30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:56

Hier vandaag dag 5. Heb ipv een halve kilo nu een kilo genomen en dat ging prima! Alleen bij de side lunges met arm raise terug gegaan naar een halve kilo.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:59

Tootz schreef:
owja ik weet niet meer wie het vroeg maar ik heb in de stad gekeken voor dvd's van Jillian maar helaas, ben geen enkele sport dvd tegenkomen.... dus dat wordt toch online.... ik heb helaas geen creditcard dus de optie amazon valt voor mij helaas af... iemand misschien nog iedeeen? (misschien dat ik raponsje hier nog even over contact.... )
Ik woon in Duitsland en heb dus ook wel de mogelijkheid om via Amazon.de te bestellen, mocht daar interesse in zijn :)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:00

Ik vind alleen bij die Side Lunges een kilo echt te veel. Arm Raise is goed te doen, nouja, ik voel het.. Maar dat moet ook wel :)

Nog 3 pagina's... En dan een nieuw topic?

Amazon.de verstuurt ook naar NL :)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:01

Het filmpje van level 1 viel net de hele tijd bij mij uit, na 8 minuten begon die overnieuw... Nu toch kunnen afronden :) Trots, dag drie zit er op!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:15

@Anne; ik weet alleen niet op welke manieren dat allemaal mogelijk is om te betalen, maar als dat alleen in Nederland met creditcard gaat, en iemand die niet heeft; ik heb een duitse bankrekening :)

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:16

Ik heb neg dag 6 gedaan. Gisteren en eergisteren heb ik niets gedaan (donderdag heb ik onverwachts niet thuis gestudeerd en geslapen en gisteren na mijn examen ben ik pas laat 's avonds thuis gekomen en ik zag het niet meer zitten :o )

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:21

Ik sla vandaag over. Hele dag gewerkt, toen de auto in naar Zwolle, toen direct de stad in om te eten met ex-stalgenoten, stevig aan de wijn en net pas thuis. Ga nou niet meer sporten, met een sloot alcohol en het tijdstip gaat dat toch niet werken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:21

Blij *\o/*

Had echt geen zin, maar heb net gewoon lekker eigen muziek opgezet en Jillian zachtjes op de achtergrond en heb dus net dag 5 afgerond *\o/*. Ging lekker, alles met Nathalie mee kunnen doen. Behalve push ups maar dat ga ik ook niet doen :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:24

Berdien schreef:
Ik sla vandaag over. Hele dag gewerkt, toen de auto in naar Zwolle, toen direct de stad in om te eten met ex-stalgenoten, stevig aan de wijn en net pas thuis. Ga nou niet meer sporten, met een sloot alcohol en het tijdstip gaat dat toch niet werken :')

Nou het zou een leuke uitdaging kunnen zijn met die sloot alcohol _O-

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:33

Wat is iedereen hier goed bezig! *\o/*
Ik heb zooo'n spierpijn in mijn benen vandaag. :') Ik denk dat het komt omdat ik sommige oefeningen blijkbaar toch nog iets te simpel deed, maar hoe vaker ik ze doe hoe beter ik ze doe. Ik denk trouwens niet dat ik ooit zo'n figuur krijg als die motiverende plaatjes, daar is mijn bouw helemaal niet naar volgens mij. :P
Morgenochtend ga ik eerst shredden en daarna mijn wekelijkse rondje hardlopen. :j
Hoe zit het eigenlijk met een nieuw topic? 97 zit dicht bij de 100... :P

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:42

Bummer, ik heb vandaag best last van m'n onderrug -O- ... Nog meer mensen hier last van? Volgens mij doe ik niet echt iets fout, maar ik heb sowieso snel last van m'n onderrug helaas.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:52

Remember: ga eens op je rug liggen. Beide benen lang maken en 1 voor 1 je voeten naar beneden duwen (richting de muur, niet je matras). Dat je dus in je bekken meebeweegt. Half minuutje doen. Daarna benen optrekken tot hoek van 90 graden in je knieën, voeten op matras/grond. Vervolgens je knieën naar links en naar rechts laten zakken, richting de grond, om en om.
Zijn standaard oefeningen voor de onderrug om het wat losser en meer ontspannen te maken. Misschien helpt het :)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:01

Zo... Pfff... Ben net thuis van een vreet extravaganza bij vrienden... Heb mezelf er toch nog even toe weten te zetten m'n shred te doen voor vandaag. Had wel wat last van een klotsende buik (en stramme kuiten)... Maar ben blij dat ik het toch gedaan heb :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:32

Hmm die vegetarische stoverij vond ik echt viezer dan vies. Maar doordat ik ontzettend chagrijnig ben door dat stomme mondeling examen van maandag, heb ik het toch nog opgegeten. Het smaakte zo zoet als suiker, en doordat ik me ook daardoor (want eten is het blije moment van de dag tijdens de examens) zo emo voelde heb ik drie frieten met mayonaise van het bord van mijn vriend naar binnen gepropt -O- -O- -O-
Normaal gezien zou ik dat oplossen door extra te gaan sporten, maar aangezien nu de kans al groot is dat ik dit vak maar héél nipt af krijg, mag ik al blij zijn dat ik kan shredden. Ik voel me toch een pietsiebeetje een loser nu; emo-eet-aanvallen doe ik normaal maar zo'n twee keer per jaar ;(

Ik hoop écht dat ik nu geen vetjes weer erbij kweek -O-
en dat de hele work-out-dertig-dagen nu nog werkt :(
(Qua kcal is het hetzelfde als anders, maar qua vitaminen/eiwitten...)

Aan de mensen die wél flink hun best deden: heel flink zo, bravo!

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:38

Jammer van de dip Bhriseis, morgen een balansdag een optie? :) Als je morgen gaat shredden kan je natuurlijk wel voor de zwaardere oefeningen kiezen, beweeg je toch nog soort van meer. :j

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:41

Mja ik zal morgen wat extra op mijn voeding letten, en sowieso is het level 2-tijd morgen

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:49

Ik denk dat het wel mee zal vallen hoor Bhris :)

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:50

Ik denk het ook. :j Ga ervoor! *\o/* :D

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:50

Door die drie frieten zal het niet mis gaan toch... Zal maar niet zeggen wat ik naar binnen heb gesnoept vanavond :7 (hou je vast... 8 kleine appelflapjes, handje M&M's, gehaktballetjes, kom tomatensoep met 10 stukken stokbrood, dubbele portie chocolademousse met slagroom)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:54

- Everyone is getting engaged slash married, im just gettin shredded :') -

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:54

Vreetzak! Hahaha, zolang het maar lekker en gezellig was!
En eten dat met liefde is klaar gemaakt smaakt natuurlijk altijd goed!
En de appelflappen waren heerlijk, al zeg ik het zelf _O-

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:55

aan je profiel te zien sansje kun je het nog best een aantal keren herhalen :P

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:01

Sansje schreef:
8 kleine appelflapjes, handje M&M's, gehaktballetjes, kom tomatensoep met 10 stukken stokbrood, dubbele portie chocolademousse met slagroom

Hee, zoiets eet ik ook vaak genoeg. Bovenop de 3 eetmomenten :D Af en toe mag je best genieten :(:)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:04

Monnie_ schreef:
aan je profiel te zien sansje kun je het nog best een aantal keren herhalen :P

Ik ben lang, dus kan het spreiden haha...

(heb nog een appelflap en een dubbele portie chocomousse mee naar huis gekregen. Dat is morgen vast en zeker ook nog lekker)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:05

Sansje schreef:
Door die drie frieten zal het niet mis gaan toch... Zal maar niet zeggen wat ik naar binnen heb gesnoept vanavond :7 (hou je vast... 8 kleine appelflapjes, handje M&M's, gehaktballetjes, kom tomatensoep met 10 stukken stokbrood, dubbele portie chocolademousse met slagroom)

Hou op! Weet je wel hoeveel honger ik heb? :=