Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

solarpleure

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:09

Planks blijven horror, maar je voelt gewoon dat ze super werken :D

Ik ben net klaar met 6w6p, had mezelf voorgenomen vandaag een dag rust te gunnen, maar verveelde me, dus toch maar gedaan haha. Heb gisteren en eergisteren geen Jillian programma gedaan, maar naar de sportschool gegaan, waarbij woensdag een cadioles van een uur en gisteren paaldansen en die laatste tel ik als een rust dag. Morgen NMTZ en overmorgen Killer buns ^^ Nog 5 weken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 07:54

Ik heb in het voorjaar de 30DS gedaan en me net voor het eerst weer eens gemeten: alles nog (bijna) hetzelfde. Fijn! Wel regelmatig ge-NTC'd sinds de 30DS.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 07:58

Wow super Gast7391! Dan onderhoud je je resultaat toch netjes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 08:08

Ja, ben er blij mee! Ik keek de na-10/20/30-dagen-foto's nog eens terug en heb wel het idee dat mijn spieren meer zichtbaar waren toen. Al zijn mijn benen nu weer dunner (minder squats ;) )

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 08:10

Goed gedaan Gast7391 (vast eerder overheen gelezen, maar wat is NTC?)

Ik heb net 3 weken killer buns&thighs achter de rug en m'n moeder zag wel meer beenspieren nu :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 08:11

Ik ben juist wel blij met die dunnere benen :o

NTC is Nike Training Club (app). Ik heb ook net Nike+ Running gedownload. Iemand daar ervaring mee?

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 08:18

Ze worden ook dunner hoor (zeker m'n kuiten, pas m'n oude laarzen weer :D), alleen wel meer gespierd (is de bedoeling om 'dunne' spieren te trainen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 08:19

Op die van mij zit niet zoveel vet dus ze werden vooral dikker van de oefeningen :) Ik doe nu vooral abs training.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 08:58

Goed bezig Gast7391 en Chessie!

Zijn die killer buns and thighs online te vinden?
Die wil ik na de de 6wk6pck gaan doen.
Ik blijf overigens maar afvallen, er is nu zeker 20,5 kilo af. Verder hoeft niet maar ik kan de balans nog niet erg vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 09:00

Zo hee, wat een hoop! Sporten en eten? En in hoeveel tijd?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 09:06

Vanaf januari lijnen, vanaf februari de crosstrainer erbij en vanaf maart Jillian en toen ging het pas echt hard. Ik heb nu de Shred en de Ripped helemaal gedaan en wissel nu de 6wk6pck af met level 4 van de Ripped.
Overigens valt het lijnen ook wel mee, dat doe ik alleen doordeweeks nog en in het weekend mag ik alles eten wat ik lekker vind, dus ook friet, chocola enz. En toch blijf ik afvallen. Heel apart.
Als ik het nu uitreken ben ik precies een kwart van mijn lichaamsgewicht kwijt :+ BMI is van 25,3 naar 18,9 gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 09:33

Jeetje, wat een prestatie! En zo snel ook. Inmiddels dus bijna ondergewicht. Vreemd dat je blijft afvallen inderdaad. Heb je voor en na foto's?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:32

Fotzroy, wat een prestatie! Maar eigenlijk ben je dus tevreden en blijf je afvallen? Misschien doordeweeks dan toch wat extra kcal eten? Je lichaam zal het wel nodig hebben!

Gast7391 wat goed dat alles nog steeds hetzelfde is. Dat heb je netjes volgehouden dan!

Ik heb vandaag een lesje Jillian shred les 2 gedaan. Ben er meer dan een week tussen uit geweest. Was tot aan dag 9 gekomen bij Jillian. Vorige week 2 x spinningles en half uur abs gedaan maar verder geen Jillian.
k merk nu al dat het 30 dagen achter elkaar niet gaat lukken. Soms heb ik dagen dat het iedere dag zou kunnen en soms ook heel veel dat ik het gewoon te druk heb en amper thuis ben.
Zou het effect hebben als je deze lesjes gewoon los tussendoor pakt? Of zijn ze alleen effectief als je ze elke dag doet? Of kan ik dan beter een andere les doen waarbij ik zelf oefeningen samenstellen van oefeningen van bv de lessen bij de sportschool als ik toch iets wil doen? Ik sport daarnaast sowieso gewoon minimaal 2 x en fiets elke dag een uurtje.
Ik had trouwens wel echt het idee met Jillian dat ik zelfs na die eerste dagen ik al verschil begon te zien :) !

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 13:50

iets is beter dan niets, maar zonde om niet die 20 minuutjes tijd te maken.. is zo kort

Jillian workouts werken enorm goed he Fitzroy.. bij mij 33 in 6 maanden.. (shred, ripped, body revolution en killer buns&thighs steeds gecombineerd met 6w6p, killer abs, NTMZ en BFBM)
Nu weer terug aan ripped
Ik heb van vrijwel alles de dvds via Amazon, dus weet niet of ze online staan

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:09

:wow: Chessie, dat is ook een enorme prestatie! Goed zeg!

Ik heb het idee dat je altijd wel 20 minuten ergens moet kunnen vinden per dag als je wilt. Dat is zo kort. Desnoods ga je 20 minuten later naar bed. Problem solved :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:10

Wow! Knap gedaan. Ik ben zo benieuwd naar foto's. Hebben jullie die?

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:21

Ik heb voor een tijd terug regelmatig workouts van Jillian gevolgd, ging toen ook als een speer! Sporten toen een paar weken op een laag pitje gestaan, en ben nu weer bezig in de sportschool en soms thuis Jillian!
Ik heb wel een foto, van hoe ik er nu uit zie (81,2 kg, in ondergoed), maar helaas geen foto van toen ik nog 100+ woog, toch wel jammer :(

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:32

Hmm ik prop mijn dagen echt altijd stampvol, dus 20 minuten (En vind het ook wel fijn om dan nog even te douchen en doe het in sportkleren) lukt niet altijd. Vaak ben ik pas laat thuis en ben ik moe en duik ik meteen mijn bed in als ik thuis kom. Ik hang amper op de bank bijvoorbeeld. Gister bijvoorbeeld vroege dienst gedraaid, door naar mijn moeder, daarna uit wezen eten, gauw naar huis omkleden en weer richting stad om te stappen. Beweeg verder wel veel. Gister dan wel ook uur met de hond gewandeld, 2 uur gefietst. Maar dat is meer conditie en niet zozeer spieren trainen.
Maar bv 3 x in de week zou best lukken, vanaf september half uur abs en uur BBB voorafgaand aan mijn spinninglessen lukt ook weer. Maar als het qua spieren dan minder nut heeft kan ik beter op zoek naar een ander soort lesje.

Mandy jammer dat j geen foto hebt van de 100, tot hoeever wil je gaan? Kun je nu mooi vergleijken met de foto van nu.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:33

ChantalSmook, ik woog 107,5, nu 81,2, mijn eerste doel is nu 75 :) ben 1.80.
Ben echter nooit echt mooi slank en fit geweest dus het is even kijken tot hoever ik kan blijven afvallen

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:42

Wow vet goed bezig hier! Super te zien hoeveel resultaat iedereen boekt!

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:02

Ik heb een klein overzichtje gemaakt met fotos die ik kon vinden.. Niet helemaal eerlijk want de linkse 2 zijn met kleren.. maaar:

Afbeelding

Linksboven op m'n zwaarst: 107,5 kg
Linksonder al -20: 87,5
Rechts zoals ik nu ben: 81,2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:05

Groot verschil idd! Ik zou je geen 80kg geven op die rechter foto btw.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:07

Nee meerdere schatten me nu toch wel een stukje lichter dan dat ik werkelijk ben, maar ben ook wel 1.80 hoor. Voel me er in ieder geval al een stuk beter bij :D

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:09

Jeetje wel echt een verschil, hoewel ik je nu geen 80 zou geven, zou ik je op je 100+ ook geen 100 hebben geschat! Maar damn wat een verschil, die buik is bijna helemaal weg joh!

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:11

solarpleure schreef:
Jeetje wel echt een verschil, hoewel ik je nu geen 80 zou geven, zou ik je op je 100+ ook geen 100 hebben geschat! Maar damn wat een verschil, die buik is bijna helemaal weg joh!

Zware botten O:) Hahaha
Dank jullie voor de reacties!