Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:38

Afbeelding
even een foto van me nieuwe shirt lekker zomers!! Toch als ik deze foto zie kan ik zien dat er cm af zijn yeaahh!

Alweer uur gesport eerst 10 warmlopen toen 20min benen toen 5km op de cross trainer in 31.28min iets meer dan 300cal. Verbrand hatsaaa nu douche huis poetsen en werken

Goed bezig meiden! Pff heb ook zo'n zin om weer x te rijden jaloers op je vera!

Weetje al meer gianti?

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:40

Ik doe cardio alleen voor de warming up, een kwartiertje. 2x per week full body KT. Bij een split wordt vaak aangeraden om 4 dagen te trainen omdat je dan 2 dagen de bovenkant doet en 2 dagen de onderkant. :P
Misschien dat ik in de toekomst 3x per week zal gaan.

Ziet er goed uit HouVanUtopia! :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:45

Gianti

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:49

tof shirt!!

helaas is het dus prima als je een afwijking hebt ofzoo... ik snap niets meer van.. maar ze gooien mijn vermoeidheid op mijn 'mentale toestand' |o |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:53

Wauw, goed bezig allemaal! Ik heb maandag en gisteravond drie kwartier hardgelopen (wel met af en toe een paar minuten wandelen, anders houd ik het niet vol). Ik kan nu ongeveer 5 min aan een stuk rennen en dat is nog niet veel, maar voor mijn doen (en houding, bouw, gewicht) is dat al heel wat.
Sportschool inschrijving heb ik nog even uitgesteld vanwege m'n arm.

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:56

oke thnx lady's ..en het artikel op facebook was ook de aanleiding van van mijn vraag ;)
Mischien ook eens 6 weken switchen naar fullbody, kijken hoe het werkt voor mij :)
Iemand mischien een fijn schema?

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:00

hoi hoi, ik meld me ook!
Ben sinds 14 dagen 4 keer per week in de fitness te vinden! Ik doe het samen met WW dieet en ik ben ondertussen al 4 kg af!! ( moet er wel nog een hele hoop hoor!!)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:02

welkom!!!

wat is ww dieet? en hoeveel wil je eraf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:59

HouVanUtopia schreef:
[ [url=m/29wKjy.jpg/]Afbeelding[/url] ]
even een foto van me nieuwe shirt lekker zomers!! Toch als ik deze foto zie kan ik zien dat er cm af zijn yeaahh!

Alweer uur gesport eerst 10 warmlopen toen 20min benen toen 5km op de cross trainer in 31.28min iets meer dan 300cal. Verbrand hatsaaa nu douche huis poetsen en werken

Goed bezig meiden! Pff heb ook zo'n zin om weer x te rijden jaloers op je vera!

Weetje al meer gianti?

Ziet er goed uit! ik probeer ook eens een foto te maken een van deze dagen. Hebben hier alleen slecht licht bij de enige grote spiegel die we hebben haha.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 16:05

vandaag lekker thuis getraind!!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 16:17

Wat fijn dat je thuis kan trainen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:24

WW is denk ik weight watchers? Knap hoor!!

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:03

Leuk shirt HouVanUtopia! Je hebt een mooi figuur, ik ben er jaloers op!

Wat fijn dat je thuis kan trainen Gianti!

Ik baal een beetje, veel jarigen op het werk gegeten dus ook veel tussendoor gegeten en morgen ben ik zelf jarig. Mijn planning om op donderdag avond te sporten valt voor vandaag ook al in het water :( mijn schoonouders komen vanavond al langs voor mijn verjaardag...
Misschien dat ik zaterdag ochtend in haal maar dat licht eraan hoe laat het vrijdagavond word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:10

hmm dat is inderdaad balen.

Ik ga ipv 2 uur toch maar 1 uur. Ik heb nog spierpijn van gisteren en eergisteren.
En nu net een vette lasagne op. maar dat is echt mijn favoriete eten, dus dat mag haha.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:18

Vanavond gaat echt niet lukken ben ik bang. Hele onderkant van m'n romp doen zo'n pijn.
Ongesteldheid ga weg aub, forever. Ik hoef toch geen kinderen. :wave:

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:29

Renee1991 schreef:
WW is denk ik weight watchers? Knap hoor!!

ja klopt!!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:43

Gaan jullie allemaal alleen? Of hebben jullie een fitness maatje? Ik vind het zo moeilijk waarmee ik moet beginnen en eetschemas en dergelijken...

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:04

Je hebt al flink gesport deze week Laura! Om nu 1 uur te gaan is alsnog erg goed :) wij ook lasagna gegeten, lekker!

Even rustig aan doen dan simoonzel, is niet erg!

Laurabeaux: ik ga altijd alleen. Mijn vriendinnen zijn niet zo van het sporten. Of gaan een keer en haken dan weer af. Of ze gaan op tijden dat ik aan het werk ben.
Laatst bijgewerkt door _JTM op 12-03-15 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:04

Je moet de jarige ook niet eten jtm!
Thanks! Wil zelf nog wat eraf bij mn bovenbenen.

Ik train in de fitness alleen groeplessen met vriendinnen en soms alleen. Ik ben de enige die echt fanatiek is en t virus te pakken heeft. De rest ziet t alswe sporten zodat we kunnen eten. En fitness als sociaal gedeelte

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:05

Haha dat zal het zijn HouVanUtopia :Y)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:08

Hier morgen vriendjelief jarig morgenavond feest vrienden zondag familie maandagavond feest andere vriend ook een top weekend.

Vooral de alcohol.

Simoonzel al ooit aan spiraaltje of dergelijks gedacht? Ik heb gelukkig bijna geen last alleen wat hoofdpijn

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:20

Oh dat is inderdaad ook zo'n lekker weekend met eten en drinken. Ik gelukkig alleen morgen te gaan en zaterdag met vrienden uiteten :) kan ik volgende week weer flink sporten.

Ben er bang voor dat de 0.8 kg die ik vorige week kwijt ben geraakt er deze week weer aan zitten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:27

LauraBeaux schreef:
Gaan jullie allemaal alleen? Of hebben jullie een fitness maatje? Ik vind het zo moeilijk waarmee ik moet beginnen en eetschemas en dergelijken...

Ik ga meestal met 2 vriendinnen, maar gisteren en dinsdag alleen geweest.

_JTM schreef:
Je hebt al flink gesport deze week Laura! Om nu 1 uur te gaan is alsnog erg goed :) wij ook lasagna gegeten, lekker!

Even rustig aan doen dan simoonzel, is niet erg!

Laurabeaux: ik ga altijd alleen. Mijn vriendinnen zijn niet zo van het sporten. Of gaan een keer en haken dan weer af. Of ze gaan op tijden dat ik aan het werk ben.

Ja heb lekker gesport deze week :D
2 vriendinnen van mij gaan wel fanatiek, en 2 andere die gaan ook maar heel af en toe. 1 daarvan heeft een paar weken terug een abonnement afgesloten en gaat 1 keer in de 2/3 weken.
HouVanUtopia schreef:
Hier morgen vriendjelief jarig morgenavond feest vrienden zondag familie maandagavond feest andere vriend ook een top weekend.

Vooral de alcohol.

Simoonzel al ooit aan spiraaltje of dergelijks gedacht? Ik heb gelukkig bijna geen last alleen wat hoofdpijn

Klinkt gezellig!

Ik ben net terug van BP. Begin nu langzaam te merken hoe scheef dat mijn knieën eigenlijk zijn. Vooral met squats heb ik er de ene keer geen last van, en de andere keer moet ik gewoon stoppen van de pijn.

Denk dat ik morgen middag nog een uurtje cardio ga doen.

ohja, iedereen plaatst een foto, moet ik er ook aan geloven. Let niet op mijn makeuploze hoofd. Hier goed te zien dat ik wat kilos kwijt mag

Afbeelding

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:44

HouVanUtopia schreef:

Vooral de alcohol.

Ik weet niet of dat helpt, hormoonspiraal wordt je ongesteldheid wel lichter van maar het fijne van de pil vind ik dat ik precies weet op welke dag ik ongesteld word. Dus ik stap dan liever over op een sterkere variant.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:46

Crossfit doe ik met mijn man, de rest alleen. Vind het allebei even prima :)
Net lekker getraind, backsquat verhoogd met 10kg naar 37,50kg. Yeah :D knie wordt langzaamaan sterker, maar frontsquat is dus nog geen optie, dan kan ik net 5cm zakken ofzo...