Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Zat even terug te lezen.. hoe staat t met je tragus? Of is die van de baan?
Ik heb links 2 helixen en een tragus en rechts een dubbele conch. Lekker niet in evenwicht. Love it. Komt ook verder niks bij.
Rosannee_ schreef:Ik heb ook mn tfh links en ik wil ooit nog 2 helixen, twijfel ook in welk oor.. Ik denk dat ik ze in het zelfde oor zal doen.
Of links tfh en 3 oorbel gaatjes en rechts dubbele helix en 3 gaatjes. Off gewoon nog een conch of tragus erbij
Het liefst hang ik heel mn oor vol, maar het doet verdomde pijn en die genezing.. Pff dan kan ik helemaal niet meer slapen.
Rosannee_ schreef:Ik krijg net via bokt een email van iemand of ik een CH heb en een balletje of staafje?![]()
Die bokker bestaat alleen niet meer. En ik heb er geen eens een. Iemand anders hier ook zon bericht gehad?
Klis schreef:_Ekenna schreef:Zat even terug te lezen.. hoe staat t met je tragus? Of is die van de baan?
Ik heb links 2 helixen en een tragus en rechts een dubbele conch. Lekker niet in evenwicht. Love it. Komt ook verder niks bij.
Haha die is van de baan jaToch dat met die oordopjes he.
Thf helix vind ik ook mooi, Rosanne en Colien (en conch staat stiekem ook nog wel op het lijstje). Colien ik zou hem dan ook in je andere oor doen denk ik.
Colien schreef:Klis schreef:
Haha die is van de baan jaToch dat met die oordopjes he.
Thf helix vind ik ook mooi, Rosanne en Colien (en conch staat stiekem ook nog wel op het lijstje). Colien ik zou hem dan ook in je andere oor doen denk ik.
waarom ik twijfel is met het slapen. Helix is na bijna een jaar nog steeds wat gevoelig met erop liggen en straks heb ik 2 oren waar ik niet goed op kan liggen
Doanique schreef:Ik heb mn helix nu 3 maanden en kan er pijnloos op slapen!
Lous schreef:Rosannee_ schreef:Ik krijg net via bokt een email van iemand of ik een CH heb en een balletje of staafje?![]()
Die bokker bestaat alleen niet meer. En ik heb er geen eens een. Iemand anders hier ook zon bericht gehad?
Lees net mijn mail en Bingo. Zijn Email adres staat erbij.Maar ga natuurlijk niet antwoorden.Triest figuur
Lous schreef:Rosannee_ schreef:Ik krijg net via bokt een email van iemand of ik een CH heb en een balletje of staafje?![]()
Lees net mijn mail en Bingo. Zijn Email adres staat erbij.Maar ga natuurlijk niet antwoorden.Triest figuur