[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:55

Heb al mijn haar nog hoor. :') Ken je het merk trouwens?

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:58

Aranel schreef:
Ben bij de kapper geweest vanmorgen, het is weer egaal bruin. Nouja, zwartbruin haha, het is echt mega donker geworden :')
Maar ik vind het mezelf niet misstaan, moet er alleen even enorm aan wennen.

Had ik ook, ging al vrj snel naar de bedoelde midden/licht bruin wel ging ik van blond naar bruin.

Net even met een fijne kam een andere tint erdoorheen gedaan want het was wat vaal geworden :j

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:14

Desteney_ schreef:
NewGirl_BQ, ik denk dat het je echt heel mooi zal staan! Weet wel waar je aan begint, als je eenmaal begint met verven kom je er nooit vanaf haha! Haar verven is altijd een risico, maar risico's moet je durven te nemen!

Haha, kan ik me ergens wel inbeelden dat je er nooit vanaf geraakt :+
Hmmm, nog steeds aan het twijfelen.

Nuja, als ik m'n haar nu nog kleur dan ben ik toch voor drie maand naar het buitenland dus niemand die me daar kent :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:29

lovelynutia schreef:
Aranel schreef:
Ben bij de kapper geweest vanmorgen, het is weer egaal bruin. Nouja, zwartbruin haha, het is echt mega donker geworden :')
Maar ik vind het mezelf niet misstaan, moet er alleen even enorm aan wennen.

Had ik ook, ging al vrj snel naar de bedoelde midden/licht bruin wel ging ik van blond naar bruin.

Net even met een fijne kam een andere tint erdoorheen gedaan want het was wat vaal geworden :j

Klopt hoor, ik heb dit wel eerder gehad en dan vervaagt het toch wel weer iets. Vind het ook niet zo'n drama dus dat het nu donker is :))

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:48

JamieShanin schreef:
Zijn er misschien wel tips van mensen om van kersenrood naar rossig te gaan?

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:54

Wist helemaal niet dat ze haarverf verkochten bij bol.com :+ En nog een stuk goedkoper ook! Bedankt voor de tip :Y)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:14

Ik heb het 3 weken geleden bruin geverfd (heb zelf honingblond haar), maar ben de kleur nu alweer zat. :')
Het staat mij totaal niet, dacht dat ik er eerst aan moest wennen maar nee.. Daarna highlights er in gedaan (blond) maar ga met 2 weken weer over op blond. Haha ik weet echt niet wat ik wil. :')
Laatst ook een heel stuk van mijn haar af laten knippen.. Maar ik wil weer terug naar lang! Het hangt nu maar wat op mijn schouders.

Heeft er iemand ervaring met hair extensions?

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:39

JamieShanin schreef:
JamieShanin schreef:
Zijn er misschien wel tips van mensen om van kersenrood naar rossig te gaan?

Ik had hetzelfde! Bij mij ging de verf er heel heel snel uit, na een week was het al helemaal vaag geworden. En toen heb ik het er expres nog wat meer uitgewassen met antiroos shampoo en toen heb ik er middenasblond ingedaan. Nu is het echt rossig/ rood. En het wordt steeds nog wat lichter.
Ik denk dat je het niet helemaal rossig kan krijgen, daarvoor is rood te fel.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:45

Ik heb even een vraagje tussen door.

Heb namelijk erg lang haar (golvend/licht krullend tot mijn broek rand, dus stijl nog wel wat langer).
Nu heb ik mijn haren dus áltijd in een vlecht en soms als ik van huis af ga in een hoge staart, nu wil ik wel eens wat anders er mee doen. Heb alleen een hele grote hekel aan helemaal losse haren, wil mijn haren echt niet in mijn gezicht hebben, haha.

Dus mijn vraag of mensen hier ideeen hebben wat je met lang haar kan doen? Behalve een simpele vlecht, los of een (hoge) staart?

Ik ben wel al een "waterfall braid" tegen gekomen, dat vind ik echt ontzettend gaaf! Alleen heb ik geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. De vlecht zelf snap ik wel (begin en midden stuk), maar nooit hoe het "einde" nu in elkaar steekt en vooral hoe doe je dat bij jezelf? :+

http://media-cache-ec4.pinterest.com/up ... Y8UW_c.jpg
Deze bedoel ik dus, even in link omdat de foto te groot is. :)

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:54

Hier wordt het heel duidelijk uitgelegd :) Op hun kanaal staan nog meer tutorials, sowieso zitten er erg leuke haarstijlen tussen!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:55

Mayflower_ schreef:
Ik heb het 3 weken geleden bruin geverfd (heb zelf honingblond haar), maar ben de kleur nu alweer zat. :')
Het staat mij totaal niet, dacht dat ik er eerst aan moest wennen maar nee.. Daarna highlights er in gedaan (blond) maar ga met 2 weken weer over op blond. Haha ik weet echt niet wat ik wil. :')
Laatst ook een heel stuk van mijn haar af laten knippen.. Maar ik wil weer terug naar lang! Het hangt nu maar wat op mijn schouders.

Ik :D

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:58

Klis schreef:
[ Video ]

Hier wordt het heel duidelijk uitgelegd :) Op hun kanaal staan nog meer tutorials, sowieso zitten er erg leuke haarstijlen tussen!

Thanks! Ik ga even kijken! : D

chOcodipJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:06

Boself schreef:
Heb al mijn haar nog hoor. :') Ken je het merk trouwens?

Nee dat zeiden ze er niet bij helaas! gelukkig heb je je haar nog haha :')

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:23

Undefined schreef:
Mayflower_ schreef:

Ik :D

Vertel! :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:37

Ik weet niet aan wat voor extensions en welke prijsklasse je zit te denken?
Ik heb veel clip ins gehad, duurdere en goedkope maar vond maar 1 merk de moeite waard.
Nu heb ik waxextensions, vond het zelf heel goedkoop en ben er super blij mee!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:03

Welke vond je t waard?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:11

www.luxyhair.com
Ik had 160 gram chestnut brown. Ben nu echter weer blond en durf niks over hun blonde extensions te zeggen, maar de bruine vond ik super!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:12

Hallo! Ik heb hulp nodig haha (:
Ik heb nu dit haar: http://imageshack.us/a/img849/3723/zelfportret1van1.jpg
*let alsjeblieeeeft niet op de nagellak*
En ik wil graag iets nieuws. Ik wil sowieso een rode kleurspoeling doen (denken jullie dat het bij mij past?), zegmaar zoiets: http://i53.tinypic.com/rbwawm.jpg
Alleen leek het mij ook leuk om misschien een ander model te nemen? Hebben jullie een idee? Een pony werkt niet, daar heb ik net te veel golven voor, dat vond ik geen succes. Het liefste wil ik het ook niet veel korter nemen. Mag wel iets af maar het is al niet zo lang (ligt eraan waarmee je het vergelijkt, oké, maar ik vind het zo kort genoeg haha)
ik heb het in een bob gehad, alleen mijn haar was te dik - want aan de onderkant kwam al het volume te zitten waardoor het er echt slecht uitzag (;

Dus, iemand suggesties? Alvast bedankt!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:20

Undefined schreef:
http://www.luxyhair.com
Ik had 160 gram chestnut brown. Ben nu echter weer blond en durf niks over hun blonde extensions te zeggen, maar de bruine vond ik super!

heb je toevallig een foto met deze kleur extensions?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:24

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:29

Mooi! Weet je toevallig ook hoe de kleur heet? :) Vind het een erg mooie kleur en staat je goed!

@Nooor_ Ik denk dat die kleur je goed zal staan :j ik vraag me alleen af of dat goed pakt op zulk donker haar

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:30

Nynke1 schreef:
Ik heb zaterdag mijn haar laten verven :D. Wat vinden jullie er van? http://tinypic.com/r/315lrpk/6 even zo want is grote foto

Heel tof! Zoiets wil ik dus ook, haha (:
(nouja, iets roder misschien)

Bedankt Sem_ :)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:32

Thnx Noor en Sem, ben d'r erg blij mee ook! Uhm geeeen idee het nummer was geloof ik 563 ofzo... Kan het de volgende keer wel ff vragen!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:58

Het is gaaaaf!