin meer in, zondag de hele dag een droge bek gehad van die chips :')

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:43

Hoiii,

Mag ik ook mee praten hier?
Ik ben sinds nu en ik denk een maand of 3/4 ook aan het letten op wat ik eet.
Ik was wel iets te zwaar en ben nu 11,2 kilo afgevallen. Toch wil ik er nog ongeveer zo'n 10 af.

Probeer vooral gezonder te eten en eens in de week een cheat-meal.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:51

Welkom! :)

Wat super knap! Is dat er alleen maar af gegaan door gezonder te eten?