Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tootz schreef:Ik woon in Duitsland en heb dus ook wel de mogelijkheid om via Amazon.de te bestellen, mocht daar interesse in zijnowja ik weet niet meer wie het vroeg maar ik heb in de stad gekeken voor dvd's van Jillian maar helaas, ben geen enkele sport dvd tegenkomen.... dus dat wordt toch online.... ik heb helaas geen creditcard dus de optie amazon valt voor mij helaas af... iemand misschien nog iedeeen? (misschien dat ik raponsje hier nog even over contact.... )
Berdien schreef:Ik sla vandaag over. Hele dag gewerkt, toen de auto in naar Zwolle, toen direct de stad in om te eten met ex-stalgenoten, stevig aan de wijn en net pas thuis. Ga nou niet meer sporten, met een sloot alcohol en het tijdstip gaat dat toch niet werken
Sansje schreef:Door die drie frieten zal het niet mis gaan toch... Zal maar niet zeggen wat ik naar binnen heb gesnoept vanavond(hou je vast... 8 kleine appelflapjes, handje M&M's, gehaktballetjes, kom tomatensoep met 10 stukken stokbrood, dubbele portie chocolademousse met slagroom)