Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:03

Voor het eerst sinds jaren kan ik me dit jaar verheugen op kerst, dus laat die herfst en winter maanden maar komen :D normaal had ik altijd vlak voor kerst tentamens qwaardoor ik alleen maar aan t leren was. Dit jaar staan kerstkaarten en koekjesbakken op de planning :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:03

Nee, ik ook niet. :))

Heb twee eenpersoonsdekbedden die ik meestal voor me alleen heb. Daar rol ik me dan compleet in. 8-)
Dekbed 1 wurm ik mijn benen overheen en prop ik onder mijn hoofd en dekbed 2 gooi ik over mijn rug. Heeeeerlijk!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:05

Ik heb een lits jumeau dekbed voor mij alleen <3 kan ik mijzelf helemaal inwikkelen als een wrap!

SplashIsLief

Re: Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:07

Ik heb een dekbed van 220 x 240 waar ik me in kan rollen. Maar meestal doe ik dat niet en lig ik op het uiterste puntje van mijn bed _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:07

(Ik lig nu nog in bed hihi)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:09

vuurneon schreef:
(Ik lig nu nog in bed hihi)

~~}>

Ik heb ook groot bed, maar 2 losse eenpersoonsdekbedden, heerlijk!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:11

Mijn bed is maar klein, ik lig niet breed haha. Dekbed moet wel groot zijn :D

Mijn moeder had dat al vroeg door; vanaf het moment dat ik een grote meisjes bed kreeg, kreeg ik als uk al een tweepersoons dekbed haha :D
En nu ik een grote meid ben heb ik een lits jumeau dekbed :D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:20

Ik wil ook nog in bed liggen :O

Ik wordt vrijdag geopereerd.. Donderdag wordt ik al opgenomen en in een ziekenhuis slaapt het sowieso beroerd.. Hoop die maandag erop weer naar huis te mogen. En nu heb ik zoveel dingen om over na te denken, dat ik ook voor geen meter slaap... *zucht* :P Gelukkig heb ik straks 3 maanden om uit te rusten, ik háát het als ik niet in slaap kan vallen..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:22

:(:) sterkte alvast!

Ik had toen operatie, heb nog nooit zo lekker doorgeslapen daar haha, maar was ook helemaal ziek geworden van zetpil die ik had, kon ik blijkbaar echt niet tegen, dus ik viel constant weg _O-
Maar verder slaap ik toch liever thuis...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:22

In een ziekenhuis word je ook nooit beter vind ik, thuis kun je pas echt bijkomen :=
(Al die piepende apparatuur en als je kamer deelt met rochelende mensen zit je de hele tijd 'ieuw' :') lag toen op de afdeling voor longziektes geloof ik: hoorde vooral oude mannen heeeeeel goor rochelen)

Lange week nog voor jou Patricia! :(:)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:24

Patricia een zware week :(:)

Ik zit te overwegen om ook even in bed te kruipen O:)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:25

vuurneon schreef:
In een ziekenhuis word je ook nooit beter vind ik, thuis kun je pas echt bijkomen :=
(Al die piepende apparatuur en als je kamer deelt met rochelende mensen zit je de hele tijd 'ieuw' :') lag toen op de afdeling voor longziektes geloof ik: hoorde vooral oude mannen heeeeeel goor rochelen)

Lange week nog voor jou Patricia! :(:)

_O-

Ik had toen een jongen tegenover me liggen en die had iets teveel morfine steeds, elke keer als kon drukte ie het pompje weer in, het echt zo hard gelachen _O- En tijdens nachtdienst werd die zuster boos omdat die jongen steeds oppiepte omdat je zelf niet tv aan/uit kon doen enzo :')

En vriendin van me lag 1 nachtje en 1 dag naast me, dus dat was heel gezellig. De 2e dag gingen ze beide naar huis en toen lag ik met kleine kids op de kamer -O- Toen heb ik me wel echt verveeld haha.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:33

Ziekenhuizen kunnen best grappig zijn :')

Ik twijfel tussen; ga ik nu een dutje doen of er uit := o de dilemma's des leven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:33

:')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:40

Dat zijn mijn vader ook al inderdaad toen ie 2 dagen in t ziekenhuis lag vanwege een tia :P Continu mensen om je heen die iets willen checken of vragen hoe het gaat en dat 100x op een dag := En dan verbaasd zijn dat je niet uitgerust bent als je toch maar 'de hele dag in bed ligt' :roll: :')

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:41

Ja de 1e dag slaap je prima (overdag iig) maar de nachten zijn vreselijk... De vorige keer had ik het geluk dat ik uiteindelijk luxe in een één persoons kamer eindigde voor de laatste 4 nachten, dat gaf een beetje rust... Ben benieuwd waar ik nu terecht kom :P

Toen ik nog gewoon in Almere lag (ben overgebracht naar het AMC toen) had ik ook van die bijzondere mensen op de kamer... Lag toen op chirurgie.. Vrouw tegenover me eiste een klysma _O-
De 1e nacht in het AMC lag ik op vaatchirurgie omdat Traumatologie nog vol was, brr mensen met vleesetende bacterien en veel grote open wonden.. Dat was niet prettig :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:41

Om maar te zwijgen over; goedemorgen! Wat wil als ontbijt? Ehhh ehhh het is 7.15! :') mens ik wil slapen :') je hebt mij al die hele nacht wakker gehouden met je onderzoeken!
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 01-10-12 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:44

_O-

Bij t AMC is dat rond 8 uur als ik het me goed herinner... Maar in t ziekenhuis liggen is voor mij goed voor de lijn (niet geheel vervelend zeg maar) want ik krijg daar geen hap door mn keel :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:48

Hihi je kan je nog een paar dagen voorbereiden Patricia! :').

Privé kamer beviel mij super, maar de gordijnen konden niet dicht en tegenover mijn raam was de fietsenstalling van het personeel.... Hoera! Weg privacy! :')
Heb wel vrolijk gezwaaid hoor, je moet toch wat als ze naar binnen loeren!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:50

Ik denk dat ik maar uit bed ga, dutje doe ik later wel :j
(Stom dat je die dilemma's kan hebben. Net als dat je lekker ligt en moet plassen; ga ik nu of houd ik het op :') )

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:54

vuurneon schreef:
Om maar te zwijgen over; goedemorgen! Wat wil als ontbijt? Ehhh ehhh het is 7.15! :') mens ik wil slapen :') je hebt mij al die hele nacht wakker gehouden met je onderzoeken!

Ook echt _O-

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 14:31

Ik sliep eigenlijk best lekker in het ziekenhuis. :D Mijn moeder daarentegen }> Die moest op een mini bedbankje. :=
Alleen die stomme piepende infusen en zo, bloed irritant. Drukte dan maar snel op het knopje dat de zuster moest komen om een nieuwe zak eraan te hangen en dan sliep ik gewoon weer verder. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 14:34

Ik lag gezellig tussen de stoma's :+
En een buurvrouw die door mijn gordijn heen ging loeren waarom ik zo aan het schreeuwen was... Misschien omdat ik pijn heb? :+
En een schetende buurman die snachts de hele tijd het gordijn open deed waar ik naast lag :(

Triesje, ik denk aan je!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 14:36

Oh ik lag trouwens wel alleen op een kamer, dus daar had ik wel mazzel mee. En helemaal aan het einde van de gang, dus geen mensen die constant langs liepen of zo. Lucky me!

Hopen dat de operatie goed gaat, Patricia. Ik ga duimen voor je!

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 14:36

Pff ga denk zo nog even middagdutje doen vanavond feest ben pas 2 uur ( of later :') ) thuis. Vannacht redelijk geslapen alleen weer te laat natuurlijk!

Succes met de operatie patriciavt