wat heeft ze gedaan met dr gezicht oh god het ziet niet uit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat heeft ze gedaan met dr gezicht oh god het ziet niet uit

bij Sephora geeft me mijn lijstje maar af. 
Natsuki schreef:Ik wil eigenlijk foundation, of een bb cream gaan gebruiken, maar ben zo bang dat het gewoon niet goed gaat bij mij en ik het er fake laat uit zien.
Ook nog een probleempje, ik heb echt wallen, nog erger sinds mijn kaakoperatie en wat ik ook doe, het lijkt enkel erger te worden...
Cyella: Mooi! Zeker de foundation, kan het niet helemaal zien omdat het een beetje onscherp is, maar ziet er erg natuurlijk uit! Ook erg mooie kleur van lipgloss.
de truuk met foundation is niet teveel, niet Te dik, en je kan er zo'n sponsje voor gebruiken (even vergeten hoe die heten) of het er met je fingers/een foundation kwast 'inkloppen' niet smeren of wrijven, Dan word het vaak ongelijkmatig en dik. Om een glimgezicht Te voorkomen kan je er Dan nog een (transparante) matterende powder overheen dragen, dat maakt t vaak ook al natuurlijker
en neem vooral de tijd Om Te oefenen!! Gewoon lekker een vrije dag, waarop je niet perse naar buiten hoeft, filmpjes kijken op youtube van beauty bloggers met tips en lekker ermee aan de slag gaan

gelukkig kan ik alles meestal wel gewoon vinden

?
.
. Maar ik was het mixen wat ik de afgelopen weken heb gedaan zo beu
.
) 

Deijs schreef:Oeeh!
heb je een link?
(tof dat je in de UK woont overigens)
woon hier al vanaf mijn 8e, eerst buiten London, toen in London, en nu weer net er buiten

)