Ik vond mijn helix totaal niet pijnlijk gelukkig hahaha. Dus ik ben benieuwd
Anoniem
Geplaatst: 04-04-15 11:23
Ik zit te twijfelen of ik misschien nog een gaatje erbij laat zetten, ik heb er nu in beide oren 3 in mijn oorlel en nog 3 piercings. Maar ik zit te denken aan een 4de gaatje, maar die gaat waarschijnlijk dan wel door kraakbeen. Echter wil ik er gewoon oorbellen in een geen piercings, dus dan kan je het toch gewoon laten doen met een studex?
Ik heb hem hoor! Ik was super nerveus en stond echt te trillen.... Ja het was even een steek maar de pijn is zo weg het balletje er opdraaien was nog vervelender dan de naald zelf ben echt super blij! Nog even geen foto ofja alleen op mn telefoon....
Er zit eentje in met schroefdraad aan beide kanten.... Dus niet een balletje met een gat er in.... Mocht eventueel over paar weken een ander balletje er op mogen doen maar zie alleen maar balletjes met 'gat' of kunnen die van bioplast er ook in? (Niet dat ik een andere er voorlopig op wil hebben hoor phoe ik moet er voorlopig niet aan denken om nu aan dat balletje moeten te kloten)
Nou dames is heb vrijdag mijn tepelpiercings laten zetten allebei in een keer en ik vond het goed te doen. Ja het deed even pijn maar na een uurtje was het brandende gevoel al weg. Ik ben helemaal happy
Oh laaaa.. mijn snug vind ik echt even NIET leuk! Hij is dik en rood.. Nog nooit gehad met een piercing. Denk dat ik 't straks ook maar even met zeezout ga proberen..
Dat is niet raar bij een kraakbeen piercing. Dan heb je met je andere geluk gehad. Ik zou ook niet gaan zeezouten met zo'n verse piercing. Gewoon schoonmaken onder de douche en verder lekker afblijven.