Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik heb liever dat het alleen bij autisme gerelateerde problemen blijft, maar zo te zien ben ik in de minderheid.
Desnoods met een aparte topic in de HK.
Shiloh schreef:Als hij een beetje op mij lijkt dan is zijn hoofd de hele dag aan het malen over wat er allemaal moet gaan gebeuren, hoe hij dat wil aanpakken, wat als dit, dan dat. Als we het zus en zo aantreffen dan kunnen we het het beste zo doen.
Ik heb dan vooral ook dat ik het ook echt niet los kan laten zolang ik er niet over kan praten. Andere mensen worden dan natuurlijk helemaal gek van mij. Wellicht kunnen jullie bijvoorbeeld kijken of er eens per dag een moment is waarop jullie echt er voor gaan zitten en praten over wat er allemaal door zijn hoofd gaat. Wellicht dat als hij het echt kwijt kan, en de indruk krijgt dat jij ook lekker mee denkt en echt hem aanhoort, dat het dan toch iets makkelijker wordt om het de rest van de dag los te laten.
milou123 schreef:Erwin89 schreef:TM, spannend hoor. in welke plaats staat het huis?
Milou, ik heb gisteravond nog ff gebeld met Tina Turner met de vraag of ze ff een liedje voor je kon zingen, en dat heeft ze heel liefjes gedaan!
ik zal zeggen, luister en huiver!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GC5E8ie2pdM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat lieefff!!!!
Tina Turner zingt gewoon liedjes, speciaal voor mij.
Ik ben echt zoooooooo focking briljant!![]()
vuurneon schreef:Shiloh schreef:Als hij een beetje op mij lijkt dan is zijn hoofd de hele dag aan het malen over wat er allemaal moet gaan gebeuren, hoe hij dat wil aanpakken, wat als dit, dan dat. Als we het zus en zo aantreffen dan kunnen we het het beste zo doen.
Ik heb dan vooral ook dat ik het ook echt niet los kan laten zolang ik er niet over kan praten. Andere mensen worden dan natuurlijk helemaal gek van mij. Wellicht kunnen jullie bijvoorbeeld kijken of er eens per dag een moment is waarop jullie echt er voor gaan zitten en praten over wat er allemaal door zijn hoofd gaat. Wellicht dat als hij het echt kwijt kan, en de indruk krijgt dat jij ook lekker mee denkt en echt hem aanhoort, dat het dan toch iets makkelijker wordt om het de rest van de dag los te laten.
Hij heeft ADHD, dus ik weet precies wat er in zijn hoofd omgaat want ook daar zit geen rem op... Hij vergeet alleen wat hij heeft verteld, dus ik kan rustig elke dag hetzelfde horen...
Elke dag 'zijn die mensen al aan het verhuizen?' En alle folders doorspitten het liefst nu alles al in huis halen. Ook qua schoonmaakmiddelen... (Oftewel dan kunnen wij alles heen en weer slepen)
Het heeft geen zin, de afspraak is nu om zo weinig mogelijk het erover te hebben. Want hij blijft toch malen en ik kan er toch niets aan veranderen.
Dus hij is nu ook zoveel mogelijk gewoon in zijn huis nustilte voor de storm
Heb ook heel duidelijk gezegd: 1 kamer per keer en pas als het echt af is, erin trekken. Anders is hij na zijn werk nog aan het klussen en heeft hij geen rust. Nu kan hij nog gewoon rustig naar zijn huis gaan