Mag ik me ook melden? Ik ben helaas niet gezegend met mooie lange nagels maar genoeg lakjes in de kast staan om steeds wat leuks te maken. Het niet meepakken van mijn nagelriemen is nog een aandachtspuntje, iemand tips daarvoor?
Dit is de creatie van vandaag, eerste keer dit geprobeerd dus nog niet helemaal netjes. Basecoat is een simpel lakje van etos.
Tja m'n nagelriemen, ze zijn nu rustig, heb vaak losse velletjes rond m'n nagel. Tips om daar vanaf te komen? Olie smeren? Vaker terugduwen? Ben echt een leek wat dat betreft. Wat valt jou bijvoorbeeld op?
Voor mensen die wat nieuws willen proberen of geen groot budget hebben: geef El Corazon/ Kaleidoscope by El Corazon eens een kans. Ik heb er nu 2 en die lakken zó ontzettend fijn! Daarbij zijn ze prijstechnish ook héél erg fijn en nog meer als er nog eens 30% vanaf gaat! Ook als je googled op het merk, kom je eigenlijk alleen maar positieve reacties/reviews tegen! Ik vind het een aanrader .
Gloeiende.. nu staat er dus alweer iets in mijn winkelwagentje.. ik ga serie kijken en daarna op bed en niet meer op die site kijken
Ik kon eerst ook nooit mooi lakken en na een jaar geen nagellak gebruikt te hebben omdat mijn nagels er zo slecht aan toe waren moest ik er ook weer even in komen.
Omg Tazz je nagel werd er misselijk van toen ik die foto zag haha. Snel weg scrollen brrrrr
Mijn nagelriemen zijn echt horror op dit moment, niets werkt die van jou zijn heel mooi vergeleken mij NogSteedsGek. Vind je creatie goed gelukt voor een eerste keer! Ziet er leuk uit
NogSteedsGek
Geplaatst: 27-11-14 23:39
Andere hand is er erger aan toe hoor, daar zijn een aantal nagelriemen ingescheurt/losse velletjes. Ga lekker aan het smeren, een vette crème goed?