LauraBeaux schreef:Gaan jullie allemaal alleen? Of hebben jullie een fitness maatje? Ik vind het zo moeilijk waarmee ik moet beginnen en eetschemas en dergelijken...
Ik ga meestal met 2 vriendinnen, maar gisteren en dinsdag alleen geweest.
_JTM schreef:Je hebt al flink gesport deze week Laura! Om nu 1 uur te gaan is alsnog erg goed

wij ook lasagna gegeten, lekker!
Even rustig aan doen dan simoonzel, is niet erg!
Laurabeaux: ik ga altijd alleen. Mijn vriendinnen zijn niet zo van het sporten. Of gaan een keer en haken dan weer af. Of ze gaan op tijden dat ik aan het werk ben.
Ja heb lekker gesport deze week 
2 vriendinnen van mij gaan wel fanatiek, en 2 andere die gaan ook maar heel af en toe. 1 daarvan heeft een paar weken terug een abonnement afgesloten en gaat 1 keer in de 2/3 weken.
HouVanUtopia schreef:Hier morgen vriendjelief jarig morgenavond feest vrienden zondag familie maandagavond feest andere vriend ook een top weekend.
Vooral de alcohol.
Simoonzel al ooit aan spiraaltje of dergelijks gedacht? Ik heb gelukkig bijna geen last alleen wat hoofdpijn
Klinkt gezellig!
Ik ben net terug van BP. Begin nu langzaam te merken hoe scheef dat mijn knieën eigenlijk zijn. Vooral met squats heb ik er de ene keer geen last van, en de andere keer moet ik gewoon stoppen van de pijn.
Denk dat ik morgen middag nog een uurtje cardio ga doen.
ohja, iedereen plaatst een foto, moet ik er ook aan geloven. Let niet op mijn makeuploze hoofd. Hier goed te zien dat ik wat kilos kwijt mag