Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miriam91 schreef:Jeetje wat praten jullie veel! Ik heb zondag voor het laatst gelopen en ga vrijdag pas weer. Heb nu een monsterweek qua tentamens en elk moment aan studie of chillen bestedenIk ren in principe 3x per week met Endomondo volgens Evy 0-5 km en ga vrijdag les 21 lopen.
Ik heb me weer uitgeschreven bij Colours by the sea. Vlissingen is 180 km enkele reis voor mij en dat vind ik toch te gortig. Zeker nou er 26 mei ook een in Amsterdam georganiseerd wordt! En nou postte iemand hier iets over color boost, dat schijnt nog zoiets te zijn alleen dan op 23 juni in Amsterdam, dat is beter aan te rijden dan Vlissingen.
amandananana: Is dat een soort hamerteen correctie? Ik heb namelijk in oktober 2 tenen laten rechtzetten en dat is me best wel meegevallen!
natascha44 schreef:Ik heb vanmorgen ook maar eens weer gelopen na 2 daagjes rust. Ik had gisteren willen gaan maar mijn achillespees zei van niet :-( ..vandaag gelukkig geen last van gehad. Ik heb les 12 van Evy2006 gelopen (1-2-4-4-5) maar de 2e keer 4 minuten werden er maar 2,5 omdat er een man van het waterschap met me meereed en een praatje maakte die dus 1,5 minuut langer duurde dan gepland
Vrijdag maak ik me op voor les 13..heb d'r zin in!
Ik kom overal kilometers tegen..pfeuwww...wou dat ik dat kon!!respect!!
meganproperx schreef:natascha44 schreef:Ik heb vanmorgen ook maar eens weer gelopen na 2 daagjes rust. Ik had gisteren willen gaan maar mijn achillespees zei van niet :-( ..vandaag gelukkig geen last van gehad. Ik heb les 12 van Evy2006 gelopen (1-2-4-4-5) maar de 2e keer 4 minuten werden er maar 2,5 omdat er een man van het waterschap met me meereed en een praatje maakte die dus 1,5 minuut langer duurde dan gepland
Vrijdag maak ik me op voor les 13..heb d'r zin in!
Ik kom overal kilometers tegen..pfeuwww...wou dat ik dat kon!!respect!!
Houd runkeeper ook het rondje bij dat je gelopen hebt?