Kayleigh_ schreef:Voor zover ik weet is het ook helemaal niet de bedoeling dat je producten met salicylzuur voor langere tijd dagelijks gebruikt. Ik zou het dus inderdaad rust geven en alleen na het ontharen erop doen. Of misschien verminderen naar 3x per week o.i.d.
Hm, nooit over nagedacht. Wel vreemd dat ze dan adviseren om het dagelijks te gebruiken. Tot nu toe heeft mijn huid er nog geen schade aan ondervonden, maar misschien moet ik dit voor zijn door het ook 1x daags aan te brengen wanneer ik niet epileer.
Ik heb overigens een nieuwe epilator besteld. Degene die ik vorige maand had besteld kreeg al snel kuren en ik dacht dat het misschien aan de batterijen lag (het gaat om de precisie-epilator, die werkt op 2x AA) maar hij blijft haperen. Vaak als ik hem aandoe dan doet hij in eerste instantie niet en als ik dan met het aan-knopje wiebel dan begint hij te haperen. Vanmorgen heb ik bol.com gebeld en ondanks dat ik net buiten de zichttermijn van 30 dagen val, mag ik hem toch retour zenden en krijg ik mijn geld terug. Echt top! De medewerker aan de telefoon kwam zelf ook tot de conclusie dat dit efficiënter was dan het ding opsturen ter reparatie waarbij ik 4 weken zonder zat. Direct na het telefoontje kreeg ik een mail over de rouraanvraag met instructies en ik kan hem gewoon opsturen. Gelukkig had ik de originele doos en pakbon nog, scheelt ook weer een hoop gedoe.
Ik heb er nu eentje van een slagje duurder besteld, die heeft toch nog wat meer vermogen en houdt het hopelijk langer vol.
Philips Satinperfect HP6581
CS: dan merk je ineens het verschil tussen scheren en epileren, als je weer bent aangewezen op je scheermes.