Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Ben bij de kapper geweest vanmorgen, het is weer egaal bruin. Nouja, zwartbruin haha, het is echt mega donker geworden
Maar ik vind het mezelf niet misstaan, moet er alleen even enorm aan wennen.
Desteney_ schreef:NewGirl_BQ, ik denk dat het je echt heel mooi zal staan! Weet wel waar je aan begint, als je eenmaal begint met verven kom je er nooit vanaf haha! Haar verven is altijd een risico, maar risico's moet je durven te nemen!
lovelynutia schreef:Aranel schreef:Ben bij de kapper geweest vanmorgen, het is weer egaal bruin. Nouja, zwartbruin haha, het is echt mega donker geworden
Maar ik vind het mezelf niet misstaan, moet er alleen even enorm aan wennen.
Had ik ook, ging al vrj snel naar de bedoelde midden/licht bruin wel ging ik van blond naar bruin.
Net even met een fijne kam een andere tint erdoorheen gedaan want het was wat vaal geworden
JamieShanin schreef:JamieShanin schreef:Zijn er misschien wel tips van mensen om van kersenrood naar rossig te gaan?
Mayflower_ schreef:Ik heb het 3 weken geleden bruin geverfd (heb zelf honingblond haar), maar ben de kleur nu alweer zat.
Het staat mij totaal niet, dacht dat ik er eerst aan moest wennen maar nee.. Daarna highlights er in gedaan (blond) maar ga met 2 weken weer over op blond. Haha ik weet echt niet wat ik wil.
Laatst ook een heel stuk van mijn haar af laten knippen.. Maar ik wil weer terug naar lang! Het hangt nu maar wat op mijn schouders.
Heeft er iemand ervaring met hair extensions?
Klis schreef:[ Video ]
Hier wordt het heel duidelijk uitgelegdOp hun kanaal staan nog meer tutorials, sowieso zitten er erg leuke haarstijlen tussen!
Undefined schreef:Mayflower_ schreef:Ik heb het 3 weken geleden bruin geverfd (heb zelf honingblond haar), maar ben de kleur nu alweer zat.
Het staat mij totaal niet, dacht dat ik er eerst aan moest wennen maar nee.. Daarna highlights er in gedaan (blond) maar ga met 2 weken weer over op blond. Haha ik weet echt niet wat ik wil.
Laatst ook een heel stuk van mijn haar af laten knippen.. Maar ik wil weer terug naar lang! Het hangt nu maar wat op mijn schouders.
Heeft er iemand ervaring met hair extensions?
Ik
Undefined schreef:http://www.luxyhair.com
Ik had 160 gram chestnut brown. Ben nu echter weer blond en durf niks over hun blonde extensions te zeggen, maar de bruine vond ik super!
Nynke1 schreef:Ik heb zaterdag mijn haar laten verven. Wat vinden jullie er van? http://tinypic.com/r/315lrpk/6 even zo want is grote foto